Polska nie zaproszona na obchody obalania muru w Berlinie

Data: 2009-09-11 16:41:58
Autor: Bruner
Polska nie zaproszona na obchody obalania muru w Berlinie
Ja pamietam ze wtedy obalalem kolejnego japcoka z kumplami  na plazy w Sopocie, zadnego muru nie obalalem i po co mam tam jechac.

Data: 2009-09-11 14:01:23
Autor: Tzva Adonai
On 11 Wrz, 22:41, "Bruner" <so...@buziaczek.pl> wrote:

Ja pamietam ze wtedy obalalem kolejnego japcoka z kumplami  na plazy w
Sopocie, zadnego muru nie obalalem i po co mam tam jechac.

"Dziennik" Springera znowu rozsiewa plotki.. Ta gazeta rzetelnie
pracuje na ujemn± wiarygodno¶ć "Faktu"..

Data: 2009-09-11 22:42:10
Autor: boukun
Polska nie zaproszona na obchody obalania muru w Berlinie

Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h8ecmp$2cr$1news.onet.pl...
Ja pamietam ze wtedy obalalem kolejnego japcoka z kumplami  na plazy w Sopocie, zadnego muru nie obalalem i po co mam tam jechac.

He, he, he, ja pewnie w tym czasie obalałem z Mi¶kiem zgrzewkę piwa z Normy w Erlenbachu...

boukun

Data: 2009-09-11 22:46:21
Autor: Lorn
Bruner pisze:
Ja pamietam ze wtedy obalalem kolejnego japcoka z kumplami  na plazy w Sopocie, zadnego muru nie obalalem i po co mam tam jechac.

Strzel sobie tego dnia mózgozjeba... Masz co oblewać.

Data: 2009-09-11 13:52:57
Autor: Antenka
Polska nie zaproszona na obchody obalania muru w Berlinie
Chramolić szkopów :)

Antenka

Data: 2009-09-11 22:54:05
Autor: Lorn
Polska nie zaproszona na obchody obalania muru w Berlinie
Antenka pisze:
Chramolić szkopów :)

Piszę się chromolić. :> Kompletnie się z tym nie zgadzam. :> Prezydenta pewnie nie zaprosz± :>

Data: 2009-09-11 14:03:04
Autor: Antenka
On 11 Wrz, 22:54, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Antenka pisze:

> Chramolić szkopów :)

Piszę się chromolić. :> Kompletnie się z tym nie zgadzam. :> Prezydenta
pewnie nie zaprosz± :>

thanks :)
Antenka

Data: 2009-09-11 23:04:42
Autor: Lorn
Antenka pisze:

Chramolić szkopów :)
Piszę się chromolić. :> Kompletnie się z tym nie zgadzam. :> Prezydenta
pewnie nie zaprosz± :>

thanks :)

Wycinaj sygnaturki. :>

Data: 2009-09-11 14:36:06
Autor: Antenka
Polska nie zaproszona na obchody obalania muru w Berlinie
Wycinaj sygnaturki. :>

Następny drwal...

Antenka

P.s. Wolę "wycinać" numery :D

Data: 2009-09-12 00:16:13
Autor: Lorn
Polska nie zaproszona na obchody obalania muru w Berlinie
Antenka pisze:
Wycinaj sygnaturki. :>

Następny drwal...

Następna niereformowalna istota.

P.s. Wolę "wycinać" numery :D

Zabezpieczaj się :>

Data: 2009-09-11 23:25:13
Autor: Antenka
Polska nie zaproszona na obchody obalania muru w Berlinie

Zabezpieczaj się :>

Dobrze tatu¶ku

Antenka

Polska nie zaproszona na obchody obalania muru w Berlinie