Polska ma nowego bohatera

Data: 2011-11-01 22:15:58
Autor: oyster
Polska ma nowego bohatera
Użytkownik - Przemysław W napisał:

Polska ma nowego bohatera. Nazywa się Tadeusz Wrona, ...........

Obudziłeś się dopiero?

Tylko picowskiemu śmieciowi nie w smak.

O czym ty bredzisz Kawecki? Co ci się tam znowu popieprzyło w tej biednej łepetynie? Że facet zjechał Bronka, za to, że kazał opóźnić konferencję prasową, zeby się podlansować w mediach? I miał rację! Nawet pomimo tego, że zrobił to w stylu Niesiołowskiego - ordynarnie.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 22:20:47
Autor: Przemysław W
Polska ma nowego bohatera

Użytkownik "oyster" <ghost@everywhere.pl> napisał

O czym.....

No i co kundel, Tomaszewski wiedział, że wstąpił do PRON-u, czy nie wiedział?

 Przemek

--

"Fundusz Kościelny został ustanowiony w złych czasach PRL jako rekompensata
za odebrane mienie. Myślałem, że skoro Kościół odzyskuje mienie, to ten Fundusz

Data: 2011-11-01 22:25:03
Autor: oyster
Polska ma nowego bohatera
Użytkownik - Przemysław W napisał:

Użytkownik "oyster" <ghost@everywhere.pl> napisał

O czym.....

No i co kundel,

Jeśli już to Pan! Pan kundel, paściaku platformiany. :-D

Tomaszewski wiedział, że wstąpił do PRON-u, czy nie
wiedział?

Przemek

Już ci przecież, ze dwa razy odpisałem - jesteś nawalony, że nie zdajesz sobie sprawy w jakim wątku uczestniczysz, czy po prostu jak zwykle masz kłopoty z czytaniem?
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 22:28:10
Autor: Przemysław W
Polska ma nowego bohatera

Użytkownik "oyster" <ghost@everywhere.pl> napisał

Już ci przecież, ze dwa razy odpisałem - jesteś nawalony, że nie zdajesz sobie sprawy w jakim wątku uczestniczysz, czy po prostu jak zwykle masz kłopoty z czytaniem?

Piszesz sprzeczne bzdety. Zdecyduj się na jakąś wersje.

Przemek

Data: 2011-11-01 22:32:16
Autor: oyster
Polska ma nowego bohatera
[...]

Bełkoczesz, Kawecki.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-02 00:47:26
Autor: Lorn
Polska ma nowego bohatera
W dniu 2011-11-01 22:32, oyster pisze:
[...]

Przyganiał kocioł garnkowi... Jak prezio :>

Data: 2011-11-02 09:09:50
Autor: Rivanol
Polska ma nowego bohatera
oyster <ghost@everywhere.pl> napisał(a):
> [...]

Już ci przecież, ze dwa razy odpisałem - jesteś nawalony, że nie zdajesz sobie sprawy w jakim wątku uczestniczysz, czy po prostu jak zwykle masz kłopoty z czytaniem?

Zamknij się stary durniu!

Data: 2011-11-02 09:20:37
Autor: Bambaryła
Polska ma nowego bohatera

Użytkownik "oyster" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:j8po3d$l72$2news.onet.pl...
[...]

Człowieku, dlaczego swoim plugawym językiem obniżasz poziom tego szacownego forum? Ty też leczysz tu swoje fobie i kompleksy?

BBR

Data: 2011-11-02 09:09:16
Autor: Rivanol
Polska ma nowego bohatera