Polska ofiara idzie na konto polskich podżegaczy syjonistów

Data: 2014-12-03 23:11:51
Autor: El Comandante
Polska ofiara idzie na konto polskich podżegaczy syjonistów
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1017099,title,Nie-zyje-Polak-raniony-przez-separatystow-w-Doniecku,wid,17077778,wiadomosc.html

~segal 14 minut temu

Tak szczeze mam gdzies ukraine ,a gdzies co sie u nich dzieje rosjanie jacy sa to sa ale blizejnam do nich niz do zachodu i mam gdzies komentaze negatywne dzisiaj bardzo duzo firm niema pracy dzieki sankcjom wali mnie polityka liczy sie dla mnie chleb i dla moich dzieci jak były eksporty do była kasa teraz dzieki lizaniu dupy amerykanom i brukseli duzo ludzi niema pracy i w d..... mam wasze wybory itp od zachodu tylko zakazy zakazy itp niedługo polska niebedzie polska juz jest pachołkiem brukseli za komuy moze było zle ale teraz wcale nielepiej

~polak 17 minut temu

Skutek polskiej polityki.

~POlak 13 minut temu

miejsce prawdziwego jest w POLSCE komentarz zbęny

Polska ofiara idzie na konto polskich podżegaczy syjonistów