Polska nie nadrabia dystansu do Unii

Data: 2017-12-14 07:48:20
Autor: japanizer
Polska nie nadrabia dystansu do Unii
https://www.money.pl/gospodarka/unia-europejska/wiadomosci/artykul/pkb-na-mieszkanca-sila-nabywcza,126,0,2393726.html

  W ubiegłym roku Polska nie nadrobiła dystansu do Unii Europejskiej. Eurostat   podał dane, z których wynika, że rozwijamy się na poziomie europejskiej   średniej. Wciąż do najlepszych brakuje nam tyle samo.

No jak to, przecież Morawiecki takie ładne slajdy pokazywał, na których Polacy jeżdżą elektrycznymi autami (na fundację promującą elektryki PiS wydał już kilkadziesiąt milionów, w efekcie czego w Polsce przybyły cztery elektryki), przeganiamy Europę, i w ogóle miało być tak pięknie.

Data: 2017-12-14 08:25:29
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
Polska nie nadrabia dystansu do Unii
To już było klepane. Kup se bilobil.

PKB p.c
https://rynekpracy.pl/upload/graph/3002.jpg

PL1  DE2
PL2  DE4
PL4  DE8
itd.

W ubiegłym roku Polska nie nadrobiła dystansu

Nie nadrobiła też w ciągu 25 lat demos kratos.
Janowski mówił o tym:
https://youtu.be/d2vmAy5uy5U

Po chj żesta oddali 50% cukrowni niemcowi? Wincyj żydoubeków
se wybierzta, będzie większy dziadoland i wincyj luda na zachód spierdoli.

Data: 2017-12-14 14:49:47
Autor: japanizer
On Friday, December 15, 2017 at 1:25:31 AM UTC+9, Irytujacy Irygator vel Karbonylek wrote:
[...]

Wlep jeszcze nie wiem, produkcję truskawek, podpasek, czy coś równie nie na temat.

> W ubiegłym roku Polska nie nadrobiła dystansu

Nie nadrobiła też w ciągu 25 lat demos kratos.
Janowski mówił o tym:
https://youtu.be/d2vmAy5uy5U

No to cię nakłamał, bo od 1990 do 2015 ładnie nadrabiała dystans do zachodu. PiS jak Mikołaj Kopernik :) wstrzymał Polską gospodarkę :)

Data: 2017-12-15 11:06:45
Autor: Presidente de San Escobar
napisał(-a):

> W ubiegłym roku Polska nie nadrobiła dystansu

Nie nadrobiła też w ciągu 25 lat demos kratos.

A to kłamstwa piszecie towarzyszu mały kłamczuszku :DDDDDDDD

Od 2008 roku Polska urosła o 25%, a drugi kraj (chyba Malta) o ok. 18% :DDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]