Polska(?) klaso

Data: 2011-10-04 08:46:20
Autor: jadrys
Polska(?) klaso

polityczna, - dlaczego u nas jest tak drogo?

http://finanse.wp.pl/kat,104128,title,Niemcy-maja-wiecej-my-wiecej-placimy,wid,13858669,wiadomosc.html

Kwa艣niewski, Miller, Pawlak - i wszyscy inni  be艂kocz膮cy o sukcesie z przyj臋cia do Unii..,- dlaczego nie zabezpieczyli艣cie Polak贸w przed czym艣 takim,?

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-10-04 09:29:49
Autor: Bogdan Idzikowski
Polska(?) klaso

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j6ea2i$n2a$1news.onet.pl...

[...]

Nie martw si臋 na wyrost. B臋dzie rz膮dzi艂 Jaru艣, to wprowadzi ceny urz臋dowe i b臋dzie git. Jak w PRL.

--
J. Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2011-10-04 15:04:03
Autor: jadrys
Polska(?) klaso

[...]

A co ty mi tu ci膮gle  z jakim艣 Jarusiem?

Data: 2011-10-04 15:17:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Polska(?) klaso

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j6f0nn$v5q$2news.onet.pl...

[...]

Nie r偶nij g艂upa!

--
J. Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2011-10-04 22:50:10
Autor: jadrys
Polska(?) klaso

[...]

Wcale nie r偶n臋, - nic mnie "Jaru艣" nie obchodzi. To nie on tr膮bi艂 o sukcesie przy wprowadzaniu nas na takich warunkach do unii.