Polska nowym Kuweitem

Data: 2010-01-22 09:25:25
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Polska nowym Kuweitem

"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag
news:hjbmum$vsn$1news.onet.pl...

Gdyby tylko była możliwość nie włączania do tego interesu jankesów to
być może każdego Polaka stać by było na życie w dobrze ogrzewanych domach:

http://finanse.wp.pl/kat,104122,title,Polska-to-gazowe-eldorado-Pomoga-nam-Amerykanie,wid,11881410,wiadomosc.html?ticaid=1981a

Gdy słyszę o "pomocy" USA dla nas, to od razu zaczynam się zastanawiać
ile Polacy mogą na tym stracić...

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
InstalujÄ…c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

  Dokladnie tyle ile juz stracili na amerykanskiej pomocy w ramach UNRRA.

  AR

Data: 2010-01-22 11:52:49
Autor: Jadrys
Polska nowym Kuweitem
W dniu 2010-01-22 09:25, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
[...]

A skąd ta pewność że stracili? Byliśmy chociaż niezależni od najbardziej krwawego imperium w dziejach ludzkości.

Data: 2010-01-22 11:53:35
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Polska nowym Kuweitem

> [...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
InstalujÄ…c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym

   zsrr?

   ar

Data: 2010-01-22 11:58:30
Autor: Jadrys
Polska nowym Kuweitem
W dniu 2010-01-22 11:53, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
[...]

.

    zsrr?

    ar

USA.. - To one eksterminowały całe narody.

Data: 2010-01-22 12:08:49
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Polska nowym Kuweitem

> [...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
InstalujÄ…c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym

   Prosze podac nazwy tych eksterminowanych przez USA calych narodow!

   AR

Data: 2010-01-22 14:30:24
Autor: Jakub A. Krzewicki
Polska nowym Kuweitem
pi±tek, 22 stycznia 2010 12:08. carbon entity 'Wlodzimierz Zabotynski'
<a_rem@poczta.onet.pl> contaminated pl.soc.polityka with the following
letter:

   Prosze podac nazwy tych eksterminowanych przez USA calych narodow!

   AR

Wyręczę Jadrysa:
Mohikanie, Siuksowie, Cherokee, Shawnee, Apacze, Szoszoni, Seminole...
Praktycznie wszystkie rdzenne narody Ameryki Północnej.

Data: 2010-01-22 14:27:41
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Polska nowym Kuweitem

"Jakub A. Krzewicki" <ebredel@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

Mohikanie, Siuksowie, Cherokee, Shawnee, Apacze, Szoszoni, Seminole...
Praktycznie wszystkie rdzenne narody Ameryki Północnej.

-- tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai

   Te plemiona krwiozerczych dzikusow to maja byc te cale NARODY?

   AR

Data: 2010-01-22 15:03:14
Autor: Jakub A. Krzewicki
Polska nowym Kuweitem
pi±tek, 22 stycznia 2010 14:27. carbon entity 'Wlodzimierz Zabotynski'
<a_rem@poczta.onet.pl> contaminated pl.soc.polityka with the following
letter:

   Te plemiona krwiozerczych dzikusow to maja byc te cale NARODY?

   AR

Żeby cywilizowany, pi¶mienny i mieszkaj±cy już w XIX w. we wzorowanych
urbanistycznie i architektonicznie na białym człowieku osadach naród
Cherokee nazywać plemieniem krwiożerczych dzikusów, to trzeba mieć naprawdę
duża dawkę złej woli.

Co do prymitywniejszych narodów, one mieszkały na terenach, gdzie prowadziły
ekologiczne życie, utrzymuj±c się z my¶listwa i niektóre z uprawy
kukurydzy. I nie były wcale bardziej krwiożercze niż Europejczycy, którzy
nauczyli ich m.in. skalpowania i sprzedawali im broń paln± oraz wodę
ognist±, ażeby rozniecić pomiędzy nimi konflikty.

Data: 2010-01-22 15:12:31
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Polska nowym Kuweitem

> [...]

urbanistycznie i architektonicznie na białym człowieku osadach naród
Cherokee nazywać plemieniem krwiożerczych dzikusów, to trzeba mieć

   I co?  Spotkalo tych Cherokee cos zlego za strony bialych,
   zostali moze wybici do nogi?

[...]

   Takie sa pozne skutki czytania w mlodym wieku Karla Maya! :-)))

   AR

-- tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai

Data: 2010-01-22 15:39:59
Autor: Jakub A. Krzewicki
Polska nowym Kuweitem
pi±tek, 22 stycznia 2010 15:12. carbon entity 'Wlodzimierz Zabotynski'
<a_rem@poczta.onet.pl> contaminated pl.soc.polityka with the following
letter:

   I co?  Spotkalo tych Cherokee cos zlego za strony bialych,
   zostali moze wybici do nogi?

Zostali wywłaszczeni ze swoich miasteczek i plantacji (na których mieli
własnych murzynów jak inni południowcy i zarabiali byli niezłe dudki na
handlu bawełn±), po czym przesiedleni do rezerwatu na "złe ziemie" w
obecnym stanie Oklahoma. Liczy się, że podczas tej deportacji (The Trail of
Tears) wymarło ok. 80% narodu Cherokee. I czemu byli tak Ľle traktowani,
skoro nie byli dzikim plemieniem, ale cywilizowanym narodem wydaj±cym nawet
ksi±żki i gazety?

   Takie sa pozne skutki czytania w mlodym wieku Karla Maya! :-)))

Taka jest prawda. Suiksowie, Apacze i podobne co prymitywniejsze małe narody
może nie miały takich osi±gnięć cywilizacyjnych jak Cherokee, ale żyły w
ustroju rodowym w swoich "ekosystemach" gdzie czasem walki między różnymi
grupami etnicznymi i wendetty rodowe się zdarzały, ale nigdy nie miały
charakteru wyniszczaj±cego, zanim blada twarz nie przyszła z ofert±
handlow± w postaci grzmi±cych kijów i wody ognistej za skalpy. Te ostatnie
wywodziły się z obyczajów klanów celtyckich i to szkoccy imigranci do
brytyjskich kolonii nauczyli Indian tego obyczaju. A zapomniałem jeszcze
dodać o wojnie biologicznej -- - wyj±tkowo chamskim i bestialskim czynie
podrzucania koców zarażonych osp±, podczas gdy dla rdzennych mieszkańców
Ameryki zabójczy mógł się okazać nawet pospolity katar.

Data: 2010-01-22 15:44:07
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Polska nowym Kuweitem

> [...]

Ameryki zabójczy mógł się okazać nawet pospolity katar.

-- tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai

   Panie Jakubie, jak Pana lubie, nie przekona mnie Pan nigdy,
   ze t.zw. Indianie to byli ,dobrzy dzicy' od J.J.Rousseau, a
   biali to protoplasci hitlerowcow i stalinowcow. :-)

   AR

Data: 2010-01-22 14:29:29
Autor: u2
Polska nowym Kuweitem
W dniu 2010-01-22 14:30, Jakub A. Krzewicki pisze:

Wyręczę Jadrysa:
Mohikanie, Siuksowie, Cherokee, Shawnee, Apacze, Szoszoni, Seminole...
Praktycznie wszystkie rdzenne narody Ameryki Północnej.

Proszę zauważyć jaka zła opinia panuje obecnie na ¶wiecie odno¶nie
kolonizacji Ameryki Południowej przez Hiszpanów, tymczasem jankesi
przebili ich wielokrotnie.

Data: 2010-01-22 16:27:52
Autor: Hans Kloss
Polska nowym Kuweitem
On 22 Sty, 14:29, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Proszę zauważyć jaka zła opinia panuje obecnie na ¶wiecie odno¶nie
kolonizacji Ameryki Południowej przez Hiszpanów,

NA SWIECIE czy w¶ród wymóżdzonych lewaków? Poczytaj sobie człowieku
chocby o "kwietnych wojnach" Azteków czy ofiarach z ludzi składanych
TYSIACAMI  we wszystkich cywilizacjach Ameryki to może otrzeĽwiejesz.

 tymczasem jankesi przebili ich wielokrotnie.
Pocieszne rzeczy wypisujesz ;). A masz jakie¶ pojecie o jaćwingach,
połowcach, ranach, wieletach, prusach itditp narodach zamieszkuj±cych
stosunkowo niedawno m.in tereny Polski? ;)
J-23

Data: 2010-01-22 17:10:21
Autor: Jadrys
Polska nowym Kuweitem
W dniu 2010-01-22 12:08, Wlodzimierz Zabotynski pisze:

USA.. - To one eksterminowały całe narody.

    Prosze podac nazwy tych eksterminowanych przez USA calych narodow!

    AR

DorzucÄ™ jeszcze do tego co napisaĹ‚ Kuba ludy na wielu wyspach Pacyfiku, choćby HawajczykĂłw. Nie jest/byĹ‚a  to  eksterminacja caĹ‚kowita. Ale eksterminacja absolutna jeszcze nie udaĹ‚a siÄ™ nikomu.. Przez slowo "Eksterminacja" naleĹĽaĹ‚oby rozumieć zagĹ‚adÄ™ kultury,  zniewolenie itd.

Data: 2010-01-22 18:46:02
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Polska nowym Kuweitem

>     Prosze podac nazwy tych eksterminowanych przez USA calych narodow!
>
>     AR

Dorzucę jeszcze do tego co napisał Kuba ludy na wielu wyspach Pacyfiku,
choćby HawajczykĂłw. Nie jest/byĹ‚a  to  eksterminacja caĹ‚kowita. Ale
eksterminacja absolutna jeszcze nie udała się nikomu.. Przez slowo
[...]

   Byla mowa o NARODACH,a niejakichs ludach.  Prrzestan sie wreszcie
   krecic w kolko jak Chinczyk w tancu nieszczesny Jadrysiu, stworzeniu
   bez duszy.  O Hawajczykow sie nie martw, dobrze sprzedaja swoje ,aloha'
   za dobraa walute.  Ty sie pomartw o Polske, jak juz jestes taki
komunista-
   patriota, za ktorego pragniesz w oczach tej Antenki uchodzic. :-/

   AR

Data: 2010-01-22 22:52:02
Autor: Jadrys
Polska nowym Kuweitem
W dniu 2010-01-22 18:46, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
[...]

Chyba nie słyszałeś jak W. Clinton przepraszał Hawajczyków za bezmiar zbrodni jakiego się dopuściły USA na mieszkańcach tych wysp.
Żadna Polska stacja nie emitowała tego wystąpienia Clintona. Ale ty mogłeś widzieć i słyszeć to w Austriackiej TV. Ja to widziałem w BBC News.

Data: 2010-01-22 14:29:42
Autor: Hans Kloss
Polska nowym Kuweitem
On 22 Sty, 22:52, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

a bezmiar zbrodni jakiego się dopu¶ciły USA na mieszkańcach tych wysp.

Konkretnie- jakie to były zbrodnie- fakty, liczby. Bo ja słyszałem
takiego samego szmaciarza jak klinton przepraszaj±cego za bezmiar
zbrodni Polaków na Żydach. Nazwisko tego gnoja uleciało mi z pamięci,
ale co¶ mi ¶wita że to pezetpeerowiec był i komuch zaciekły, zupełnie
jak ten klinton
J-23

Data: 2010-01-23 00:22:47
Autor: Jadrys
Polska nowym Kuweitem
W dniu 2010-01-22 23:29, Hans Kloss pisze:
[...]

No niestety, w takie szczegóły to on się nie wdawał. - Przepraszał tylko za zbrodnie i wynarodowienie rdzennych mieszkańców wysp Hawajskich.

Podobnie przepraszał również Panamczyków - jankesi tez ich sporo posłali do piachu.

Ale Hans nie idealizuj zachowań niektórych Polaków... Wiadomo nie od dzi¶ że w¶ród naszych rodaków jest sporo antysemitów.

Data: 2010-01-22 16:11:50
Autor: Hans Kloss
Polska nowym Kuweitem
On 23 Sty, 00:22, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Ale Hans nie idealizuj zachowań niektórych Polaków... Wiadomo nie od
dzi¶ że w¶ród naszych rodaków jest sporo antysemitów.

.....podobnie jak germano- czy rusofobów. Czy kiedykolwiek  kto¶
przepraszał Niemców za "bezmiar zbrodni" jakich dopu¶cili sie Polacy
wobec Niemców? A przecież ów "bezmiar" jest znacznie łatwiejszy do
udowodnienia niż rzekome zbrodnie Polaków wobec Żydów.  Btw. co ci tak
naprawdę wiadomo o "bezmiarze zbrodni" Amerykanów wobec Hawajczyków?
Bo na moje oko to kolejny przykład bełkotu komucha, który nienawidzi
swojego kraju. Tak jak to było w przypadku kwasiora.
Podobnie przepraszał również Panamczyków - jankesi tez ich sporo posłali do piachu.
No co¶ takiego... a mi się wydawało że państwo Panama zostało powołane
do życia wła¶nie przez US of A i  Amerykanom zawdzięcza swoje
istnienie. A owe "zbrodnie" to prawdopdobnie  pomoc Amerykanów w
usunięciu niejakiego Noriegi, zaciekłego lewaka. To się komuchowi
klintonowi pewnie niezbyt podobało ;) i dlatego uzyskało status
"zbrodni"..
J-23

Data: 2010-01-23 06:42:45
Autor: Jakub A. Krzewicki
Polska nowym Kuweitem
sobota, 23 stycznia 2010 01:11. carbon entity 'Hans Kloss'
<mrdevilyn@gmail.com> contaminated pl.soc.polityka with the following
letter:

[...]

Sami Jankesi Noriegę wstawili, kiedy im było potrzeba. Komunista, ale _nasz_ komunista ;)

Data: 2010-01-23 10:17:03
Autor: Jadrys
Polska nowym Kuweitem
W dniu 2010-01-23 06:42, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Oczywi¶cie, podobnie zreszt± było z Saddamem..

Data: 2010-01-23 10:14:19
Autor: Jadrys
Polska nowym Kuweitem
W dniu 2010-01-23 01:11, Hans Kloss pisze:
[...]

Tak się składa że Polacy zawsze głaskali szwabów po główkach, a więc o żadnych zbrodniach wobec nich mowy być nie może, jednym słowem - nie ma za co przepraszać Niemców.

Na temat eksterminacji Hawajczyków wiem tylko to co słyszałem z ust Clintona. I moje własne domniemania że żaden naród z własnej woli nie oddałby się pod władanie innego narodu. Więc musiała istnieć przemoc przy przeprowadzaniu tego procederu.

[...]

Ależ Clinton nie przepraszał za najnowsz± historię. Te przeprosiny były za zbrodnie popełnione w dawniejszych czasach. - Przed i w trakcie  budowy kanału Panamskiego .

Data: 2010-01-23 11:36:13
Autor: Hans Kloss
Polska nowym Kuweitem
On 23 Sty, 10:14, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Tak się składa że Polacy zawsze głaskali szwabów po główkach,

Żarty sobie stroisz? Po rozpoczęciu wojny TYSIACE obywateli polskich
pochodzenia niemieckiego rozwalono w Polsce bez s±du w wyniku oskarżeń
o szpiegostwo, "dawanie sygnałów" niemiecki samolotom, wojskom, czy
innym takim. Oskarżeń których nikt nie weryfikował, z reguły była
krotka piłka bez s±du, dochodzenia itp bzdur. Co się działo w czasie
wojny i po wojnie to  szkoda słów. Powiem ci tylko tyle że osobi¶cie
znałem człowieka który wywlókł cał± niemiecka rodzinę- kobietę, dwójkę
nieletnich dzieci i szwaba bez jednej nogi (był inwalid± jeszcze z
czasów I WS) po czym ich rozwalił pod stodoła. Po zakończeniu wojny
wrócił na miejsce zbrodni i zamieszkał w ich domu. W końcu się
powiesił.
J-23

Data: 2010-01-25 00:14:51
Autor: Jadrys
Polska nowym Kuweitem
W dniu 2010-01-23 20:36, Hans Kloss pisze:
[...]

Moje wiedza na ten temat jest diametralnie różna od twojej Hans. - Polacy przed wojn± pozwalali niemcom mieszkajacym w Polsce prawia na wszystko, - na otwarte szpiegowanie, tzw. mały sabotaż itp. sprawy.. Był taki nakaz - za wszelka cenę nie drażnić szwabów. Nasz wywiad i kontrwywiad koncentrował sie przede wszystkim na rozpracowywaniu naszych rodzimych komunistów.

Nie wiem czy jest ci znany fakt, taki epizod z pocz±tku rozpoczętej już wojny? Chodziło o to że nasz okręt podwodny miał na celowniku niemiecki kr±żownik "Lipsk". Jednak dowództwo marynarki wojennej zabroniło wystrzelenia torped. Wyobrażasz sobie? W czasie gdy Wermachtowcy rozstrzeliwali Polskich cywili w Bydgoszczy, gdy mordowali ¦l±skich harcerzy, gdy bombardowali Warszawę.. Oni się wzdrygali wydać rozkaz o zatopieniu wrogiego okrętu wojennego  To nasze dowództwo bało się drażnić Niemców.

Miał rację ten twój znajomy.. - Żadnej lito¶ci dla rasy panów która polowała na Polaków na ulicach miast.

Data: 2010-01-23 19:04:19
Autor: cirrus
Polska nowym Kuweitem
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hjeeln$a34$1news.onet.pl...
[...]

A za budowę piramid nie przepraszał? ;)

--
stevep

Data: 2010-01-25 00:15:31
Autor: Jadrys
Polska nowym Kuweitem
W dniu 2010-01-23 19:04, cirrus pisze:

[...]

Przed i w trakcie budowy kanału Panamskiego przodkowie Clintona (jankesi) wymordowali parę plemion indiańskich które im zawadzały.

Data: 2010-01-25 10:03:54
Autor: cirrus
Polska nowym Kuweitem
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hjikad$bva$2news.onet.pl...
[...]