Polska, kolizja spraca uciekl

Data: 2009-02-25 20:30:57
Autor: marcin.d
Polska, kolizja spraca uciekl
Ja mialem bardzo analogiczna hitorie ladnych kilka lat temu, i sprawa ciagnela sie rok, dwa razy kolegium, dwa razy sad, oczywiscie wygralem.
Odwolaj sie
pozdrawiam

Data: 2009-02-26 19:05:59
Autor: vpw

Użytkownik "marcin.d" <nazwiskoimie@aster.pl> napisał w wiadomości news:49a59c6e$0$29399$f69f905mamut2.aster.pl...
Ja mialem bardzo analogiczna hitorie ladnych kilka lat temu, i sprawa ciagnela sie rok, dwa razy kolegium, dwa razy sad, oczywiscie wygralem.

Ja miałem podobnie i policja w Wwie jakoś szybko kmiotka namierzyła a na tyle skutecznie go przetrzepała za oddalenie się z miejsca kolizji bez przedstawienie swoich dokumentów, że sie w końcu gość do mnie z prośbą odezwał, żebym poprosił, żeby go nie ciągali już. Byłem mile zaskoczony, bo Panowie Policjanci (specjalnie z Dużej napisałem) na prawdę byli pomocni.

Z drugiej strony jak moja żona miała wypadek i sprawca uciekł to trepy z prewencji powiedzieli, że nie można po numerze rejestracyjnym samochodu i kolorze sprawdzić właściciela i poszli w zaparte. Wiec dużo od ludzi zależy.

--
vpw

Polska, kolizja spraca uciekl