Polska neo-kolonia

Data: 2013-08-31 15:24:47
Autor: Marek Czaplicki
Polska neo-kolonia
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 31 sierpnia 2013 12:26:

- Pakiet klimatyczny jest korzystny dla zachodu Europy, który kombinuje,
by eksploatować kraje Europy Środkowej. To mają być neo-kolonie. Temu
służy likwidacja polskich banków, ciężkiego przemysłu i handlu – z
profesorem Witoldem Kieżunem rozmawia Krzysztof Świątek.

Jak się kumuś pi...dlą dobre klimaty dla biznesu z klimatem wogóle to kogo to wina? Banki odpowiadaą teraz za ocieplenie klimatu? Zawsze wiedziałem, że ich ciepłe uśmiechy dla kredytobiorców coś mówią. Teraz wiem co. :-)

Polska neo-kolonia