Polska kraj zebrakow ?

Data: 2010-09-19 13:23:10
Autor: raff
Polska kraj zebrakow ?
W dniu 2010-09-19 12:46, konieczko pisze:
Prosze wytlumaczyc mi polski zebracki fenomen, codziennie w telewizji
oglasza sie jakas fundacja ktora zebra o pieniadze, ludzie zebraja w
lokalnych gazetach na leczenie dziecka.

W zadnym z Europejskich krajow nie ma reklam firm zebrajacych o
pienidzae a opieka zdrowotna jest darmowa nawet w rumunii.

O, przepraszam, Rumunia radzi sobie calkiem niezle.

Prosze nie porownywac do Polski.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-09-20 09:07:44
Autor: cirrus
Polska kraj zebrakow ?
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i74rqu$b20$1news.onet.pl...
[...]

A możesz coś konkretnie jak sobie radzi?

--
stevep

Data: 2010-09-20 10:55:24
Autor: raff
[...]