Polska na rowery! Lepiej nie ;-)

Data: 2010-06-17 22:45:55
Autor: wojek
Polska na rowery! Lepiej nie ;-)
Jak był podniesiony stan wód we Wrocławiu to na wałach były tłumy cyklistów i pieszych. Jakby było fajnie gdyby ludzie tak uprawiali sport na codzień, pomyślałem. Po 10 minutach jechania 15km/h, omijania psów, dzieci i dziesiątek pstrykaczy stwierdziłem, że może jednak lepiej niech zostanie tak jak jest :]

pozdr.
w.

Data: 2010-06-18 10:52:09
Autor: MaciekS
Polska na rowery! Lepiej nie ;-)
Użytkownik "wojek" <na@drzewo.pl> napisał w wiadomości news:hve1i3$elm$1news.vectranet.pl...
[...]

W PL zakazany owoc lepiej smakuje - wystarczy, że zakaza poruszania sie po walach, juz tlok na nich niemilosierny i tak jest wszedzie ;-)

Data: 2010-06-18 15:09:43
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Polska na rowery! Lepiej nie ;-)
MaciekS bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
[...]

To może by tak zakazać jazdy rowerem do pracy? ;-)

Data: 2010-06-19 23:47:25
Autor: Rowerex
Polska na rowery! Lepiej nie ;-)
On 18 Cze, 14:09, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

> W PL zakazany owoc lepiej smakuje - wystarczy, że zakaza poruszania sie po
> walach, juz tlok na nich niemilosierny i tak jest wszedzie ;-)

To może by tak zakazać jazdy rowerem do pracy? ;-)

A ewentualnych śmiałków goniłoby ZOMO czyli Zroweryzowane Odwody
Milicji Obywatelskiej ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-06-19 23:10:59
Autor: Dexte-r
Polska na rowery! Lepiej nie ;-)
Dnia Thu, 17 Jun 2010 22:45:55 +0200, wojek napisał(a):

Jak był podniesiony stan wód we Wrocławiu to na wałach były tłumy cyklistów i pieszych.

Też tego doświadczyłem. Także w czasie drugiej fali, kiedy wjazd na wały i
tereny wodonośne były dozwolone. Naraz jak grzyby po deszczu wyrośli
różnego wieku zawalidrogi i ściganci :-)

To jednak jeden w sumie nie tak groźny przykład jak to co dzieje się dzięki
temu w centrach miast. Jazda bez jakiekolwiek świadomości istnienia innych
użytkowników dróg, jazda "tyralierą", z psami na smyczy w poprzek chodnika,
itp. Może warto zamiast promować tylko jeżdzenie "byle jak" dodać do tego
wartość szkoleniową..

Polska na rowery! Lepiej nie ;-)