Polska kraj zebrakow ?

Data: 2010-09-19 12:46:01
Autor: konieczko
Polska kraj zebrakow ?
Prosze wytlumaczyc mi polski zebracki fenomen, codziennie w telewizji oglasza sie jakas fundacja ktora zebra o pieniadze, ludzie zebraja w lokalnych gazetach na leczenie dziecka.

W zadnym z Europejskich krajow nie    ma     reklam firm zebrajacych o pienidzae a opieka zdrowotna jest darmowa nawet w rumunii.

Data: 2010-09-19 03:56:23
Autor: DJ MC Donald Musk
Polska kraj zebrakow ?
On 19 Wrz, 12:46, konieczko <tr...@ops.pl> wrote:
[...]

Bo to Polska Tuska wlasnie...
czyli Kucoland!

Data: 2010-09-19 13:23:42
Autor: awe
Polska kraj zebrakow ?

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci news:deb2e516-0bb4-4ef0-a524-da7766538972s19g2000vbr.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
hue hue:-)
awe

Data: 2010-09-19 13:23:10
Autor: raff
Polska kraj zebrakow ?
W dniu 2010-09-19 12:46, konieczko pisze:
[...]

O, przepraszam, Rumunia radzi sobie calkiem niezle.

Prosze nie porownywac do Polski.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-09-20 09:07:44
Autor: cirrus
Polska kraj zebrakow ?
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i74rqu$b20$1news.onet.pl...
[...]

A moĹĽesz coĹ› konkretnie jak sobie radzi?

--
stevep

Data: 2010-09-19 13:25:00
Autor: u2
Polska kraj zebrakow ?
[...]

Jak ¶miesz krytykować Pana Premiera Tuska !

Data: 2010-09-19 13:54:48
Autor: Polok_prawdziwy
Polska kraj zebrakow ?
konieczko wrote:

[...]

Noale ŁOSTROGI NAGOŁYCH, NIEDOMYTYCH i WYWINIENTYCH PINTACH majom...!!!

Data: 2010-09-19 14:26:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Polska kraj zebrakow ?

Użytkownik "konieczko" <troll@ops.pl> napisał w wiadomości news:i74pl8$70a$1news.onet.pl...
[...]

Nie ma nigdzie na świecie darmowej opieki zdrowotnej.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2010-09-19 17:35:33
Autor: konieczko
Polska kraj zebrakow ?

[...]

Co ty qrwa pedale pierdolisz  lezalem w niemieckiej klinice 2 tygodnie i za leczenie placil urzad ds obcokrajowcow. Ja ze swojej kasy wylozylem tylko na TV w pokoju.

Data: 2010-09-20 11:18:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Polska kraj zebrakow ?

Użytkownik "konieczko" <troll@ops.pl> napisał w wiadomości news:i75ak4$erf$1news.onet.pl...

[...]

Chyba jesteś pisdzielcem (stan umysłowy i epitet o tym świadczy). Za twoje leczenie zapłacił urząd, o którym wspomniałeś. Czyli nie za darmo, pisdzielcu! Można prześledzić, skąd wspomniany urząd miał środki na twoje leczenie.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2010-09-20 09:08:29
Autor: cirrus
Polska kraj zebrakow ?
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4c960164$0$22806$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale kazdy komuch tak uwaĹĽa.

--
stevep

Data: 2010-09-19 16:09:35
Autor: cyc
Polska kraj zebrakow ?

Użytkownik "konieczko" <troll@ops.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i74pl8$70a$1news.onet.pl...
[...]

To poklosie zapewnionego przez panstwo materialnego stanu kopasciola !.
Kosciol z natury jest zebraczy . Jego majatek , najwiekszy na swiecie , zostal formalnie przynajmniej , zebrany dzieki zebractwu . Oczywiscie jest to uproszczenie bo zebractwo to wspierane bylo najczesciej  politycznym szantazem przez co wladcy byli sklonniejsi do "nadawania " kosciolowi przywilejow , ziemi i majatkow .
Ta sytuacja nie zmienila sie do dzisiaj .
Szantaz w postaci wspierania lub wprost przeciwnie , napuszczania spoleczenstwa przeciwko wladzy , jest glownym zrodlem dochodow kosciola a ten sposob pomnazania majatku jest niemal nieograniczone , nawet wtedy , kiedy narod zyje w nedzy . Kosciol w  tworzeniu sobie nieba  na ziemi , jest bezwzgledny i nie znosi ograniczen .
To " zebractwo " wydaje sie byc tak prostym zrodlem dochodow , ze nie ma co dziwic sie , ze sladem kosciola ida rozne , powstajace jak grzyby po deszczu...... w sezonie  :) , fundacje , zreszenia i stowarzyszenia .
Duza czesc z nich to pozyteczne instytucje , ktorych zaslug nie mozna przecenic ale wiele to zwykli , podobni kosciolowi,  naciagacze . Tych ostatnich a wiec takich jak Caritas , powinnismy unikac jak przyslowiowy diabel swieconej wody .

cyc

Data: 2010-09-19 20:20:12
Autor: Tomy M.
Polska kraj zebrakow ?
W dniu 2010-09-19 16:09, cyc pisze:
[...]

Teee ... ty przeczytaj pytanie. Jeste¶ idiot± czy tylko udajesz
i pieprzysz nie na temat.

Tomy M.

Data: 2010-09-19 21:36:02
Autor: jadrys
Polska kraj zebrakow ?
[...]

Ten fenomen to kapitalizm Made in Poland. Nikt na świecie chyba czegoś takiego nie praktykuje.

Data: 2010-09-20 10:21:53
Autor: kochamspamWYTNIJTO
co to znaczy "za darmo"
[...]

Nic nie jest za darmo w dosłownym tego słowa znaczeniu!
Gdyby lekarze, pielęgniarki,... nie pobierali od pacjentów żadnej zapłaty, to oczywi¶cie wkrótce umarliby z głodu; nie mówi±c już o tym że powinni wybudować jakie¶ szpitale i kliniki.
Tzw państwowa "darmowa" opieka zdrowotna polega na tym że państwo pod przymusem zabiera pieni±dze jednym, aby leczyć drugich.
Oczywi¶cie im więcej zabierze, tym mniej "żebrania" i tym mniej koncertów WO¦P.
Główna różnica polega na tym, że zbieranie pieniędzy drog± państwowego przymusu a następnie ich rozdzielanie jest bardziej kosztowne i mniej racjonalne.

--

Polska kraj zebrakow ?