Polska od nowa

Data: 2015-02-14 22:02:11
Autor: boukun
Polska od nowa
- Wypominają mi młody wiek, ale to nie media, a konstytucja stanowi, kto może ubiegać się o mandat prezydenta - mówiła do samorządowców zgromadzonych w Ożarowie Mazowieckim pod Warszawą kandydatka SLD na prezydenta Magdalena Ogórek.

- Spójrzcie, jak nie chcą mnie wpuścić do polityki. Ale zmienimy to, tylko pójdźcie głosować - apelowała do zgromadzonych kandydatka.

- Warszawskie elity nie chcą, bym była prezydentem, media nie chcą bym była prezydentem. Ale wy chcecie, bym była prezydentem. I tylko to się liczy. Zbudujmy Polskę od nowa! - wykrzyczała Magdalena Ogórek.

- Rozbiję skutą lodem politykę dwóch partii, pokażę, że można zmienić nasz kraj - mówiła. - Dzisiaj demokrację zastępuje socjotechnika. Nie dajcie sobie wmówić, że w tych wyborach startuje tylko jeden kandydat. Chcę innej Polski i wierzę, że wy także jej chcecie. Polski, która nie jest układem zamkniętym - dodała kandydatka SLD.

- Dzisiaj trudno jest znaleźć kogoś, kto jest w stanie określić, jaką ważną debatę zainicjował pan prezydent. Wiemy natomiast, że głowa państwa kosztuje nas więcej niż król Norwegii - mówiła zapowiadając, że jeśli zostanie prezydentem swoje urzędowanie rozpocznie od audytu.

boukun

Data: 2015-02-14 22:56:52
Autor: LeonKame
Polska od nowa
Biografia
Pochodzi z Rybnika[2]. Ukończyła tamtejsze II Liceum Ogólnokształcące (wówczas im. Hanki Sawickiej)[2]. W 2002 ukończyła studia magisterskie na kierunku historii Uniwersytetu Opolskiego, w 2003 studia podyplomowe na kierunku integracja europejska na Uniwersytecie Warszawskim, a w 2005 studia tematyczne w European Institute of Public Administration w Maastricht. W 2009 na Uniwersytecie Opolskim uzyskała stopień naukowy doktora na podstawie pracy zatytułowanej Beginki i waldensi na Śląsku i Morawach do końca XIV wieku[1]. Była wykładowcą w Wyższej Szkole Cła i Logistyki w Warszawie[3], jest związana z Małopolską Szkołą Wyższą im. J. Dietla w Krakowie[4].

PRZECIEZ JESLI TO CO NABAZGRASLI W IKIPEDII JEST PRAWDA TZO ONA MA BERET ZRYTY JAK BEBEN ROLLING STONSOW.

Data: 2015-02-15 00:12:27
Autor: boukun
Polska od nowa
"LeonKame" <kameleon@leon.com> schrieb im Newsbeitrag news:mbogat$g4u$1speranza.aioe.org...
[...]

To chyba lepiej, niż czeladnik de bul?

boukun

Data: 2015-02-15 03:59:44
Autor: Budzik
Polska od nowa
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

[...]

Wolałem ją jak się wypowiadąła jak człowiek a nie jak robot-polityk...

Data: 2015-02-15 07:57:37
Autor: boukun
Polska od nowa
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA442314D539budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

He, człowiek się nie liczy w polityce...

boukun

Data: 2015-02-15 10:59:42
Autor: Budzik
Polska od nowa
[...]

To na kogo chcesz glosowac?

Data: 2015-02-15 17:19:52
Autor: Trefniś
Polska od nowa
W dniu .02.2015 o 11:59 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

[...]

To przecież jasne!
Boukun chce głosować na SLD!

--
Trefniś

Data: 2015-02-15 17:45:49
Autor: boukun
Polska od nowa
"Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> schrieb im Newsbeitrag news:op.xt3wzesvmtaby1tncap.home...
[...]

Wybory prezydenta, to nie wybory partyjne, a pani Magdalena Ogórek jest bezpartyjna...

boukun

Data: 2015-02-15 20:31:01
Autor: z
Polska od nowa
W dniu 2015-02-15 o 17:45, boukun pisze:
Wybory prezydenta, to nie wybory partyjne, a pani Magdalena Ogórek jest
bezpartyjna...

Śmiechu kupa :-)

Data: 2015-02-15 20:46:10
Autor: andal
Polska od nowa

pisze:

UĹźytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

- Wypominają mi młody wiek, ale to nie media, a konstytucja
stanowi, kto może ubiegać się o mandat prezydenta - mówiła do
samorządowców zgromadzonych w Ożarowie Mazowieckim pod Warszawą
kandydatka SLD na prezydenta Magdalena OgĂłrek.

Wolałem ją jak się wypowiadąła jak człowiek a nie jak
robot-polityk...

He, człowiek się nie liczy w polityce...

To na kogo chcesz glosowac?

To przecieĹź jasne!
Boukun chce głosować na SLD!

Trefniś

Wybory prezydenta, to nie wybory partyjne, a pani Magdalena OgĂłrek jest
bezpartyjna...

boukun

ty tez bezpartyjny ?

Data: 2015-02-15 21:56:21
Autor: boukun
Polska od nowa

pisze:

[...]

Jak najbardziej, nigdy nie należałem do żadnej partii...

boukun

Data: 2015-02-15 21:25:45
Autor: andal
Polska od nowa

pisze:

[...]

a kto cie brygadzista w rzezni zrobil ?

wynosiles dla kilku na raz ?

Data: 2015-02-15 22:33:55
Autor: boukun
Polska od nowa

pisze:

[...]

Prymityw... Właśnie to była wyższosć PRLu nad obecnym, kurewskim systemem, że każdy miał równe szanse awansować, nie trzeba było być jak dzisiaj Żydem...

boukun

Data: 2015-02-15 17:20:43
Autor: boukun
Polska od nowa
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA442713071DEDbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Na człowieka...

boukun

Data: 2015-02-15 17:45:11
Autor: Marek Czaplicki
Polska od nowa
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 15 lutego 2015 17:20:

[...]

Przecież Ty traktujesz panią Ogórek na przykład kompletnie przedmiotowo. Cały czas piszesz o niej że śliczna, o ustach, o wyglądzie. Gdzie tu miejsce na to co w człowieku najważniejsze? Na to co myśli, na to kim jest? Pani Ogórek do tej pory jak widać wykorzystuje atuty urody tylko. Nie odpowiada na pytania, na facebooku chce aby jej "zrobiono" program wyborczy. Wydmuszka.

Data: 2015-02-15 18:39:42
Autor: boukun
Polska od nowa
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mbqieo$sg6$1news.icm.edu.pl...
[...]

Oprócz tego piszę też to co w człowieku. Swój ogólny program wczoraj zapodała. Jaki szczegółowy program ma złodziej de bul? Poza antypolskim i wrogimi nam pogladami i postępowaniem?

boukun

Data: 2015-02-15 19:37:08
Autor: Marek Czaplicki
Polska od nowa
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 15 lutego 2015 18:39:

[...]

Mam pytanie. Co na Twoją nową fascynację najbliżsi? Jak kiedyś "zakochałeś" się w Palikocie to grupa pękała od Twych chwalb na jego cześć.

Data: 2015-02-15 19:51:16
Autor: boukun
Polska od nowa
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mbqp0k$tfp$1news.icm.edu.pl...
[...]

Nie wymyślaj, chwaliłem jedynie niektóre postulaty Palilkota, daleko to jednak było od uwielbienia, na wybory żadne do tej pory nie chodziłem...
Jestem teraz quasi sam z dorosłych domowników w domu...

boukun

Data: 2015-02-15 19:52:57
Autor: Marek Czaplicki
Polska od nowa
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 15 lutego 2015 19:51:

[...]

Pamiętaj więc, że tylko cienka czerwona linia dzieli miłóść od nienawiści.

Data: 2015-02-15 19:59:28
Autor: boukun
Polska od nowa
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mbqpu9$cne$3news.icm.edu.pl...
[...]

Czasami dla dobra dzieci trzeba żyć w zgodzie...

boukun

Data: 2015-02-15 20:04:32
Autor: Marek Czaplicki
Polska od nowa
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 15 lutego 2015 19:59:

Czasami dla dobra dzieci trzeba żyć w zgodzie...

boukun

Piszę o pani Ogórek. W niej jesteś zakochany jak małolat.

Data: 2015-02-15 20:13:49
Autor: boukun
Polska od nowa
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mbqqk0$soq$2news.icm.edu.pl...
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 15 lutego 2015 19:59:

Czasami dla dobra dzieci trzeba żyć w zgodzie...

boukun

Piszę o pani Ogórek. W niej jesteś zakochany jak małolat.

Nie rób se jaj, jestem dojrzałym statecznym mężczyzną...

boukun

Data: 2015-02-15 20:40:59
Autor: z
Polska od nowa
W dniu 2015-02-15 o 20:13, boukun pisze:
Nie rób se jaj, jestem dojrzałym statecznym mężczyzną...

I nie widzisz tej ściemy, tego zakłamania, tego całego kitu?
Marketnigowcy wszelakiej maści powinni Ciebie ozłocić. Jesteś idealnym klientem wszelakiej maści promocji i połykaczem reklam.
Współczuję :-)

Data: 2015-02-15 22:05:05
Autor: boukun
Polska od nowa
"z" <z@z.pl> schrieb im Newsbeitrag news:54e0f64f$0$2165$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przecież Polska dzisiaj to ch..., dupa i kamieni kupa, co może nas gorszego jeszcze spokać, jak p. Ogórek zostanie prezydentem?

Zrobiłbym wszystko, żeby bandziorów skostniałych okrągłostołowych od koryt oderwać, żeby nam się w końcu zaczęło  żyć lepiej...
Pani Ogórek mnie przekonuje na zmiany...

boukun

Data: 2015-02-17 12:03:59
Autor: koń Fritz i jego pan dr Schultz
Polska od nowa
Data: 2015-02-16 15:58:27
Autor: Marek Czaplicki
Polska od nowa
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 15 lutego 2015 20:13:

[...]

Dojrzały stateczny mężczyzna wypisuje posty na grupie o polityce o ślicznych ustach i śliczności wogóle? Ty sobie robisz jaja z grupy. Jak tylko idą jakiekolwiek wybory to "wybierasz" sobie jakiś obiekt i smarujesz słodkości aż mdli. :-)

Data: 2015-02-16 16:49:34
Autor: boukun
Polska od nowa
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mbt0ij$b9h$2news.icm.edu.pl...
[...]

POmimo kurewskich czasów, życie trzeba sobie jakoś umilać i osładzać jak tylko to jest możliwe...

boukun

Data: 2015-02-15 20:36:51
Autor: z
Polska od nowa
W dniu 2015-02-15 o 17:20, boukun pisze:
Na człowieka...

SLD robi jej krzywdę. Czasem nawet lubiłem jej słuchać w "Babylonie".
Ale będzie się potem wstydziła tej wpadki. Właśnie SLD w bardzo seksistowski sposób depcząc godność kobiety i łamiąc wszystkie dżenderowe idee wystawią ją jako jelenia żeby dużo nie stracić w kampanii prezydenckiej.
Ale może to i dobrze bo odbiera Komorowskiemu elektorat, młodzież będzie wolała Ogórek niż Palikota. Przecież to oczywiste ;-)

Data: 2015-02-15 22:06:20
Autor: boukun
Polska od nowa
"z" <z@z.pl> schrieb im Newsbeitrag news:54e0f557$0$5883$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Aaa, tu cię mam, tyś skostniały PiSior, czyli za bandziorami optujesz...

boukun

Data: 2015-02-15 11:00:23
Autor: Trefniś
Polska od nowa
W dniu .02.2015 o 04:59 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

[...]

Szczerze mówiąc, bardziej przeszkadza mi egzaltacja i wchodzenie na wyższe  rejestry głosu.

Jak powiedział kiedyś komunistyczny łamacz kobiecych serc, aktor Jan Nowak:

"Kobieta mówiąca niskim głosem ma zawsze rację".
:)

Do pewnego stopnia to racja - kobieta piskliwa traci bardzo dużo. Nie  tylko sex appeal!

--
Trefniś

Data: 2015-02-15 13:22:33
Autor: Lord Donald
Polska od nowa
Mówi jak każda kobieta, po prostu ty nie tolerujesz kobiet w rządzie. Wolał byś żeby wyglądała i mówiła jak kobieta cud nowoczesnej chirurgii pani Grocka. Co dziwne sami klaskaliście Juli Tymoszenko, jakoś głos i wygląd wam nie przeszkadzał ważne, że wspierała interesy POsrańców i UE na Ukrainie, podejrzewam że jakby nawet sam papież zagroził kandydaturze D-Bula to byście zmieszali z błotem aby tylko utrzymać koryto.

Data: 2015-02-15 17:18:34
Autor: Trefniś
Polska od nowa
W dniu .02.2015 o 13:22 Lord Donald <ldonald@sejm.pl> pisze:

[...]

Czy ty mnie z kimś nie mylisz?
Nick mam taki, żeby nikt mnie z byle kim nie kojarzył.

Poczytaj _nawet_ w tym wątku - deklarowałem dołączenie do boukuna w  "peanach" na cześć Komorowskiego.
Miałem ochotę głosować na Ogórek - ale chyba nie zrobię tego w _jednym_  szeregu z głupcami.

Boukun może jeszcze zacząć "chwalić" Komorowskiego - ja dołączę z nowymi  faktami :)
A ty lord Donald _czytaj_ - bo krytykujesz zwolenników.
Kiedy nie rozumiesz - masz szansę milczeć. Kiedy zaczynasz pisać,  rozwiewasz wątpliwości...

--
Trefniś

Data: 2015-02-15 11:21:52
Autor: dr Schultz i koń Fritz
Polska od nowa
  boukun pisze:
Zbudujmy Polskę od nowa!

Nie czaruj, została wystawiona przez p.Millera i SLD które chciało jebnąć lasy państwowe. Kit, że jest niezależna - nie przejdzie.

Data: 2015-02-15 17:48:56
Autor: boukun
Polska od nowa
"dr Schultz i koń Fritz" <"dr Schultz i kon Fritz "@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:mbps07$11s$1node2.news.atman.pl...
 boukun pisze:
Zbudujmy Polskę od nowa!

Nie czaruj, została wystawiona przez p.Millera i SLD które chciało jebnąć lasy państwowe. Kit, że jest niezależna - nie przejdzie.

Co to ma do rzeczy? Magdalena Ogórek jest bezpartyjna i tylko uzyskała poparcie SLD. Jak zostanie prezydentem, to będzie mogła sobie robić co zechce i dobierać doradców jakich zechce i co jej kto zrobi? Do czego może ją wtedy Miller zmusić i w jaki sposób?

boukun

Data: 2015-02-15 17:59:42
Autor: Budzik
Polska od nowa
[...]

Nawet Miller ja przedstawiał i nie dał dojsc do głosy ale badz naiwny dalej.

Data: 2015-02-15 19:53:52
Autor: boukun
Polska od nowa
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA442C146EE824budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Niby w którym miejscu? I co, po ewentualnej jej wygranej w wyborach, Miller też nie da jej dojść do głosu, niby jak to zrobi? Nie bądź groteskowy...

boukun

Data: 2015-02-15 19:59:41
Autor: Budzik
Polska od nowa
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Nawet Miller ja przedstawiał i nie dał dojsc do głosy ale badz naiwny
dalej.

Niby w którym miejscu?

Nie widziałes? Smutne to było.

I co, po ewentualnej jej wygranej w wyborach,
Miller też nie da jej dojść do głosu, niby jak to zrobi? Nie bądź
groteskowy...

Znaczy MO bedzie prezydentowała bez zaplecza, doradców, wspolpracowników etc...?

Data: 2015-02-15 22:02:02
Autor: boukun
Polska od nowa
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA442CC5F9A2E8budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Znajdzie sobie, kto jej się żewnie spodoba, a może już ma...

boukun

Data: 2015-02-16 00:59:40
Autor: Budzik
Polska od nowa
[...]

No pewnie ze juz ma...

Data: 2015-02-15 20:48:40
Autor: z
Polska od nowa
W dniu 2015-02-15 o 19:53, boukun pisze:
Niby w którym miejscu? I co, po ewentualnej jej wygranej w wyborach,
Miller też nie da jej dojść do głosu, niby jak to zrobi? Nie bądź
groteskowy...

Jak 10 maja (bodajże) nie doczekamy się jej osobistej konkretnej wypowiedzi to ciekawe jak będziesz wtedy bronił tego produktu marketingowego? Już się nie mogę doczekać. Ale będą jaja :-)

Ale w sumie... Jeszcze tego nie grali. Musi być ten pierwszy raz

Nie ma się co dziwić.

Okazuje się że nawet tym nie powinienem się dziwić bo takie jest prawo:
http://www.bankier.pl/wiadomosc/W-internecie-kwitnie-handel-falszywymi-dowodami-osobistymi-Sprzedaja-je-jako-kolekcjonerskie-3095067.html

Data: 2015-02-15 22:00:56
Autor: boukun
Polska od nowa
"z" <z@z.pl> schrieb im Newsbeitrag news:54e0f81c$0$2210$65785112news.neostrada.pl...
[...]

W sumie i tak więcej występuje i ma więcej do powiedzenia na odnowę Polski jak de bul. Ja tam czekam na jego wypowiedzi, a nie tylko wszechobecne banery wciskające nam go na siłę pod żyrandol...

boukun

Polska od nowa