Polska nowym Kuweitem

Data: 2010-01-22 09:45:39
Autor: Polok_Prawdziwy
Polska nowym Kuweitem

Łoch JAMDRYSIE, JAMDRYSIE...
- nie jegzaltuj siem tak jakimiś poroma wypedziami...!!!

Tosiem "zyceniowe myślenie" nazywo...!

Niewture chciałyby łokrutnie, cobymy POTENGOM GAZOWOM były, ale mozes mi wiezyć
- gazu momy tela, co Norud grochuwy wtranżalo...!!!

Mozes mi wiezyć, znom siem natym...

To, ze kajsik, cosik znalozły, to niełoznaco, ze naskalem łogulnonarodowom cosik
wydobywać i psetwozać mozemy...

Aze Hamerykony "pomogom nom sukać"...
- chmmmm..., jaknie na F16-e i PETRYJOTACH, to na "pomocy" dutki tsa łod
gupielokuw kasować...

PS - cheba niewiezys, zete Hamerykony zadarmo robić tobedom...!

Data: 2010-01-22 11:54:16
Autor: Jadrys
Polska nowym Kuweitem
W dniu 2010-01-22 09:45, Polok_Prawdziwy pisze:

[...]

No cóż, ja mimo wszystko pozostanę przy swojej tezie że naszym decydentom jest bardzo nie na rękę wydobywanie własnego gazu. - Nie chcą nic zmieniać w sprawach energetycznych kraju. Myślę że to ze względu na to że ponieśliby osobiste straty na zmianie istniejącego "status quo". Te sztuczne zakazy o dołączaniu prywatnych elektrowni do sieci energetycznej o tym świadczą.

Jankesi nigdy nic nie zrobili dla kogoś "za darmo".

Data: 2010-01-22 12:07:16
Autor: Polok_Prawdziwy
Polska nowym Kuweitem
Jankesi nigdy nic nie zrobili dla kogoś "za darmo".

Tofakt...!

- nawet bombardowanie i zniscenie komuś jego teretorium musi im siem zyskać -
psykład Irak (dodzisioj siedzom i jeksploatujom irackom ropem)...

Jedynie z Kacapami im niewysło (Wietnam napsykład) i to ich "boli"...

PS - dlotego wolem z kacapem łokowity siem napić, niźli z Hamerykonem na
dziewcynki pujść...

Data: 2010-01-22 15:08:28
Autor: Jakub A. Krzewicki
Polska nowym Kuweitem
piątek, 22 stycznia 2010 12:07. carbon entity 'Polok_Prawdziwy'
<baca_nowocesny@onet.eu> contaminated pl.soc.polityka with the following
letter:

PS - dlotego wolem z kacapem łokowity siem napić, niźli z Hamerykonem na
dziewcynki pujść...

Bo jak baco z Jankesem na dziewczynki pójdziesz, to i ciebie na koniec ten
"gupielok" wyrucha.

Ale co do napitków, to wolę burbon niż stoliczną. --

Data: 2010-01-22 15:32:55
Autor: Polok_Prawdziwy
Polska nowym Kuweitem
> [...]
> dziewcynki pujść...

Bo jak baco z Jankesem na dziewczynki pójdziesz, to i ciebie na koniec ten

Zebyino ciebie - Marynem, łowiecki i Burka nadodatek ci psepchajom...!!!

Ale co do napitków, to wolę burbon niż stoliczną.

No...,
- tukej deskutować bym mugł...

Moskiewskaja jest niezło...,
ale "ksienzycuwem" psedniom robiom...!

Jakem w łosimdziesiontych takom siem roz delektowoł, to pedzieć ci sceze musem,
zem śtery dni niewiedzioł, jako siem zwiem...

PS - apod koniec lutego do Mińcka bizmesy łokrutne robić jadem - to bedzie, a
bedzie - te to dopiro łogniowomwodem robić potrafiom...!!!

Data: 2010-01-22 17:21:21
Autor: Jadrys
Polska nowym Kuweitem
W dniu 2010-01-22 12:07, Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

No i z Kubą.. Choć ja osobiście sądzę że Kubę zostawili jankesi w spokoju tylko dlatego żeby poprzez rożne hamujące rozwój blokady i nie pozwalające na współpracę miedzynarodową pokazywać światu jaki to komunizm jest zły..

Jeżeli o mnie chodzi to ja też wolę syfa złapać od Rosjanki niż od jankeski. ;-)

Data: 2010-01-22 23:31:02
Autor: Jakub A. Krzewicki
Polska nowym Kuweitem
piątek, 22 stycznia 2010 17:21. carbon entity 'Jadrys' <Che@yahoo.com>

Jeżeli o mnie chodzi to ja też wolę syfa złapać od Rosjanki niż od
jankeski. ;-)

Uważaj na osławiony szankier syberyjski ;) To nie jest niestety zaleta Rosjanek, natomiast dobre w krasawicach znad
Wołgi i Oki jest to, że jeśli kochają, to naprawdę. --

Data: 2010-01-23 00:21:59
Autor: Jadrys
Polska nowym Kuweitem
W dniu 2010-01-22 23:31, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Tak, słyszałem że to jest naprawdę trudne do wyleczenia..

Niestety nie miałem jeszcze przyjemności spędzenia miłych chwil w łóżku z Rosjanką..

Polska nowym Kuweitem