Polska oburzona - Polska zakłamana

Data: 2012-05-30 17:02:48
Autor: Bogdan Idzikowski
Polska oburzona - Polska zakłamana
No to dostało mi się za tekst, w którym napisałem, że reportaż o tym co się dzieje na polskich stadionach i wokół nich jest prawdą. Biję się w piersi - rzeczywiście popełniłem błąd. Nie jest tak źle jak napisałem, jest znacznie gorzej.
Przeczytałem, że gdybym pojechał na mecze ligowe w Anglii czy w Hiszpanii, to bym zobaczył, że jest tam gorzej niż w Polsce. Sorry, byłem, widziałem, nie jest. Byłem na ligowych meczach w Sewilli i w Liverpoolu, w Manchesterze i w Valencii, w Londynie i w Madrycie, w Barcelonie i w Monachium. I nigdzie, powtarzam, nigdzie, nie ma takiego bydła, jakie standardem jest w Warszawie czy w Łodzi.

Panowie Kwiatkowski z PO i Błaszczak z PIS mówią jednym głosem, film BBC jest obrzydliwy. Fałszywy to i pełen hipokryzji dwugłos. Obrzydliwe jest to co film pokazuje, sam film jest prawdziwy. Niech się Panowie uspokoją i nie bronią godności Polski przed BBC. Niech ją bronią przed swołoczą, mętami, karkami w swoich miastach, którzy sprawiają, że ojcowie z matkami i z dziećmi na stadiony nie chodzą nie chcąc im fundować obrazków z dziczy, że nie chcąc im serwowować słuchowisk z chamstwa, podłości i głupoty.

 Film BBC jest prawdziwy. Może się komuś nie podobać, że autor z BBC przesadził sugerując między wierszami, że normalni ludzie do Polski nie powinni przyjeżdżać.

Powinni. Bo na stadionie i wokół nich będzie spokojnie. Bo - mam nadzieję - inaczej niż w dniu, w którym policja i MSW - WSTYD!!! - pozwoliła blokować Sejm, tym razem nasze służby nie pozwolą bandziorom zakłócić święta kibiców.
więcej:
http://tomaszlis.natemat.pl/16585,polska-oburzona-polska-zaklamana

Po przeczytaniu tego artykułu w całości zgadzam się z Lisem. Taka jest, niestety, prawda. I choćbyście się z nią nie zgadzali i choćbyście krzyczeli, tupali i co tam wam na myśl przyjdzie, panowie "prawdziwi genetyczni patrioci", rzeczywistości nie zakrzyczycie.

Polska oburzona - Polska zakłamana