Polska, kraj trzeciej kategorii

Data: 2012-03-07 09:56:18
Autor: boukun
Polska, kraj trzeciej kategorii
Wiem kiedy i za ile kupimy Panasonica VT50 i ET5
VT50, to najnowsza plazma Panasonica, której przyglądałem się w Hamburgu podczas Panasonic Convention 2012. Wielu z Was pytało w komentarzach i na moim Facebooku o dostępność i cenę tego modelu w Polsce. Sporym zainteresowaniem cieszy się też model LCD LED ET5 z pasywnym 3D. Coś już na temat tych telewizorów wiem. Nie wszystim mogę się z Wami podzielić, ale kilka sekretów Wam zdradzę.

Pod moim wpisem z targów Piwo_HD napisał:

Modele dostępne u nas:

  a.. TX-P65VT50: 3999 €,
  b.. TX-P55VT50: 2499 €,
  c.. TX-P50VT50: 1999 €.
Wychodziłoby więc na to, że model 50-calowy plazmy VT50 będzie można kupić za około 8000 zł, 55-calowy za około 10 000 zł, a największego potwora 65-calowego, za 16 500 zł. Problem w tym, że ceny europejskie czasem nijak się mają do oferty polskiej. Zapytałem więc wprost przedstawicieli Panasonica kiedy i za ile będą dostępne nowe plazmy. Dostałem odpowiedź, ale problem w tym, że nie mogę się podzielić z Wami wszystkimi danymi. Brand managerzy producenta sami czekają jeszcze na szczegóły dotyczące naszego rynku i wszystkie informacje jakimi dysponują są tylko przypuszczalne. Bierzcie więc na to poprawkę.

Tak więc przypuszczalnie plazma Panasonic VT50 pojawi się w polskich sklepach w okolicach kwietnia. Pierwsze do sprzedaży wejdą modele 50 i 55 calowe. W późniejszych miesiącach pojawi się też 65 calowy gigant. Jak wspominałem ceny nie są jeszcze potwierdzone, ale według tego co mi wiadomo mają być nieco wyższe niż w euro. Model 50-calowy mamy szansę kupić za około 9500-10 000 zł, a 55-calowy za około 12500-13500 zł. Panasonic VT50 o wymiarach 65 cali na starcie może kosztować nawet 20 000 zł. Powtarzam jeszcze raz, że ceny nie są oficjalne. W dniu premiery mogą być niższe, ale nie muszą. Póki co po prostu nie wiadomo.

http://obywatelhd.pl/index.php/2012/03/02/wiem-kiedy-i-za-ile-kupimy-panasonica-vt50-i-et5/

Polacy, z najniższymi zarobkami w Europie, są rżnięci jak na niewolników przystało...

boukun

Data: 2012-03-07 09:59:03
Autor: zdumiony
Polska, kraj trzeciej kategorii
U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jj77tv$sgh$1node2.news.atman.pl...
ni¿ w euro. Model 50-calowy mamy szansê kupiæ za oko³o 9500-10 000 z³, a 55-calowy za oko³o 12500-13500 z³. Panasonic VT50 o wymiarach 65 cali na starcie mo¿e kosztowaæ nawet 20 000 z³. Powtarzam jeszcze raz, ¿e ceny nie s± oficjalne. W dniu premiery mog± byæ ni¿sze, ale nie musz±. Póki co po prostu nie wiadomo.

Polacy, z najni¿szymi zarobkami w Europie, s± r¿niêci jak na niewolników przysta³o...

Niewolnicy kupuj±cy 55 calow± plazmê,,,

Data: 2012-03-07 09:59:37
Autor: boukun
Polska, kraj trzeciej kategorii

U¿ytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jj780l$2i9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Otó¿ nie mog± sobie na to pozwoliæ, pomarzyæ mog±...

boukun

Data: 2012-03-07 10:18:22
Autor: boukun

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jj77tv$sgh$1node2.news.atman.pl...
[...]

He, he, he...

Mailowo czytelnik Radek pytał mnie jeszcze o to kiedy i za ile będzie mógł kupić model Panasonic LCD LED ET5.

Pytanie to jak najbardziej uzasadnione, bo to w końcu pierwszy telewizor Panasonica z pasywnym 3D. Sytuacja w jego przypadku jest podobna (nic nie jest pewne), chociaż bardziej optymistyczna, bo telewizor pojawia się już ofertach sprzedawców. Model ten można już znaleźć w kilku polskich sklepach internetowych.

Nie liczcie na realizację wszystkich zamówień już teraz. W wielu przypadkach to zajawka nadchodzącej nowości. Ale przynajmniej widać ceny. Jeśli wierzyć ofertom zebranym przez Ceneo, to Panasonic ET5 kosztuje w Polsce około:

  a.. 37 cali – 3800 zÅ‚,
  b.. 42 cale – 3900 zÅ‚,
  c.. 47 cali (teoretycznie już powinien być w magazynach) – 5400 zÅ‚.
Ceny które widać u sprzedawców są o około 500 do nawet 1000 zł niższe od tych, którymi dzielił się ze mną Panasonic. Wróży to znakomicie opisywanej wcześniej plazmie VT50. Jest spora szansa na to, że sugerowane ceny detaliczne będą jak zwykle mocno zawyżone w stosunku do faktycznej oferty rynkowej.

Srutu tutu...

http://www.ceneo.pl/Telewizory_LCD;szukaj-panasonic+tc-l42et5

boukun

Data: 2012-03-07 11:15:02
Autor: Marek Czaplicki
boukun wrote:

[...]

Nie rozumiem o co Ci chodzi? Czy krajem jakiejś tam kategorii uznałbyś kraj, w którym towary są droższe niż w innych i w którym ludzi stać na niego czy kraj, w którym ludzie kupują tylko najtańsze rzeczy? Przecież nikt nikogo nie zmusza do kupowania jakiegoś tam telewizora 65' .

Data: 2012-03-07 11:22:06
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jj7cf5$nf5$1inews.gazeta.pl...
boukun wrote:

[...]

Wyzysk, wyzysk i eksploatacja Polaków czyni nas krajem trzeciej kategorii...

boukun

Data: 2012-03-07 11:29:50
Autor: Marek Czaplicki
boukun wrote:

[...]

A co do tego ma cena jakiegoś tam tv w sklepach? Jakby był wyzysk to ludzi by nie było na onego stać. I wtedy co, stałby w sklepie?
Nie muszisz kupowac wszystkiego co zobaczysz w sklepie. Nie jesteÅ› dzieckiem.

Data: 2012-03-07 11:34:03
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jj7dau$sjg$1inews.gazeta.pl...
boukun wrote:

[...]

Bo i nie stać. Czego ty pieprzysz stale bez sensu? Właśnie rzecz w tym, że ludzie oglądają dobrobyt tylko przez witrynę..., gro zniewolonych w blaszanych łagrach ludzi w Polsce...

boukun

Data: 2012-03-07 11:40:10
Autor: Marek Czaplicki
boukun wrote:

[...]

To że Ty biedujesz z własnej woli nie znaczy, że to samo robią inni. Bez sensu i znajomości rzeczy pieprzysz Ty na grupie. Ceny reguluje rynek. Jak kogoś nie stać na najnowsze reklamowane cudeńko to jego nie kupuje i jakoś sobie z tym faktem radzi, a na dobrą sprawę go to nie obchodzi.

Data: 2012-03-07 11:43:19
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jj7duf$23m$1inews.gazeta.pl...
boukun wrote:

[...]

Nie pierdol smutków, bieduje cała Polska, z winy oprawców i bandytów u władzy..., od 1989 roku...
Nie zwalaj winy na "niewidzialną rękę rynku"...

Niewolnika nic nie powinno obchodzić, poza tyrą...

boukun

Data: 2012-03-07 11:47:18
Autor: Marek Czaplicki
boukun wrote:

Nie pierdol smutków, bieduje cała Polska, z winy oprawców i bandytów u władzy..., od 1989 roku...
Nie zwalaj winy na "niewidzialną rękę rynku"...

Niewolnika nic nie powinno obchodzić, poza tyrą...

To odpowiedz na pytanie. Czy niewolnik za swoją pracę otrzymywał jakieś pieniądze, oprócz miski strawy.
Cierpisz w dalszym ciÄ…gu za miliony. :-)

Data: 2012-03-07 11:47:58
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jj7ebm$du9$1inews.gazeta.pl...
boukun wrote:

[...]

Dokładnie, niewolnik w Polsce otrzymuje dosłownie na miske strawy, jak chce trochę więcej kupić, to musi jechać za wolą Tuska Niemcom podmywać dupy...

Ubóstwo w kraju wpływa na życie jednostki...

boukun

Data: 2012-03-07 11:51:14
Autor: Marek Czaplicki

boukun wrote:

[...]

To nadajesz z Niemiec? Jak tam się żyje? :-)

Data: 2012-03-07 12:00:26
Autor: boukun

boukun wrote:

[...]

Co najmniej 5 razy lepiej jak Polakom w Polsce...

boukun

Data: 2012-03-07 12:07:00
Autor: Marek Czaplicki
boukun wrote:

[...]

Chyba jednak nie. Skoro nie stać ich na tv w polskich cenach? :-)

Data: 2012-03-07 10:26:11
Autor: Neko
Polska, kraj CZWARTEJ kategorii

Data: 2012-03-07 17:22:57
Autor: inż. Jaskiniowy
W dniu 2012-03-07 09:56, boukun pisze:

Polacy, z najniższymi zarobkami w Europie, są rżnięci jak na niewolników
przystało...

boukun

Ten cały sprzęt jest produkowany w kilku wersjach jakości i przechodzi selekcję u producenta. O ile dobrze pamiętam :
I jakość - na rynek amerykański
II jakość - na rynek europejski
III jakość - rynek wschodnioeuropejski i pozostałe.

To dotyczy każdego sprzętu, nie tylko plazmy.

Data: 2012-03-07 19:30:08
Autor: boukun

Użytkownik ""inż. Jaskiniowy"" <jarek_arektnij@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4f578b66$0$1232$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dlatego ja kupiÄ™ jutro w Niemczech ten http://www.lanago.de/PANASONIC-TX-P42VT30-106-cm-42-Zoll-Full-HD

boukun

Data: 2012-03-07 11:26:42
Autor: Marek
On Mar 7, 7:30 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U¿ytkownik ""in¿. Jaskiniowy"" <jarek_arekt...@poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶cinews:4f578b66$0$1232$65785112news.neostrada.pl...

> Ten ca³y sprzêt jest produkowany w kilku wersjach jako¶ci i przechodzi
> selekcjê u producenta. O ile dobrze pamiêtam :
> I jako¶æ - na rynek amerykañski
> II jako¶æ - na rynek europejski
> III jako¶æ - rynek wschodnioeuropejski i pozosta³e.

> To dotyczy ka¿dego sprzêtu, nie tylko plazmy.

Dlatego ja kupiê jutro w Niemczech tenhttp://www.lanago.de/PANASONIC-TX-P42VT30-106-cm-42-Zoll-Full-HD

boukun

Ja mam TX-P42GW30S

Super sprawa...
Ma mozliwosc nagrywania.
Mam TV - N - z jednego talerza i
Astre z drugiego talerza.

Dekoder N-ki wzialem tez z mozliwoscia nagrywania.
Teraz moge nagrywac jeden program, a drugi ogladac i tez nagrywac.

Dalem 900 Euro, a za dwa tygodnie obnizyli cene do 800.

Przestaje chodzic do kina, bo zyleta i kolory sa takie, ze zadne kino
juz mi nie zaimponuje.

Data: 2012-03-07 22:42:47
Autor: boukun
Polska, kraj trzeciej kategorii

U¿ytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:20de9e4a-a349-423d-8130-bfa0ab989b95l14g2000vbe.googlegroups.com...
> [...]

Dalem 900 Euro, a za dwa tygodnie obnizyli cene do 800.

Przestaje chodzic do kina, bo zyleta i kolory sa takie, ze zadne kino
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Zgadza siê, teraz w Niemczech mo¿na go nawet kupiæ za 649 euro.

W niemieckim MediaMarkt powiedzia³ mi jeden sprzedawca, ¿e jest tak samo dobry jak TX-P42GT30S, tyle, ¿e bez 3D, bo i nie ka¿dy to chce... Mam ten twój model w³a¶nie zapisany na jego wizytówce...

boukun

Data: 2012-03-07 14:34:33
Autor: Marek
On Mar 7, 10:42 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U¿ytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisa³ w wiadomo¶cinews:20de9e4a-a349-423d-8130-bfa0ab989b95l14g2000vbe.googlegroups.com....
> [...]

jak TX-P42GT30S, tyle, ¿e bez 3D, bo i nie ka¿dy to chce... Mam ten twój model

Teraz,to bym chcial miec ze 1,5 metra...

Data: 2012-03-07 23:37:06
Autor: boukun
Polska, kraj trzeciej kategorii

U¿ytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:bb00c91d-87d8-4d3b-bdf8-cf7048c302d5q11g2000vbu.googlegroups.com...
> [...]

w³a¶nie zapisany na jego wizytówce...

boukun

Teraz,to bym chcial miec ze 1,5 metra...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Ju¿ nie s± takie ostre, jak 42", ogl±daj±c nawet z odleg³o¶ci w du¿ym pokoju. Chyba, ¿e w naprawdê du¿ym pokoju, jak np moje studio na poddaszu...

boukun

Data: 2012-03-07 19:46:10
Autor: inż. Jaskiniowy
W dniu 2012-03-07 19:30, boukun pisze:

[...]

No dobra. Jak ciÄ™ lubiÄ™ - czy to nie jest kryptoreklama?

Data: 2012-03-07 20:14:49
Autor: boukun

Użytkownik ""inż. Jaskiniowy"" <jarek_arektnij@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4f57acf8$0$1266$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie, ja poważnie chcę go kupić. Na Niemcy jest taka wyszukiwarka cen, idealo.de http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/2659819_-tx-p42vt30e-panasonic.html

i tam wyskoczył mi ten panas najtaniej. Po lewej stronie jest zakładka, Produktinformationen tzw. Preiswecker i tam zgłosiłem swój email, żeby mnie poinformowali, jak w przeciągu 3 miesięcy cena spadnie do 1006 euro.

W Polsce, wyszukując w ceneo czy skąpcu, ten panas kosztuje ok. 300-400 zł drożej licząc z wysyłką...

boukun

Polska, kraj trzeciej kategorii