Polska kraj zebrakow ?

Data: 2010-09-19 14:26:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Polska kraj zebrakow ?

Użytkownik "konieczko" <troll@ops.pl> napisał w wiadomości news:i74pl8$70a$1news.onet.pl...
Prosze wytlumaczyc mi polski zebracki fenomen, codziennie w telewizji oglasza sie jakas fundacja ktora zebra o pieniadze, ludzie zebraja w lokalnych gazetach na leczenie dziecka.

W zadnym z Europejskich krajow nie    ma     reklam firm zebrajacych o pienidzae a opieka zdrowotna jest darmowa nawet w rumunii.

Nie ma nigdzie na świecie darmowej opieki zdrowotnej.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2010-09-19 17:35:33
Autor: konieczko
Polska kraj zebrakow ?

[...]

Co ty qrwa pedale pierdolisz  lezalem w niemieckiej klinice 2 tygodnie i za leczenie placil urzad ds obcokrajowcow. Ja ze swojej kasy wylozylem tylko na TV w pokoju.

Data: 2010-09-20 11:18:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Polska kraj zebrakow ?

Użytkownik "konieczko" <troll@ops.pl> napisał w wiadomości news:i75ak4$erf$1news.onet.pl...

[...]

Chyba jesteś pisdzielcem (stan umysłowy i epitet o tym świadczy). Za twoje leczenie zapłacił urząd, o którym wspomniałeś. Czyli nie za darmo, pisdzielcu! Można prześledzić, skąd wspomniany urząd miał środki na twoje leczenie.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2010-09-20 09:08:29
Autor: cirrus
Polska kraj zebrakow ?
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4c960164$0$22806$65785112news.neostrada.pl...
[...]