Polska mierna liga w canal+

Data: 2011-03-20 12:34:26
Autor: BearBag
Polska mierna liga w canal+
Tak sobie oglądam własnie Lige plus ekstra na wiadomej stacji i
naprawdę jestem w szoku jak oni to dobrze robią.
Nasza liga jest słaba jak nigdy a chłopaki z canala robia naprawdę
świetne programy.
Troche wazeliny w tym poście ale przyznacie że wyprzedzają całą resztę
o kilka klas, może jeszcze tylko Borek trzyma poziom ale takich
programów okołopiłkarskich nie robią nigdzie indziej.
Apropo dzisiejszej LP-ekstra, reportaż zza kulis Lech-Jaga - palce
lizać...

Data: 2011-03-20 20:00:33
Autor: tomus_king
Polska mierna liga w canal+
Tak sobie oglądam własnie Lige plus ekstra na wiadomej stacji i
naprawdę jestem w szoku jak oni to dobrze robią.
Nasza liga jest słaba jak nigdy a chłopaki z canala robia naprawdę
świetne programy.

Dokładnie popatrzeć od strony sportowej w ostatnich kolejkach to tak naprawdę
z jajami grają ci którzy mieli spaść Polonia B i Cracovia. Reszta drużyn gra
jakby miała wyj#bane na wszystko :|

Data: 2011-03-20 20:54:01
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Polska mierna liga w canal+
W dniu 2011-03-20 20:34, BearBag pisze:
[...]

Może już niedługo wygra n i wtedy poziom transmisji stanie się adekwatny...
--
http://plfoto.com/4922/autor.html

Data: 2011-03-21 23:37:30
Autor: ..Aldi..Romek..
Polska mierna liga w canal+
?A mnie dość mocno zniesmaczyły zmiany, jakich dokonali w tym sezonie w magazynach Canal+

Mam tu na myśli przede wszystkim zmianę formuły Ligi+. Ze łzami w oczach napiszę, że uwielbiałem te prowadzone przez samego A.Twarowskiego (z gośćmi, rzecz jasna) programy. Lubię Smokowskiego, ale Twarowski ma tak zajebiście cyniczne poczucie humoru, że mogę go słuchać godzinami :)))

A tu dali prowadzenie tejże Ligi+ Dębińskiemu. Nic do niego nie mam, ale "to nie to". Przytuła też mnie jakoś w roli eksperta nie do końca przekonuje. Całkiem mądry facet, wysławia się sympatycznie... ale jednak.

Tęsknię za Twarowskim solo :)

Poza tymi ruchami to podpisuję się pod pochwałą dla Canalu. Polska piłka wygląda (niemal) jak angielska. Zawsze jak widzę mecz na żywo to mam taką czkawkę potem, że jakoś w TV lepiej jest. Oglądam też transmisje oraz magazyny w Orange Sport i ciągle daleko im do tego co robi Canal+. Nawet nie wiem czy nadawane jest jeszcze studio piłkarskie z podsumowaniem kolejki na TVN (jakiś czas temu "leciało" raz w tygodniu). Tam to dopiero było cienko!

Data: 2011-03-22 07:27:52
Autor: Cavallino
Polska mierna liga w canal+
Użytkownik "..Aldi..Romek.." <romek1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:im8k19$v3g$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Dokładnie. Liga+ to porażka.
Dembiński myli się chyba w każdym zdaniu, z Przytuły taki ekspert telewizyjny jak piłkarz - czyli miernych lotów.

Data: 2011-03-22 12:14:35
Autor: BearBag
Polska mierna liga w canal+
Fakt że Liga+ jest teraz słabsza ale po prostu nie mogła przetrwać w
starej formule. Twarowski nie miał juz czasu na jeszcze jeden program.
Pewnie nie chcial już tego prowadzić. Woli pokomentowac w tym czasie
cos innego.

Data: 2011-03-22 21:00:28
Autor: Cavallino
Polska mierna liga w canal+
Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:5608226b-28f4-4757-8eeb-130fc8bd659cz3g2000prz.googlegroups.com...
[...]

Nie można wykreować jakieś młodego, zdolnego?
"Przejęzyczenie" Dembiński na pewno takim nie jest.

Data: 2011-03-23 09:35:02
Autor: Mane
Polska mierna liga w canal+
W dniu 2011-03-21 23:37, ..Aldi..Romek.. pisze:

A tu dali prowadzenie tejże Ligi+ Dębińskiemu. Nic do niego nie mam, ale
"to nie to". Przytuła też mnie jakoś w roli eksperta nie do końca
przekonuje. Całkiem mądry facet, wysławia się sympatycznie...

"sympatycznie" o tak... szczególnie te jego "szczały" :D

Data: 2011-03-23 19:43:08
Autor: ..Aldi..Romek..
Polska mierna liga w canal+
przekonuje. Całkiem mądry facet, wysławia się sympatycznie...

"sympatycznie" o tak... szczególnie te jego "szczały" :D

porównując z M. Szymkowiakiem to mówi poprawnie,
natomiast mam wrażenie, że realnie ma mniej do powiedzenia,
zwłaszcza rzeczy ciekawych - ot, takie pitolenie

Polska mierna liga w canal+