Polska, kolizja spraca uciekl

Data: 2009-02-25 18:14:48
Autor: zinek
Polska, kolizja spraca uciekl

Użytkownik "emes" <emes@towlasnieja.ru> napisał w wiadomości news:go3ua2$3rh$1atlantis.news.neostrada.pl...
Pieknie, opisywalem jak w grudniu tuz przed swietami jakis palant ze swidnika trzepna mi tyl sharana w centrum lublina i grzecznie sp...lil, nie robiac sobie z tego nic. Oczywiscie udalem sie na policje, bla bla, policjant obejzal szkode, podalem mu numer rejestracyjny auta ktore we mnie walnelo. Wszystko fajnie milo a tu dzisiaj informacja z policji, ze sprawa umorzona !
POLSKA !!!!!!!!!

a nie mozesz sie odwolac czy cus ?
nie orientuje sie w tematach sledczo policyjnych, ale chyba przysuguje cos takieo jak odwolanie od decyzji. or something.

Polska, kolizja spraca uciekl