Polska - najlepszy park rozrywki. Długie, nerwusy nie czytać!

Data: 2009-11-07 18:58:54
Autor: Bydlę
On 2009-11-07 09:40:07 +0100, "Konstanty Wycirowski" <kucio@pucio.de> said:

punciak wyskakuje żwawo na lewy i pas i ..... No
własnie, i... Jedzie prawie z prędko¶ci± TIRa. Ale
jako¶ chyba kierownik wpadł na pomysł zredukowania i
zaczyna TIRa wyprzedzać. Na wysko¶ci kabiny TIR mena daję
jednak ostro po hamulcach i wraca - za TIRa. Ja oczywi¶cie
też. Ale nie zjeżdża na prawy pas, tylko jedzie dalej
prawym. Przecież nie słychać mojego wduszonego do oporu
klaksonu, moich swi±teł na jego tylnym siedzeniu, zero
reakcji. Jako¶ w koncu jednak wpada na pomysł, że tego
w¶ciekłęgo idioty za nim może na prawym pasie nie
będzie i mnie przepuszcza

To teraz odstaw leki/flaszkę/zioło i napisz to raz jeszcze, ale tym razem napisz prawdę.

--
Bydlę

Polska - najlepszy park rozrywki. Długie, nerwusy nie czytać!