Polska musi być państwem katolickim

Data: 2011-07-09 18:32:02
Autor: abc
Polska musi być państwem katolickim
Jeśli ludność jest w zdecydowanej większości katolicka, to religia katolicka
musi stać się religią państwową.

Nie oznacza to jednak, że w takim państwie zmusza się poddanych do przejścia
na wiarę katolicką. Wręcz przeciwnie, jest to niedozwolone, gdyż akt wiary
musi być w pełni dobrowolny, a nie wymuszony.

Religie niekatolickie mogą i czasem muszą być w katolickim państwie
tolerowane - po to mianowicie, aby zachować większe dobro albo uchronić się
od większego zła.

Tolerancja jest znoszeniem zła. Państwo katolickie uznaje fałszywe religie
za zło, przed którym chce chronić swych poddanych, i dlatego nie pozwala
im - bądź tylko w ograniczonym zakresie -na działalność publiczną. Państwo z
zasady nie miesza się w prywatne praktyki religijne.

Istnieją rozmaite stopnie tolerancji. Jest kwestią roztropności nałożyć na
religie niekatolickie większe lub mniejsze ograniczenia w wykonywaniu
publicznych aktów religijnych.

Data: 2011-07-09 18:49:51
Autor: u2
Polska musi być państwem katolickim
W dniu 2011-07-09 18:32, abc pisze:
Jeœli ludnoœÌ jest w zdecydowanej wiêkszoœci katolicka, to religia katolicka
musi staĂŚ siĂŞ religiÂą paĂąstwowÂą.

Prosty wniosek : w Polsce wiekszosc nie jest katolami.

Data: 2011-07-09 18:54:16
Autor: Brujo

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e1886b1$0$2460$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-07-09 18:32, abc pisze:
Jeœli ludnoœÌ jest w zdecydowanej wiêkszoœci katolicka, to religia katolicka
musi staĂŚ siĂŞ religiÂą paĂąstwowÂą.

Prosty wniosek : w Polsce wiekszosc nie jest katolami.

Bo w Polsce wiekszosc katolikow
to praktykujacy - niewierzacy.

Data: 2011-07-09 19:01:07
Autor: u2
W dniu 2011-07-09 18:54, Brujo pisze:
Prosty wniosek : w Polsce wiekszosc nie jest katolami.

Bo w Polsce wiekszosc katolikow
to praktykujacy - niewierzacy.

Pierdzielisz jak PO-tluczony. Gdyby wiekszosc chodzila do kosciola to
rzeczywiscie byloby panstwo katolickie, a tak jest panstwo mafijne.

Data: 2011-07-10 11:30:15
Autor: [heÂŽsk]
On Sat, 9 Jul 2011 18:54:16 +0200, "Brujo" <brujo@am.pp> wrote:

> Prosty wniosek : w Polsce wiekszosc nie jest katolami.

Bo w Polsce wiekszosc katolikow
to praktykujacy - niewierzacy.

 tacy katoliccy ateisci. ;o)))

Data: 2011-07-09 19:01:53
Autor: abc
Polska musi być państwem katolickim
Prosty wniosek : w Polsce wiekszosc nie jest katolami.

Jest.  Ale w państwie diabła władzę trzymają sługi szatana. Módlmy się o
męża opatrznościowego takiego jak Horthy czy Franco.

Data: 2011-07-09 19:04:19
Autor: pluton
Polska musi być państwem katolickim
Jest.  Ale w państwie diabła władzę trzymają sługi szatana. Módlmy się o
męża opatrznościowego takiego jak Horthy czy Franco.

Pomodle sie, jezeli ciebie zmiela na nawoz pierwszego.
Nullification

Data: 2011-07-09 19:10:01
Autor: u2
W dniu 2011-07-09 19:01, abc pisze:
Prosty wniosek : w Polsce wiekszosc nie jest katolami.

Jest.  Ale w paĂąstwie diabÂła wÂładzĂŞ trzymajÂą sÂługi szatana. MĂłdlmy siĂŞ o
mĂŞÂża opatrznoÂściowego takiego jak Horthy czy Franco.

Franko rzeczywiscie byl OK, ale tego Horthy nie znam :)

Data: 2011-07-09 19:18:39
Autor: abc

http://pl.wikipedia.org/wiki/Mikl%C3%B3s_Horthy

Data: 2011-07-09 19:03:00
Autor: pluton
Polska musi być państwem katolickim
Jeśli ludność jest w zdecydowanej większości katolicka, to religia
katolicka
musi stać się religią państwową.

Popieram. Wreszcie pozbylibysmy sie tego pedofilstwa.

Nullification

Data: 2011-07-09 19:22:04
Autor: abc
Polska musi być państwem katolickim
Prawdą jest, że w USA i w innych krajach miały miejsce przypadki pedofilii
wśród katolickich księży. Jednak w stosunku do ilości księży były one
niezmiernie rzadkie.

W USA w przypadku katolickich księży jest to 2 promile (0, 2 procenta), a w
przypadku nauczycieli szkół publicznych - 5%. Średnia dla USA wynosi 3%.

Źródło Philip Jenkins, Pedophiles and Priests: Anatomy of a Contemporary
Crisis (Oxford University Press, 2001). ISBN 0-19-514597-6
http://www.amazon.com/Pedophiles-Priests-Anatomy-Contemporary-Crisis/...

Aby "dołożyć" Kościołowi, w sposób przemyślany skumulowano przypadki z
kilkudziesięciu lat, w tym samym czasie złożono do sądów pozwy odnośnie
wszystkich przypadków z kilkudziesięciu lat i podniesiono wielką wrzawę
medialną o rzekomo masowej pedofilii wśród katolickich księży.

Dla wzmocnienia efektu medialnego złożono także wiele nagłaśnianych przez
media pozwów z fałszywymi oskarżeniami, a które potem sądy oddaliły, ale
pożądany przez oszczerców efekt medialny został osiągnięty przez medialne
zlinczowanie niewinnych ludzi.

To jest perfidna akcja prowadzona w sposób skoordynowany na całym świecie.
Nie możemy dać się na to nabrać.

Data: 2011-07-09 19:24:21
Autor: u2
Polska musi być państwem katolickim
W dniu 2011-07-09 19:22, abc pisze:
To jest perfidna akcja prowadzona w sposĂłb skoordynowany na caÂłym Âświecie.
Nie moÂżemy daĂŚ siĂŞ na to nabraĂŚ.

Faktow nie zmienisz, pedofilia pozostanie pedofilia niezaleznie kto z
jakiej parafii, ewentualnie z jakiej specsluzby merdialnej.

Data: 2011-07-09 19:27:59
Autor: abc
Polska musi być państwem katolickim
Faktow nie zmienisz, pedofilia pozostanie pedofilia

Fakty są takie jak opisał Philip Jenkins na podstawie badań.  Dodam tylko, że ci pedofile to pederaści, co się przemilcza.

..

Data: 2011-07-09 19:31:00
Autor: u2
W dniu 2011-07-09 19:27, abc pisze:
Faktow nie zmienisz, pedofilia pozostanie pedofilia

Fakty sÂą takie jak opisaÂł Philip Jenkins na podstawie badaĂą.  Dodam tylko, Âże ci pedofile to pederaÂści, co siĂŞ przemilcza.

Pederasci to pedofile. To oczywiste. Zauwaz jednak jaki jest procentowy
udzial pedalow w pederastii. Termin pederastia wzial sie z pedalstwa.

Data: 2011-07-09 19:36:24
Autor: abc
Polska musi być państwem katolickim
Pederasci to pedofile. To oczywiste. Zauwaz jednak jaki jest procentowy
udzial pedalow w pederastii. Termin pederastia wzial sie z pedalstwa.

Według słownika Kopalińskiego:

PEDERASTA -homoseksualista, homoerota; mężczyzna uprawiający
pederastię, stosunki płciowe z mężczyznami.

Etym. - gr. paiderastía dosł. 'miłość do chłopców' od paiderastes
'dosł. kochający chłopców'; zob. -ped-; erastes 'miłośnik; przyjaciel' z
erán 'kochać'.

http://www.slownik-online.pl/kopalinski/f53a63e1e4bc7626c125657b00774...

Data: 2011-07-09 19:39:18
Autor: u2
Polska musi być państwem katolickim
W dniu 2011-07-09 19:36, abc pisze:
Etym. - gr. paiderastía dos³. 'mi³oœÌ do ch³opców' od paiderastes
'dosÂł. kochajÂący chÂłopcĂłw'; zob. -ped-; erastes 'miÂłoÂśnik; przyjaciel' z
erĂĄn 'kochaĂŚ'.

No widzisz, czyli pederastia to de facto pedofilia.

Data: 2011-07-09 19:50:49
Autor: A. Filip
Polska musi być państwem (polsko-)katolickim :-)
"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> pisze:
Jeśli ludność jest w zdecydowanej większości katolicka, to religia
katolicka musi stać się religią państwową.

Popieram. Wreszcie pozbylibysmy sie tego pedofilstwa.

Ale czy religia państwowa powinna być rzymsko-katolicka
(watykańsko-katolicka) czy polsko-katolicka? ;-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Czasem i w brzydkim osiedlu możesz possać smaczną miazgę z kory drzewa.

Data: 2011-07-09 20:02:56
Autor: pluton
Polska musi być państwem (polsko-)katolickim :-)

Ale czy religia państwowa powinna być rzymsko-katolicka
(watykańsko-katolicka) czy polsko-katolicka? ;-)

To nie wazne. Wazne, zeby byla pedalsko-pedofilska.

Nullification

Data: 2011-07-09 20:10:14
Autor: abc
Polska musi być państwem (polsko-)katolickim :-)
Ale czy religia państwowa powinna być rzymsko-katolicka
(watykańsko-katolicka) czy polsko-katolicka? ;-)

Prawdziwą głową Kościoła jest sam Jezus Chrystus, który w sposób
niewidzialny zamieszkuje go, rządzi nim i jednoczy w Sobie Jego członków. Z
woli Jezusa Chrystusa Kościołem rządzić mają apostołowie pod zwierzchnictwem
Piotra, oraz ich prawowici następcy.

Prawowitym następcą świętego Piotra w rządach nad całym Kościołem jest
każdorazowy Biskup Rzymu, czyli Najwyższy Kapłan rzymski, innymi słowy
Papież, bo on sprawowanie najwyższej władzy obejmuje po Piotrze.

Papież rzymski zwie się i jest widzialną głową i Namiestnikiem Jezusa
Chrystusa na ziemi, ponieważ widzialna społeczność musi mieć widzialną
głowę, więc Jezus Chrystus św.Piotra i jego następcę aż do końca świata
ustanowił taką głową widzialną Kościoła i zastępca swoim we władzy nad
Kościołem.

Ubi Petrus ibi ecclesia, gdzie Piotr tam Kościół.

Data: 2011-07-09 20:38:40
Autor: Andy Niwiński
Polska musi być państwem (polsko-)katolickim :-)

"abc" <abc@wp.pl>

ta, ta, a jakbyś się dobrze pierdolnął w makówkę, to może by ci przeszło.

Data: 2011-07-09 20:44:33
Autor: u2
W dniu 2011-07-09 20:38, Andy Niwiński pisze:

"abc" <abc@wp.pl>

ta, ta, a jakbyś się dobrze pierdolnął w makówkę, to może by ci przeszło.

Tobie pomoglo ?

Data: 2011-07-09 20:55:47
Autor: Andy Niwiński

"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:4e18a193$0$2506$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-07-09 20:38, Andy Niwiński pisze:

"abc" <abc@wp.pl>

ta, ta, a jakbyś się dobrze pierdolnął w makówkę, to może by ci przeszło.

Tobie pomoglo ?

A tobie walenie kóz pomaga?

Data: 2011-07-09 21:03:50
Autor: u2
W dniu 2011-07-09 20:55, Andy Niwiński pisze:

[...]

Od walenia koz to sa kozojebcy tacy jak ty.

Data: 2011-07-09 23:23:20
Autor: Andy Niwiński

"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:4e18a618$0$2460$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Kolegów szukasz, kozojebco? To pomyliłeś adres...

Data: 2011-07-10 09:33:40
Autor: u2
W dniu 2011-07-09 23:23, Andy Niwiński pisze:
Od walenia koz to sa kozojebcy tacy jak ty.

Kolegów szukasz, kozojebco? To pomyliłeś adres.

Kozojebcow jest obecnie trzech na psp, ty zboku i twoi juhasi spod
nowego targu.

Data: 2011-07-10 14:10:56
Autor: Andy Niwiński

"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:4e1955d6$0$2437$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jak na razie to wzmożone zainteresowanie kozami,  aszczególnie ich "od dupy stroną" wykazujesz tylko ty...

Data: 2011-07-10 14:18:21
Autor: u2
W dniu 2011-07-10 14:10, Andy Niwiński pisze:
Kozojebcow jest obecnie trzech na psp, ty zboku i twoi juhasi spod
nowego targu.

Jak na razie to wzmożone zainteresowanie kozami,  aszczególnie ich "od
dupy stroną" wykazujesz tylko ty...

Skoro piszesz tak namiętnie o kozach to najwyraźniej jesteś takim samym
zbokiem kozojebca jak MH  czy baca fałszywy.

Polska musi być państwem katolickim