[piątek] Polska myśl szkoleniowa :)

Data: 2011-03-29 14:08:59
Autor: Rychu
[piątek] Polska myśl szkoleniowa :)
http://www.youtube.com/watch?v=_JRs0FK9yPw
Po co ten instruktor na prawym fotelu siedzi to ja nie wiem :]

PS. Dla czekajÄ…cych na kolejne info o kamerce:
SzykujÄ™ siÄ™ do obszerniejszego opisu kamerki, ale czekam
jeszcze na kartÄ™ 32GB i nowy kabelek do Å‚adowania w samochodzie.
Póki co kręcę w średniej jakości, żeby bateria dłużej trzymała
i więcej filmu się mieściło.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-03-29 14:16:27
Autor: Rychu
W dniu 2011-03-29 14:08, Rychu pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=_JRs0FK9yPw
Po co ten instruktor na prawym fotelu siedzi to ja nie wiem :]

Jeszcze coś od siebie dodam. Nie wiem czemu tam nie ma podwójnej
ciągłej. Jak autobus się zatrzymuje na przystanku, to jak widać
zostaje jakieś 20 metrów do skrzyżowania. Gdybym ja nie jechał,
to z lewej strony wjechałby ten Opel. Idealnie na czołówkę z L-ką.
Gdyby wyjechał chwilę wcześniej, to pewnie wpadł by w niego nieźle
rozpędzony Mercedes. W tym miejscu to ewidentna pomyłka.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-03-29 21:39:57
Autor: Marek Dyjor
Rychu wrote:
[...]

kompletny debilizm...

pomijajac że w mieście budy powinny mieć zatoki a stać i blokować ruch.

Data: 2011-03-30 12:50:35
Autor: LEPEK
W dniu 2011-03-29 21:39, Marek Dyjor pisze:

pomijajac że w mieście budy powinny mieć zatoki a stać i blokować ruch.

Zależy gdzie.
Jak jest miejsce na porządne i bezpieczne przejście dla pieszych w bezpośredniej okolicy, to OK. Ale jak takiego miejsca nie ma, to wręcz przeciwnie - widziałem takie rozwiązanie w DE - autobus zatrzymuje się w... zwężeniu :) tak, że nic nie może go ominąć, ani wyminąć (!), pasażerowie wysiadają, spokojnie przechodzą przez jezdnię przed autobusem i dopiero wtedy ten rusza :)

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaÅ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2011-04-01 18:49:53
Autor: J.F.
Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:imtcii$a7l$1news.onet.pl...
[...]

Zalezy od miasta.
Ostatnio coraz glosniej mowia niektorzy ze jak utrudnic ruch to i korki mniejsze i ludzie szczesliwsi. W Gdyni ponoc wystarczyla benzyna po 5 zl, ale w innych miastach moze trzeba zlikwidowac zatoki.

Wiec uwazajcie na kogo glosujecie  :-)

J.

Data: 2011-03-31 23:48:05
Autor: Micha³
[pi±tek] Polska my¶l szkoleniowa :)
Rychu <ryszard@activTRZY.pl> napisa³(a):
> [...]

Gdyby wyjechał chwilę wcześniej, to pewnie wpadł by w niego nieźle
rozpędzony Mercedes. W tym miejscu to ewidentna pomyłka.

Ale gdzie jest problem ?
i jakim oplem...

Pozdrawiam.

Data: 2011-04-01 08:10:09
Autor: Mirek Ptak
[piątek] Polska myśl szkoleniowa :)
Dnia 2011-04-01 01:48,  * MichaÅ‚* napisaÅ‚, a mnie coÅ› podkusiÅ‚o, żeby odpisać:

Jeszcze co� od siebie dodam. Nie wiem czemu tam nie ma podwójnej
ci�g�ej. Jak autobus si� zatrzymuje na przystanku, to jak wida�
zostaje jakie� 20 metrów do skrzyşowania. Gdybym ja nie jecha�,
to z lewej strony wjecha�by ten Opel. Idealnie na czo�ówk� z L-k�.
Gdyby wyjecha� chwil� wcze�niej, to pewnie wpad� by w niego nieźle
rozp�dzony Mercedes. W tym miejscu to ewidentna pomy�ka.

Ale gdzie jest problem ?

Problem jest z Twoim cytowaniem.

i jakim oplem...

Tym co z lewej wyjeżdża.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-03-29 14:36:58
Autor: Myjk
Dnia Tue, 29 Mar 2011 14:08:59 +0200, na pl.misc.samochody napisałeś(aś):

Po co ten instruktor na prawym fotelu siedzi to ja nie wiem :]

No ale trochę wyrozumiałości dla eLki trzeba mieć ;)
Pewnie zaczęli manerwr jak jeszcze Cię nie widzieli. hehe

PS. Dla czekajÄ…cych na kolejne info o kamerce:

BTW jesteś w stanie powiedzieć co się dzieje z zapisem, jeśli "upadnie"
zasilanie w czasie zapisu? Padnie w sensie jest np. silny dzwon, wypada
bateria (o ile jest w ogóle wyjmowana?) i brak zasilania...

Pytam, bo też montuję kamerę pokładową, jeno spiętą z CarPC. Zastanawiam
się więc czy inwestować odrazu w dysk SSD, albo jakąś szybką kartę po USB
na potrzeby rejestratora. Póki co mam zwykły dysk, wertepy (w tym dziura
taka, że poszła opona) nie robią na nim wrażenia, ale przy mocnym dzwonie
(odpukać!) obawiam się, że może nie wytrzymać przeciążenia i zapis
powędruje na manowce.

--
Pozdor Myjk

Data: 2011-03-29 15:24:42
Autor: alex
[piątek] Polska myśl szkoleniowa :)

PS. Dla czekajÄ…cych na kolejne info o kamerce:

podaj model tej kamerki?

czy taka kamerka jest coÅ› warta:
http://allegro.pl/kamera-samochodowa-rejestrator-trasy-monitor-2-5-i1524473329.html

Data: 2011-03-29 13:56:08
Autor: Piotr Czy¿
[pi±tek] Polska my¶l szkoleniowa :)
alex pisze:

czy taka kamerka jest co¶ warta:
http://allegro.pl/kamera-samochodowa-rejestrator-trasy-monitor-2-5-
i1524473329.html

Ten dreszczyk emocji... jakie c³o i VAT zap³acisz, ile bêdzie do Ciebie sz³a dostawa i "niemanie" gwarancji.

--
Piotr Czy¿

Data: 2011-03-29 16:19:17
Autor: alex
W dniu 2011-03-29 15:56, Piotr Czy¿ pisze:
alex pisze:

[...]

mia³em na my¶li tego typu a nie od tego sprzedawcy

Data: 2011-03-29 21:24:36
Autor: A5tu5
[piątek] Polska myśl szkoleniowa :)

Użytkownik "alex"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:imsmis$pob$1@inews.gazeta.pl...

PS. Dla czekajÄ…cych na kolejne info o kamerce:

podaj model tej kamerki?

czy taka kamerka jest coÅ› warta:
http://allegro.pl/kamera-samochodowa-rejestrator-trasy-monitor-2-5-i1524473329.html

Zapomnij,
jakość obrazu mimo "720p" jest masakryczna, ledwo widać znaki drogowe, ale to i nawet nie zawsze.
Piszę, bo też się naciąłem... :/
Na szczęście wydatek niewielki, więc i strata niewielka ;)

--
A5tu5

Data: 2011-03-29 18:19:39
Autor: Pawel
[...]

To wg mnie pikuÅ›,  choć faktycznie uczenie kursanta takich manewrów na dzieÅ„ dobry nie jest mÄ…drym pomysÅ‚em.
Ale to co ja czasami obserwuje ostatnio w Katowicach jak jeżdzą L-ki to się włos na głowie jeży. Przekraczanie ciągłej, skręcanie z niewłaściwego pasa... zachowania kierowców na "rondzie" "Ziętka" to mogły posłużyć do niejednego horroru. To, że nie ma tam wypadków, to chyba tylko zasługa w miarę kulturalnej jazdy innych, bo o jeździe z przepisami na pewno być mowy nie może.

Data: 2011-03-29 20:48:37
Autor: megrims
[piątek] Polska myśl szkoleniowa :)
W dniu 2011-03-29 18:19, Pawel pisze:
(ciach)

A może to instruktor sam jechał, albo z kochanką, albo
po flaszkę. Wszyscy jesteśmy tylko ludźmi. I niech
pierwszy rzuci kamień, kto jest bez winy :D

Data: 2011-03-30 09:08:54
Autor: niusy.pl
[piątek] Polska myśl szkoleniowa :)

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl>

A może to instruktor sam jechał, albo z kochanką, albo
po flaszkę. Wszyscy jesteśmy tylko ludźmi. I niech
pierwszy rzuci kamień, kto jest bez winy :D

Tak tak ... wracam kiedyś do domu. Jakaś większa impreza państwowa policji od groma. Tankuję na stacji. Kolejka przy kasie. Jacyś policjanci przychodzą. Kasjer pyta czy mogę ich przepuścić. Mówię nie. Odchodząc słyszę, że za flaszkę płacą.

Jeszcze mi się nie zdarzyło w mundurze flaszki kupować. Ale to pewnie przez to, że nie noszę munduru ...

Data: 2011-04-01 18:41:15
Autor: bbk
On 2011-03-29 20:48, megrims wrote:
[...]

Jeżeli nie jedzie kursant trzeba zdejmować "L" z dachu.

Data: 2011-04-02 06:48:40
Autor: Rychu
W dniu 2011-04-01 18:41, bbk pisze:
Jeżeli nie jedzie kursant trzeba zdejmować "L" z dachu.

Tylko, że wiele razy widziałem jak mają to gdzieś.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

[piątek] Polska myśl szkoleniowa :)