Polska nie była w ruinie?

Data: 2017-09-08 05:23:36
Autor: japanizer
Polska nie była w ruinie?
https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/mateusz-morawiecki-polska-nie-byla-w-ruinie,156,0,2363292.html

  - Ani wtedy, ani wcześniej Polska nie była w ruinie - przyznał wicepremier   Mateusz Morawiecki, pytany o głośne hasło PiS z kampanii wyborczej z 2015   roku. - Retoryka przedwyborcza rządzi się różnymi prawami. Na to trzeba   patrzyć z takiej perspektywy - wyjaśnił.

  W wywiadzie dla dziennika "Fakt" wicepremier przyznał, że słowa o ruinie były   czystą retoryką wyborczą i w taki sposób można było Polskę opisywać w 1945   roku.

"Polska w ruinie": tyle samo treści i prawdy co w "Dobra Zmiana".

Data: 2017-09-08 06:49:43
Autor: Zenek Kapelinder
Polska nie była w ruinie?
Zeby zylo sie lepiej. Kto to POwiedzial? I dla ulatwienia dwa linki. https://www.youtube.com/watch?v=aciGBn_M5GM
https://www.youtube.com/watch?v=U0kZefJe4xs
Znowu nie masz pizdziak szczescia do dobrych ludzi.

Data: 2017-09-08 16:35:42
Autor: Trefniś
Polska nie była w ruinie?
W dniu .09.2017 o 15:49 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Zeby zylo sie lepiej. Kto to POwiedzial? I dla ulatwienia dwa linki.  https://www.youtube.com/watch?v=aciGBn_M5GM
https://www.youtube.com/watch?v=U0kZefJe4xs
Znowu nie masz pizdziak szczescia do dobrych ludzi.

Hasła Płaczformy były brutalnie prawdziwe:
"Chuj, dupa i kamieni kupa!".

Nadal trzymają się tej "chujowej" retoryki:
"Żeby było tak jak było!"

--
Trefniś

Data: 2017-09-11 10:22:53
Autor: Presidente de San Escobar
Polska nie była w ruinie?
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> [...]

Hasła Płaczformy były brutalnie prawdziwe:
"Chuj, dupa i kamieni kupa!".

Nadal trzymają się tej "chujowej" retoryki:

Nie płacz - właśnie ciebie zrobiono na 100mln :DDDD
Dzisiaj zasadzili ciebie wręcz po murzyńsku :DDD I to we wszystko co możliwe
:DDD Mam nadzieję że cieszysz się z tego :DDDDDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-11 11:20:49
Autor: Trefniś
Polska nie była w ruinie?
W dniu .09.2017 o 10:22 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

> [...]

Dzisiaj zasadzili ciebie wręcz po murzyńsku :DDD I to we wszystko co  możliwe
:DDD Mam nadzieję że cieszysz się z tego :DDDDDDDDDDDDDDDDD

Czyli u was nic nowego - Tusk, dupa i kamieni kupa.
Jak wytrzymasz dymanie przez kolejne 6 lat?

Jednak Schadenfreude to wspaniałe uczucie!

--
Trefniś

Data: 2017-09-11 12:17:52
Autor: Presidente de San Escobar
Polska nie była w ruinie?
> [...]

Czyli u was nic nowego - Tusk, dupa i kamieni kupa.
Jak wytrzymasz dymanie przez kolejne 6 lat?

Jednak Schadenfreude to wspaniałe uczucie!

Wg twierdzeń twoich panów i władców to ja was dymałem przez 8 lat :DDDDDDD
Ale fajnie że ty wytrzymujesz dymanie przez 8+8 lat, chociaż teraz mają moc
murzynową więc mogą ci zwieracze popuszczać :DDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-11 16:06:31
Autor: Trefniś
Polska nie była w ruinie?
W dniu .09.2017 o 12:17 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

> [...]

Jednak Schadenfreude to wspaniałe uczucie!

Wg twierdzeń twoich panów i władców to ja was dymałem przez 8 lat  :DDDDDDD

Bzdura - dymany ku własnemu zachwytowi był elektorat Płaczformy.
2 lata temu PiSiory wam dupy skopali, tylko teraz dymanie wam się  przestało podobaż.

Kiedy JarKacz osadzi paru Tuskoludków, będziecie dalej dymani na wolności  - a wasi idole pod celą :)

Najzabawniejsze jest, że totalnie nie jarzycie rzeczywistości.
A kiedy słychać, że w prez. Dudzie widzicie swoją szansę i jedyny ratunek,  to już nawet psychiatrzy przecierają oczy ze zdumienia - a widzieli  niejedno!

--
Trefniś

Data: 2017-09-11 16:35:59
Autor: Presidente de San Escobar
Polska nie była w ruinie?
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Kiedy JarKacz osadzi paru Tuskoludków, będziecie dalej dymani na wolności  - a wasi idole pod celą :)

Widzę, żeś kolejnym dupconym który wierzy w reparacje wojenne i że kogoś
posadzą :DDDDD Dobrze taki motłoch jest pisuarowi potrzebny :DDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-11 17:07:47
Autor: Trefniś
Polska nie była w ruinie?
W dniu .09.2017 o 16:35 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

[...]

Ale wy jesteście zabawni, poruszacie się jak dzieci we mgle :)

http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/schetyna-nie-kaczynski-postawi-tuska-przed-trybunalem-stanu_775708.html

Zarzucasz kłamstwo i brak skuteczności Mistrzowi Schetynie???
Gdzie się PdSE nie obrócisz, dupa z tyłu (do dymania oczywiście, co wam  należne).

Właściwie to może rzeczywiście skończy się psychiatrykiem dla co bardziej  zaczadzonych Płaczformersów?
Kolejni do elektrowstrząsów to PdSE?

--
Trefniś

Data: 2017-09-11 08:31:25
Autor: japanizer
Polska nie była w ruinie?
On Tuesday, September 12, 2017 at 12:07:55 AM UTC+9, Trefniś wrote:

> [...]
> posadzą :DDDDD Dobrze taki motłoch jest pisuarowi potrzebny :DDDDDDDDD

Ale wy jesteście zabawni, poruszacie się jak dzieci we mgle :)

SuperExpress to ta gazeta, którą Kaczyński sprzedał Szwajcarom i Niemcom, a teraz pomstuje na Tuska, że gazety są sprzedane Szwajcarom i Niemcom?

Data: 2017-09-11 22:36:53
Autor: Trefniś
Polska nie była w ruinie?
W dniu .09.2017 o 17:31 <japanizer@japanizer.org> pisze:

> [...]

SuperExpress to ta gazeta, którą Kaczyński sprzedał Szwajcarom i  Niemcom, a teraz pomstuje na Tuska, że gazety są sprzedane Szwajcarom i  Niemcom?

"Nie zabija się posłańca przynoszącego złe wieści"

Jakie znaczenie ma, _kto_ informuje o faktach, które dziennikarzom  "wysypali" współpracownicy Schetyny? Poza tym, gdybyś czytał ze  _zrozumieniem) - pierwotnym źródłem _nie_ jest SE.

Na szczęście "wasze" źródła informacji są znacznie bardziej rzetelne i  odpowiedzialne.
To według nich Płaczforma nie miała z kim przegrać w wyborach, a  Bul-Komorowski cudem uratował od śmierci ciężarną zakonnicę, oddając  prezydenturę Dudzie za bezdurno!

--
Trefniś

Data: 2017-09-12 09:27:55
Autor: Presidente de San Escobar
Polska nie była w ruinie?
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

SuperExpress to ta gazeta, którą Kaczyński sprzedał Szwajcarom i Niemcom, a teraz pomstuje na Tuska, że gazety są sprzedane Szwajcarom i Niemcom?

 :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd
Ale zarobił ? Zarobił. A że teraz wciska kit do głowy Trefny Doldowym U2 to
inna sprawa :DDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-12 06:54:17
Autor: Ciemny Lud
Polska nie była w ruinie?
Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y6d9k0kemtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
Czyli u was nic nowego - Tusk, dupa i kamieni kupa.
Jak wytrzymasz dymanie przez kolejne 6 lat?

Uwielbiasz dymanie co? Jak ci było przezc 8 lat rządów PO? Miałeś jakąś przyjemność? Większą niż teraz? ;-))))

CL

Data: 2017-09-12 10:40:46
Autor: Trefniś
Polska nie była w ruinie?
W dniu .09.2017 o 06:54 Ciemny Lud <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

[...]

Tusk mi zwisał zwiędłym kalafiorem - kurewstwa w Polsce zawsze było sporo,  niestety.
Wygrali wybory, rządzili zgodnie z prawem - co zrobisz, oka sobie nie  wydłubiesz.

A teraz sytuacja się odwróciła i nagle Płaczforma piszczy jałowo,  bezsilnie i bezpłodnie...
Za sześć lat Duda stworzy swoją partię - będzieta mieli szansę "porządzić"  :)

A na razie zęby w tynk i trzym ryj, analny "demokrato" :)

--
Trefniś

Data: 2017-09-12 02:02:38
Autor: japanizer
Polska nie była w ruinie?
On Tuesday, September 12, 2017 at 5:40:54 PM UTC+9, Trefniś wrote:

A na razie zęby w tynk i trzym ryj, analny "demokrato" :)
                                      ^^^^^^
Wojtusia nikt w weekend w dupsko nie załadował, znowu w co drugim poście anale mu sie marzą :DDD

Data: 2017-09-12 12:07:22
Autor: Trefniś
Polska nie była w ruinie?
W dniu .09.2017 o 11:02 <japanizer@japanizer.org> pisze:

[...]

Milcz krętku blady!

--
Trefniś

Data: 2017-09-12 17:08:41
Autor: japanizer
Polska nie była w ruinie?
On Tuesday, September 12, 2017 at 7:07:30 PM UTC+9, Trefniś wrote:

>                                       ^^^^^^
> Wojtusia nikt w weekend w dupsko nie załadował, znowu w co drugim poście  > anale mu sie marzą :DDD

Milcz krętku blady!

Krętek blady, krętek blady... No proszę, nie spodziewałem się, że dzięki Wojtusiowi się czegoś nauczę, a tu jednak. W Wikipedii piszą, że krętek blady powoduje m.in. kiłę!

Wojtuś, z łaski swojej, udaj się do lekarza - kiła to poważna choroba, może też zaatakować układ nerwowy i mózg. Zawód lekarza zobowiązuje do dyskrecji, będziesz mu mógł opowiedzieć co tam dokładnie i kto ci wtykał do odbytu, zamiast zasrywać grupę analnymi wynurzeniami w co drugim twoim poście.

Data: 2017-09-12 19:16:06
Autor: Zenek Kapelinder
Polska nie była w ruinie?
tobie pizdziak nic nie jest w stanie zaatakowac mozgu bo go nie masz.

Data: 2017-09-13 11:31:04
Autor: Trefniś
Polska nie była w ruinie?
W dniu .09.2017 o 04:16 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

tobie pizdziak nic nie jest w stanie zaatakowac mozgu bo go nie masz.

Ależ on tego nieświadom :)
Drzewiej ludzie "bohemy" potrafili świadomie zarażać się kiłą, właśnie ze  względu na niesłychane odloty - taki narkotyk.
Kile zawdzięczamy co najmniej kilku wielkich twórców, ale też kilku  polityków.
"Odloty" niektórych totalniaków stawiają ich w co najmniej dziwnym świetle.
Zwłaszcza ich obsesyjno-kompulsywną narrację doodbytniczą :)

--
Trefniś

Data: 2017-09-12 15:17:01
Autor: Ciemny Lud
Polska nie była w ruinie?

Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y6f2d9s4mtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
[...]

Ty jemu też! ;-)))

A na razie zęby w tynk i trzym ryj, analny "demokrato" :)

 Co, zabrakło argumentów cieniasku? ;-))

CL

Data: 2017-09-12 17:17:55
Autor: Trefniś
Polska nie była w ruinie?
W dniu .09.2017 o 15:17 Ciemny Lud <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

[...]

Tusk w ogóle nie wie o moim istnieniu, niedorozwoje - jesteście przegięte  synki wyjątkowe i ubogacone (analnie, jak lubicie). Tuskowi puszczają  zwieracze na myśl o powrocie do Polski.

A na razie zęby w tynk i trzym ryj, analny "demokrato" :)

 Co, zabrakło argumentów cieniasku? ;-))

Niczego nie muszę argumentować, same dostarczacie argumentów, ciotunie.

--
Trefniś

Data: 2017-09-12 17:35:27
Autor: Presidente de San Escobar
Polska nie była w ruinie?

>  Co, zabrakło argumentów cieniasku? ;-))

Niczego nie muszę argumentować, same dostarczacie argumentów, ciotunie.

Idź łap przekaz z TVPislam Info :DDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-12 18:50:40
Autor: Ciemny Lud
Polska nie była w ruinie?
Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y6gkr5m2mtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
Tusk w ogóle nie wie o moim istnieniu, niedorozwoje - jesteście przegięte
synki wyjątkowe i ubogacone (analnie, jak lubicie). Tuskowi puszczają
zwieracze na myśl o powrocie do Polski.

Jak dotąd to ty masz ciągle sflaczałe zwieracze cioto ;-))))

CL

Data: 2017-09-12 20:50:50
Autor: Trefniś
Polska nie była w ruinie?
W dniu .09.2017 o 18:50 Ciemny Lud <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

[...]

Projekcja, dziecko "lewego"...

--
Trefniś

Data: 2017-09-13 08:32:58
Autor: Ciemny Lud
Polska nie była w ruinie?
[...]

Cienias jesteś Wojtusiu ;-)))

CL

Data: 2017-09-09 03:29:56
Autor: Bruno Brunowski
Polska nie była w ruinie?
W dniu piątek, 8 września 2017 15:49:45 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Zeby zylo sie lepiej. Kto to POwiedzial?
Jak to kto? BACZNOŚĆ!!! Naczelnik SPOCZNIJ!!! we własnej osobie: https://www.youtube.com/watch?v=hAHiELrAR5Y&feature=youtu.be&t=4m10s --
Bruno

Data: 2017-09-09 05:00:17
Autor: Zenek Kapelinder
Polska nie była w ruinie?
Sadzisz pizdziak ze jak bruno podpiszesz to nikt nie bedzie wiedzial ze to ty debilu.

Polska nie była w ruinie?