Polska, kraj trzeciej kategorii

Data: 2012-03-07 17:22:57
Autor: inĹĽ. Jaskiniowy
Polska, kraj trzeciej kategorii
W dniu 2012-03-07 09:56, boukun pisze:

Polacy, z najniższymi zarobkami w Europie, są rżnięci jak na niewolników
przystało...

boukun

Ten cały sprzęt jest produkowany w kilku wersjach jakości i przechodzi selekcję u producenta. O ile dobrze pamiętam :
I jakość - na rynek amerykański
II jakość - na rynek europejski
III jakość - rynek wschodnioeuropejski i pozostałe.

To dotyczy każdego sprzętu, nie tylko plazmy.

Data: 2012-03-07 19:30:08
Autor: boukun

Użytkownik ""inż. Jaskiniowy"" <jarek_arektnij@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4f578b66$0$1232$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dlatego ja kupiÄ™ jutro w Niemczech ten http://www.lanago.de/PANASONIC-TX-P42VT30-106-cm-42-Zoll-Full-HD

boukun

Data: 2012-03-07 11:26:42
Autor: Marek
On Mar 7, 7:30 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik ""inż. Jaskiniowy"" <jarek_arekt...@poczta.fm> napisał w wiadomo¶cinews:4f578b66$0$1232$65785112news.neostrada.pl...

> Ten cały sprzęt jest produkowany w kilku wersjach jako¶ci i przechodzi
> selekcję u producenta. O ile dobrze pamiętam :
> I jako¶ć - na rynek amerykański
> II jako¶ć - na rynek europejski
> III jako¶ć - rynek wschodnioeuropejski i pozostałe.

> To dotyczy każdego sprzętu, nie tylko plazmy.

Dlatego ja kupię jutro w Niemczech tenhttp://www.lanago.de/PANASONIC-TX-P42VT30-106-cm-42-Zoll-Full-HD

boukun

Ja mam TX-P42GW30S

Super sprawa...
Ma mozliwosc nagrywania.
Mam TV - N - z jednego talerza i
Astre z drugiego talerza.

Dekoder N-ki wzialem tez z mozliwoscia nagrywania.
Teraz moge nagrywac jeden program, a drugi ogladac i tez nagrywac.

Dalem 900 Euro, a za dwa tygodnie obnizyli cene do 800.

Przestaje chodzic do kina, bo zyleta i kolory sa takie, ze zadne kino
juz mi nie zaimponuje.

Data: 2012-03-07 22:42:47
Autor: boukun
Polska, kraj trzeciej kategorii

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomo¶ci news:20de9e4a-a349-423d-8130-bfa0ab989b95l14g2000vbe.googlegroups.com...
> [...]

Dalem 900 Euro, a za dwa tygodnie obnizyli cene do 800.

Przestaje chodzic do kina, bo zyleta i kolory sa takie, ze zadne kino
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Zgadza się, teraz w Niemczech można go nawet kupić za 649 euro.

W niemieckim MediaMarkt powiedział mi jeden sprzedawca, że jest tak samo dobry jak TX-P42GT30S, tyle, że bez 3D, bo i nie każdy to chce... Mam ten twój model wła¶nie zapisany na jego wizytówce...

boukun

Data: 2012-03-07 14:34:33
Autor: Marek
On Mar 7, 10:42 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisał w wiadomo¶cinews:20de9e4a-a349-423d-8130-bfa0ab989b95l14g2000vbe.googlegroups.com....
> [...]

jak TX-P42GT30S, tyle, że bez 3D, bo i nie każdy to chce... Mam ten twój model

Teraz,to bym chcial miec ze 1,5 metra...

Data: 2012-03-07 23:37:06
Autor: boukun
Polska, kraj trzeciej kategorii

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomo¶ci news:bb00c91d-87d8-4d3b-bdf8-cf7048c302d5q11g2000vbu.googlegroups.com...
> [...]

wła¶nie zapisany na jego wizytówce...

boukun

Teraz,to bym chcial miec ze 1,5 metra...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Już nie s± takie ostre, jak 42", ogl±daj±c nawet z odległo¶ci w dużym pokoju. Chyba, że w naprawdę dużym pokoju, jak np moje studio na poddaszu...

boukun

Data: 2012-03-07 19:46:10
Autor: inĹĽ. Jaskiniowy
W dniu 2012-03-07 19:30, boukun pisze:

[...]

No dobra. Jak ciÄ™ lubiÄ™ - czy to nie jest kryptoreklama?

Data: 2012-03-07 20:14:49
Autor: boukun

Użytkownik ""inż. Jaskiniowy"" <jarek_arektnij@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4f57acf8$0$1266$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie, ja poważnie chcę go kupić. Na Niemcy jest taka wyszukiwarka cen, idealo.de http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/2659819_-tx-p42vt30e-panasonic.html

i tam wyskoczył mi ten panas najtaniej. Po lewej stronie jest zakładka, Produktinformationen tzw. Preiswecker i tam zgłosiłem swój email, żeby mnie poinformowali, jak w przeciągu 3 miesięcy cena spadnie do 1006 euro.

W Polsce, wyszukując w ceneo czy skąpcu, ten panas kosztuje ok. 300-400 zł drożej licząc z wysyłką...

boukun

Polska, kraj trzeciej kategorii