"Polska od Estonii po Adriatyk"! Wow!

Data: 2009-11-19 09:21:32
Autor: Jadrys
"Polska od Estonii po Adriatyk"! Wow!
Antenka pisze:
Polska od Estonii po Adriatyk
=====================

Niedziela, 8 listopada (15:28)

"George Friedman, znany amerykański politolog z Teksasu, w książce
"Następne 100 lat" ogłosił swoją wizję przyszłości. Przewiduje w niej,
że Polska stanie się światowym mocarstwem. Fajnie? Przyjrzyjmy się
bliżej tej wizji.

Zanim jednak rzucimy się do radosnego taplania się w miodzie wylanym
przez Friedmana na polskie serca (choć i dziegciu pływa w tym miodzie
sporo), dowiedzmy się, z kim mamy do czynienia".

(http://fakty.interia.pl/raport/polska-bedzie-mocarstwem)

Chyba się spełni wizja  o.Cz.Klimuszki...:-))

Antenka

Moim zdaniem - czysta "Political fiction" :-( .. Wiesz, serce chciałoby wierzyć, ale rozsądek mówi co innego. :-(

Pozdrawiam :-)

Data: 2009-11-19 00:53:58
Autor: Antenka
On 19 Lis, 09:21, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

Moim zdaniem - czysta "Political fiction" :-( .. Wiesz, serce chciałoby
wierzyć, ale rozsądek mówi co innego. :-(

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Ale czyż to nie piękna bajka? :D No właśnie. Ludzie różne głupoty
piszą, tanie sensacje, żeby sprzedać swoje bazgroły - kasa jest tym
motorem!. Ten Friedman to na dodatek węgierski icek, dlatego wskazane
jest ograniczone zaufanie, kiedy się czyta "takie coś" :D. Tylko
trochę żal... :-(( Dlaczego moja piękna Polska nie może być wielka i
potężna.... :- /

Antenka

Dzień dobry Jadrysiu :-)

Data: 2009-11-19 10:53:01
Autor: Jadrys

Antenka pisze:

[...]

Pewnie że piękna. :-) , jak większość bajek.
Myślę że Polska jest w tym miejscu gdzie jest tylko za sprawą naszych przywódców.. I tak się dzieje od momentu narodzin państwa Polskiego do dnia dzisiejszego. Polacy to naród pracowity i uczciwy, ale jednak ma pecha do przywódców :-(

Dzień dobry Antenko :-)

"Polska od Estonii po Adriatyk"! Wow!