Polska ma pełne prawo do zastosowania z asady wzajemności.

Data: 2009-10-17 12:51:53
Autor: matador
Polska ma pełne prawo do zastosowania z asady wzajemności.
Data: 2009-10-17 04:54:39
Autor: rymas
On 17 Paź, 13:15, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
On 17 Paź, 12:51, matador <mata...@neostrada.pl> wrote:

>http://www.dziennik.pl/polityka/article459887/Odebrac_prawa_mniejszos...

Głupi PiSiak w swoich ziomków by uderzył...

Spójrz tylko na te twarze:http://www.dziennik.pl/foto/article459897/XIV_Pielgrzymka_Mniejszosci...

Czyż nie przypominają ci genetyczno-etnicznie polskich facjat jakie
można spotkać we wsiach i małych miejscowościach?...

A ja uważam, że PIS, to sobie może teraz apelować do kogo sobie chce.
Stwierdzenie: "(...)Apelujemy do Pana o przygotowanie projektów
rozwiązań legislacyjnych (...)" jest dla mnie śmieszne. To przecież
apel senatora RP, który jak chce to niech sam sobie przygotowuje takie
projekty i zbiera podpisy, przepycha przez Parlament. Premier nie jest
od wykonywanie roboty pana Senatora.

Następnie stwierdza: "(...) Mamy nadzieję, iż polski rząd bez zbędnej
zwłoki przedstawi Sejmowi projekty nowelizacji odpowiednich ustaw, w
szczególności ordynacji wyborczej oraz ustawy o mniejszościach
narodowych i etnicznych oraz o języku regionalnym (...)".

Jak się orientuje grupa posłów, senatorów może zrobić to samemu bez
pomocy Rządu. Jak mają dobre pomysły i wiedzą jak to zrobić i zależy
im na czasie, to po co tracą go na apele i zrzucają robotę na innych?

Chcę bowiem tylko krytykować i rozliczać z błędów innych, a sami
zajmować wygodną pozycję krzykaczy.

Rymas

Data: 2009-10-17 14:25:18
Autor: HaMMeR
rymas wrote:
[...]

ciach!!!

A KOGO TO OBCHODZI co ty uwazasz, POwski wymozdzku!

Data: 2009-10-17 04:54:52
Autor: rymas