"Polska od Estonii po Adriatyk"! Wow!

Data: 2009-11-18 13:28:08
Autor: Antenka
"Polska od Estonii po Adriatyk"! Wow!
Polska od Estonii po Adriatyk
====================
Niedziela, 8 listopada (15:28)

"George Friedman, znany amerykański politolog z Teksasu, w książce
"Następne 100 lat" ogłosił swoją wizję przyszłości. Przewiduje w niej,
że Polska stanie się światowym mocarstwem. Fajnie? Przyjrzyjmy się
bliżej tej wizji.

Zanim jednak rzucimy się do radosnego taplania się w miodzie wylanym
przez Friedmana na polskie serca (choć i dziegciu pływa w tym miodzie
sporo), dowiedzmy się, z kim mamy do czynienia".

(http://fakty.interia.pl/raport/polska-bedzie-mocarstwem)

Chyba się spełni wizja  o.Cz.Klimuszki...:-))

Antenka

Data: 2009-11-18 22:39:17
Autor: Polok_prawdziwy

=====================

[...]

To widzem, ze ztych WIELGICH długuw, zaciongnientych na WIELGOM Polckem ani
nase pra... pra.... pra... wnucenta siem niewykaraskajom...!

PS - ino wto nom pozycać bedzie, moze WATYKON...?

Data: 2009-11-19 00:44:08
Autor: awe

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:556et6-9r8.ln1server.linuxfan.de...
Antenka wrote:

[...]

-- -- -- -- --
naucz sie parchu komunistyczny pisac po polsku
awe

Data: 2009-11-19 00:54:09
Autor: awe
"Polska od Estonii po Adriatyk"! Wow!
Totalne bzdury osadzone na starych strefach wplywu. Nie wazne jaki kraj gdzie lezy. Liczy sie technologia. Strefa wplywu caly swiat za nacisnieciem guzika
awe

Data: 2009-11-19 09:21:32
Autor: Jadrys
Antenka pisze:
[...]

Moim zdaniem - czysta "Political fiction" :-( .. Wiesz, serce chciałoby wierzyć, ale rozsądek mówi co innego. :-(

Pozdrawiam :-)

Data: 2009-11-19 00:53:58
Autor: Antenka
On 19 Lis, 09:21, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

Moim zdaniem - czysta "Political fiction" :-( .. Wiesz, serce chciałoby
wierzyć, ale rozsądek mówi co innego. :-(

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Ale czyż to nie piękna bajka? :D No właśnie. Ludzie różne głupoty
piszą, tanie sensacje, żeby sprzedać swoje bazgroły - kasa jest tym
motorem!. Ten Friedman to na dodatek węgierski icek, dlatego wskazane
jest ograniczone zaufanie, kiedy się czyta "takie coś" :D. Tylko
trochę żal... :-(( Dlaczego moja piękna Polska nie może być wielka i
potężna.... :- /

Antenka

Dzień dobry Jadrysiu :-)

Data: 2009-11-19 10:53:01
Autor: Jadrys

Antenka pisze:

[...]

Pewnie że piękna. :-) , jak większość bajek.
Myślę że Polska jest w tym miejscu gdzie jest tylko za sprawą naszych przywódców.. I tak się dzieje od momentu narodzin państwa Polskiego do dnia dzisiejszego. Polacy to naród pracowity i uczciwy, ale jednak ma pecha do przywódców :-(

Dzień dobry Antenko :-)

"Polska od Estonii po Adriatyk"! Wow!