Polska ormowcem światowym

Data: 2011-08-30 16:50:50
Autor: u2
Polska ormowcem światowym
... swiadcza o tym niezbicie wpisy na twitter niejakiego Radoslawa S. :

Polska ormowcem światowym?

Felieton  •  „Nasz Dziennik”  •  27 sierpnia 2011

W koszmarnych czasach kolonializmu, jeśli jakiś tubylczy kacyk zaszurał
białemu kupcowi, handlującemu paciorkami i lusterkami, nie mówiąc już o
gubernatorze Jej Królewskiej Mości i - dajmy na to - nie chciał płacić
haraczu za cywilizowanie mniej wartościowego tubylczego narodu - w górę
rzeki płynęła kanonierka i wkrótce powracał porządek, niczym na
cmentarzu. Od tamtej pory wiele się zmieniło, zwłaszcza w dziedzinie
środków pokojowych. Wynalazcy wynaleźli kanonierki latające, które mogą
poruszać się nawet szybciej od dźwięku, dzięki czemu procesy pokojowe,
czy ściślej - pacyfikacyjne, bardzo się uprościły. Jeśli jakiś tubylczy
kacyk szura białym kupcom, albo - co nie daj Boże - gubernatorowi Jej
Królewskiej Mości, to z zamorskich baz wyruszają ponaddźwiękowe
kanonierki, żeby wesprzeć tubylców opowiadających się po stronie
cywilizacji i postępu. Nabiera to aktualności zwłaszcza teraz, kiedy
porządek świata ustanowiony sto lat temu przez kierowników Imperium
Brytyjskiego uległ zaawansowanej erozji i w ramach nowego porządku
trzeba każdemu wskazać jego miejsce stania.

W czynnościach składających się na tworzenie nowego porządku uczestniczy
również nasz nieszczęśliwy kraj - ale w zasadzie w charakterze ormowca.
Zwróciłem na to uwagę już dawniej - w komentarzu zatytułowanym „Polska
ormowcem Europy”, poświęconym polskiemu udziałowi w operacji rozbioru
Serbii. Z uwagi na postępujące rozbrajanie państwa Polska nie odegrała w
rozbiorze Serbii żadnej istotnej roli militarnej, ale pokrzykiwała,
podskakiwała, słowem - starała się jak mogła stworzyć wrażenie aktywnego
uczestnictwa w wielkiej światowej polityce. Wreszcie ustami ministra
Sikorskiego uznała Kosowo, co z pewnością odbije się nam śmiertelną
czkawką, być może nawet już niedługo. Podobnie zachowuje się żaba
podstawiająca nogę kiedy kują konie.

Podobnie teraz, kiedy z uwagi na konieczność dokonania nowego podziału
Afryki i pacyfikację obszaru Bliskiego Wschodu przed prawdopodobnym
uderzeniem niezidentyfikowanych kanonierek na Iran oraz przywrĂłceniem
kontroli starszych i mądrzejszych nad złożami surowców strategicznych,
Polska próbuje stworzyć wrażenie, jakby była ormowcem światowym.
Kanonierek, ma się rozumieć, Polska nie ma, ale podobnież dostarczała
libijskim demokratom broń. Pan minister Sikorski uchylił się od
komentarza w tej sprawie, ponieważ - jak powszechnie wiadomo - „milczy,
bo kłamać nie umie”. Ponieważ jednak takie dostawy musiałyby odbywać się
co najmniej na pograniczu, a być może nawet poza granicą legalności, na
przykład - w ramach pomocy humanitarnej, z którą latały do Libii
samoloty z rozwiązywanego właśnie 36 pułku specjalnego - nie można o tym
głośno mówić tym bardziej, że w takiej sytuacji rośnie gwałtownie
prawdopodobieństwo udziału w operacji, jak to się mówi - „przestępczości
zorganizowanej”, grupującej tak zwane „elementy socjalnie bliskie”. Więc
chociaż Polska popiera libijskich rebeliantów jak zwykle ze względu na
„wolność naszą i waszą”, to środowiska przestępczości zorganizowanej
zapatrują się na te sprawy zupełnie inaczej, bez cienia altruizmu, ani
staroświeckiej rewerencji. Rozliczenie może być ciekawe, chyba, że znowu
nastąpi cała seria gangsterskich porachunków, jak to już bywało i
wcześniej, kiedy trzeba było pozbyć się niewygodnych świadków. Czegóż
jednak się nie robi dla rozszerzenia i utrwalenia demokracji i wolności?
Demokracją w Libii przejęli się również flegmatyczni Brytyjczycy i to do
tego stopnia, Ĺźe dostarczali rebeliantom nie tylko mnĂłstwo paciorkĂłw i
lusterek, ale nawet noktowizory. Ciekawe, czego zażądają w zamian, no i
przede wszystkim - czy do udziału w łupach dopuszczą również ormowców.

Stanisław Michalkiewicz

Stały komentarz Stanisława Michalkiewicza z cyklu „Ścieżka obok drogi”
ukazuje się w „Naszym Dzienniku” w każdy piątek.

Data: 2011-08-30 15:46:48
Autor: obserwator
Polska ormowcem światowym
Pan Michalkiewicz ma dobre pioro i pisze nieraz prawde, ale nie zawsze, bo ma rowniez pewne obsesje nieuleczalne.

A przeciez wystarczy zobaczyc jak wyglada stolica Kataru. http://www.youtube.com/watch?v=ToRNTatCl-U

Zapoznac sie z katarska sytuacja gospodarcza i polityczna.

Katarczycy maja to szczescie, ze ich kraj jest zasobny w surowowce, podobnie
zreszta jak Rosja.

Ale emir Kataru nie jest Putinem, dzierzymorda i wie z kim trzymac i jak
trzymac, aby jego kraj byl jednym z najbogatszych na swiecie, a ludzie zyli
na wysokim poziomie.

A to fotka jednego z uniwesytetow w ktorym ksztalca sie Katarczycy:

http://en.wikipedia.org/wiki/File:WCMCQ.jpg

A tak w ogole jaka partie zalozyl p. Michalkiweicz i jaki ona ma wplyw na
polityke?

Data: 2011-08-30 18:49:37
Autor: u2
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 17:46,  obserwator pisze:
A tak w ogole jaka partie zalozyl p. Michalkiweicz i jaki ona ma wplyw na
polityke?

Zadnej partii nie zalozyl i chwala mu za ciete pioro.

Data: 2011-08-30 18:51:06
Autor: Sakujami
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 18:49, u2 pisze:
W dniu 2011-08-30 17:46,  obserwator pisze:
A tak w ogole jaka partie zalozyl p. Michalkiweicz i jaki ona ma wplyw na
polityke?

Zadnej partii nie zalozyl i chwala mu za ciete pioro.

Ale chyba należy do UPR

Data: 2011-08-30 18:55:05
Autor: u2
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 18:51, Sakujami pisze:
Zadnej partii nie zalozyl i chwala mu za ciete pioro.

Ale chyba należy do UPR

Ano, ale lepiej z madrym stracic, nizli z gwnem znalezc :

http://pl.wikipedia.org/wiki/Stanis%C5%82aw_Michalkiewicz

Data: 2011-08-30 17:10:44
Autor: obserwator
Polska ormowcem światowym
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Ano, ale lepiej z madrym stracic, nizli z gwnem znalezc :

madry moze bys rowniez manipulatorem doskonalym:)

Polecam tekst: Nadziałem się na szpetny felieton Stanisława Michalkiewicza.

Tekst napisal bloger michael ktorego o brak rzetelnosc i umiejetnosci
logicznego rozumowania raczej nie posadzam. Zwlaszcz, ze ja tez zauwazam pewne
niedoskonalosci jego felietonow oraz specyficzne nasilenie aktywnosci w
okresach wyborczych. Nie podoba mi sie np.wrzucanie PiS do tego samego wora z innymi partiami. Taki pozorny obiektywizm ktory zrownuje pozytyw z negatywem. To już trwa zbyt długo i powtarza się zbyt często ( to co robi Michalkiewicz)

michael, czw., 25/08/2011 - 08:27

...aby to było tylko oddalenie się od realnego świata. Niestety, wygląda mi to
na zamierzony i świadomie realizowany udział w inscenizowaniu rzeczywistości.

Uwierzę, że Neron postanowił spalić Rzym, by doznać wrażeń estetycznych. Ale to co robi Stanisław Michalkiewicz to nie jest tylko polityczny happening,
to nie są tylko publicystyczne polemiki. To jest wciąż i "zawsze" powtarzające wspieranie separatyzmów i podziałów
prawicy - w każdej kolejnej kampanii wyborczej.

W każdej kolejnej kampanii politycznej jest to wspieranie niby liberalnej
utopii, która nie wytrzymuje starcia z żadną rzeczywistością. To jest
zwalczanie antykomunizmu "z dogmatycznie antykomunistycznych pozycji".

To nie jest frustracja, to nie jest polityczny margines - to jest destrukcyjne
działanie.

http://blogmedia24.pl/node/51286

Data: 2011-08-30 19:12:38
Autor: u2
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 19:10,  obserwator pisze:
Ano, ale lepiej z madrym stracic, nizli z gwnem znalezc :
madry moze bys rowniez manipulatorem doskonalym:)

Nie ma idealu, a pan Stanislaw, prawnik, to madry gosc. Mistrz jakich malo.

Data: 2011-08-30 17:17:51
Autor: obserwator
Polska ormowcem światowym
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Nie ma idealu, a pan Stanislaw, prawnik, to madry gosc. Mistrz jakich malo.

taaak....mistrz od 20 lat:))

Data: 2011-08-30 19:19:10
Autor: u2
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 19:17,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Nie ma idealu, a pan Stanislaw, prawnik, to madry gosc. Mistrz jakich malo.

taaak....mistrz od 20 lat:))

Tytul Mistrza jest niezbywalny i wieczny.

Data: 2011-08-30 19:10:06
Autor: Leprechaun
Polska ormowcem światowym

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e5d1a19$0$3504$65785112news.neostrada.pl...
[...]

http://wiadomosci.oriet.pl/1/30/1,111066/59/94/u2,item.html

BomBel

Data: 2011-08-30 19:24:48
Autor: zdumiony
Polska ormowcem światowym
[...]

W tym szaleństwie jest metoda. Korwin i Michalkiewicz liczą nie na zwycięstwo w wyborach ale na zwycięstwo idei za conajmniej kilkadziesiąt lat zakażając nią kolejne pokolenia młodych osób, teraz głownie internautów.
Ja sam byłem nią kiedyś zakażony dopóki nie przejrzałem.

Data: 2011-08-30 19:25:40
Autor: u2
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 19:24, zdumiony pisze:
[...]

Jaką ideą ? I na co przejrzałeś ?

Data: 2011-08-30 19:28:50
Autor: zdumiony
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 19:25, u2 pisze:
[...]

Ideą konserwatywno-liberalną i przejrzałem na oczy że ta idea nie jest dobra.
UPR to właściwie nie partia ale sekta z guru Korwinuru

Data: 2011-08-30 19:29:47
Autor: u2
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 19:28, zdumiony pisze:
aką ideą ? I na co przejrzałeś ?

Ideą konserwatywno-liberalną i przejrzałem na oczy że ta idea nie jest
dobra.
UPR to właściwie nie partia ale sekta z guru Korwinuru

Jasne, lepsza jest urawnilowka do poziomu gwna, a w razie czego kulka leb.

Data: 2011-08-30 17:43:32
Autor: obserwator
Polska ormowcem światowym
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> dobra.
> UPR to właściwie nie partia ale sekta z guru Korwinuru

Jasne, lepsza jest urawnilowka do poziomu gwna, a w razie czego kulka leb.

UPR to ciekawa partia, ale sluzy glownie do osmieszania pewnych pogladow.

JKM - uwielbia udawac pajaca. Najpierw pozyskuje, a pozniej zraza przede wszytki mlodych ludzi do interesowania sie polityka.

Posrednio w zasadzie ogrywa role destrukcyjna i to od 20 lat.

Data: 2011-08-30 19:46:19
Autor: u2
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 19:43,  obserwator pisze:
Jasne, lepsza jest urawnilowka do poziomu gwna, a w razie czego kulka leb.
UPR to ciekawa partia, ale sluzy glownie do osmieszania pewnych pogladow.

JKM - uwielbia udawac pajaca.

Tak JKM przedstawiaja merdia, a Janusz Korwin - Mikke to poważny i
odpowiedzialny polityk. A to nie w smak wrazej razwietce.

Data: 2011-08-30 17:56:04
Autor: obserwator
Polska ormowcem światowym
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> UPR to ciekawa partia, ale sluzy glownie do osmieszania pewnych pogladow.
odpowiedzialny polityk. A to nie w smak wrazej razwietce.

nie JKM, to jest NIEPOWAZNY polityk. Powazny polityk zaklada partie i dochodzi
do WLADZY. To bajkospisarz.

Data: 2011-08-30 19:58:43
Autor: u2
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 19:56,  obserwator pisze:
[...]

JKM byl w Sejmie, czyli rzadzil, no i zalozyl wczesniej partie. A jego
samodzielne myslenie nie w smak wrazej razwietce, ktora slucha tylko
swojej centrali.

Data: 2011-08-30 18:27:49
Autor: obserwator
Polska ormowcem światowym
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
JKM byl w Sejmie, czyli rzadzil, no i zalozyl wczesniej partie. A jego
samodzielne myslenie nie w smak wrazej razwietce, ktora slucha tylko
swojej centrali.

ja nie chce ciebie przekonywac, ze sie mylisz w ocenie JKM....ale podpowiadam
, abys sie dokladniej mu przyjrzal i sam wyciagnal wnioski.

Data: 2011-08-30 20:33:00
Autor: u2
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 20:27,  obserwator pisze:
[...]

Nie ma idealu, ale JKM jest w porzadku. Przygladam sie mu od lat i
podobaja sie mi jego wywody. W sumie obydwaj skonczylismy ta sama
uczelnie (PW) i jestesmy inzynierami o pokrewnych spcjalnosciach :)

Data: 2011-08-30 18:46:36
Autor: obserwator
Polska ormowcem światowym
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Nie ma idealu, ale JKM jest w porzadku.

...pragne delikatnie zauwazyc, ze nie jest w porzadku:)

Przygladam sie mu od lat i
podobaja sie mi jego wywody.

....przyjrzyj sie jeszcze dokladniej:)

W sumie obydwaj skonczylismy ta sama
uczelnie (PW) i jestesmy inzynierami o pokrewnych spcjalnosciach :)

....acha...specjalnosciach?:)

Data: 2011-08-30 20:50:35
Autor: u2
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 20:46,  obserwator pisze:
podobaja sie mi jego wywody.
...przyjrzyj sie jeszcze dokladniej:)

Nadal mi sie podobaja, po przeczytaniu kilku ksiazek JKM i wielu
felietonow w necie. Ty na pewno nie z gwna ? :)

Data: 2011-08-31 01:50:54
Autor: stevep
Polska ormowcem światowym
Dnia 30-08-2011 o 19:58:43 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

I niewiele brakowało, aby był wzorcem dla późniejszego losu Leppera.

--
stevep

Data: 2011-08-30 20:00:32
Autor: zdumiony
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 19:56,  obserwator pisze:
nie JKM, to jest NIEPOWAZNY polityk. Powazny polityk zaklada partie i dochodzi
do WLADZY. To bajkospisarz.

Korwinowi chodzi o rząd dusz, jak Mickiewiczowi :)

Data: 2011-08-30 20:04:02
Autor: u2
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 20:00, zdumiony pisze:
nie JKM, to jest NIEPOWAZNY polityk. Powazny polityk zaklada partie i
dochodzi
do WLADZY. To bajkospisarz.

Korwinowi chodzi o rząd dusz, jak Mickiewiczowi

Jesli o to mu chodzi to chwala mu za to. Nie chce oglupiac lemingow,
czyli ciemnego luda jak sqrwiele z wrazej razwietki.

Data: 2011-08-30 18:07:34
Autor: obserwator
Polska ormowcem światowym
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Jesli o to mu chodzi to chwala mu za to. Nie chce oglupiac lemingow,
czyli ciemnego luda jak sqrwiele z wrazej razwietki.

a skad wiesz ze nie jest z razwiedki? On tez kocha Putina:)

Data: 2011-08-30 20:09:59
Autor: u2
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 20:07,  obserwator pisze:
Jesli o to mu chodzi to chwala mu za to. Nie chce oglupiac lemingow,
> czyli ciemnego luda jak sqrwiele z wrazej razwietki.
a skad wiesz ze nie jest z razwiedki? On tez kocha Putina:)

Masz jakies idee fixee na temat Fjutina. ty na pewno nie z gwna ? :)

Data: 2011-08-30 18:26:04
Autor: obserwator
Polska ormowcem światowym
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Masz jakies idee fixee na temat Fjutina. ty na pewno nie z gwna ? :)

ci z gowna go kochaja, a ja nie;)

Data: 2011-08-30 20:34:01
Autor: u2
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 20:26,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Masz jakies idee fixee na temat Fjutina. ty na pewno nie z gwna ? :)

ci z gowna go kochaja, a ja nie;)

No dobra, masz u mnie dyspense :)

Data: 2011-08-31 01:52:54
Autor: stevep
Polska ormowcem światowym

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Masz jakies idee fixee na temat Fjutina. ty na pewno nie z gwna ? :)

ci z gowna go kochaja, a ja nie;)

No dobra, masz u mnie dyspense :)
Obserwator jesteś godny komplementu od bezmózga.

--
stevep

Data: 2011-08-31 01:51:50
Autor: stevep
Polska ormowcem światowym
Dnia 30-08-2011 o 20:04:02 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Ciebie idioto zdecydowanie ogłupił.

--
stevep

Data: 2011-08-31 01:49:39
Autor: stevep
Polska ormowcem światowym
Dnia 30-08-2011 o 19:46:19 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Ależ idiotyczna poglądy tylko pomagają tej mitycznej razwietce.

--
stevep

Data: 2011-08-30 19:40:38
Autor: zdumiony
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 19:29, u2 pisze:
[...]

Nie, to że odrzucamy jedną utopię nie oznacza należy jak pijany chodzić od ściany do ściany do drugiej utopii.
Zdałem sobie sprawę że Korwina uważałem za bożka a to nie do pogodzenia jest z wiarą. Ewangelia mówi co innego.
Bismarck powiedział:
"kto za młodu nie był socjalistą, na starość będzie łajdakiem
ale kto na starość socjalistą pozostał, ten jest po prostu głupi"
czasy się zmieniły i teraz zamiast socjalistą jest "konserwatywnym liberałem"
więc za młodu byłem kolibrem, ale na starość nie zamierzam być.

Data: 2011-08-30 19:43:41
Autor: u2
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 19:40, zdumiony pisze:
[...]

No to nie potrafiłeś samodzielnie myśleć, ja nigdy nie uważałem JKM za
bożka, ale za samodzielnie myślącą osobę i to mi nadal imponuje, ta jego
samodzielność.

Data: 2011-08-30 19:51:06
Autor: zdumiony
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 19:43, u2 pisze:
No to nie potrafiłeś samodzielnie myśleć, ja nigdy nie uważałem JKM za
bożka, ale za samodzielnie myślącą osobę i to mi nadal imponuje, ta jego
samodzielność.

Bożka w tym sensie że za inteligentnego, ideowego i ogólnie najlepszego polityka. Nie nazywałem go bożkiem ale uważałem UPR za partię na którą trzeba głosować. Ogólnie mówiąc miałem poglądy konserwatywno-liberalne.
Potem zdałem sobie sprawę że to kolejna utopia.

Data: 2011-08-30 19:53:26
Autor: u2
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 19:51, zdumiony pisze:
[...]

Znowu kolejny prowok, albo stary w nowym wcieleniu. Zaprzeczasz sam
sobie, albo potrafisz samodzielnie myslec i wyciagac wnioski z ogolnie
dostepnych danych, albo masz wytyczne z centrali.

Data: 2011-08-30 19:58:29
Autor: zdumiony
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 19:53, u2 pisze:
Znowu kolejny prowok, albo stary w nowym wcieleniu. Zaprzeczasz sam
sobie, albo potrafisz samodzielnie myslec i wyciagac wnioski z ogolnie
dostepnych danych, albo masz wytyczne z centrali.

Jaki prowok? o co ci chodzi? Potrafię samodzielnie myśleć. Nie odpowiada mi żadna partia.

Data: 2011-08-30 19:59:48
Autor: u2
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 19:58, zdumiony pisze:
Jaki prowok? o co ci chodzi? Potrafię samodzielnie myśleć. Nie odpowiada
mi żadna partia.

No nie potrafisz, potrafisz tylko nadawać na innych.

Data: 2011-08-30 20:05:35
Autor: zdumiony
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 19:59, u2 pisze:
No nie potrafisz, potrafisz tylko nadawać na innych.

A co mam poradzić że UPR to partia na której się najmocniej zawiodłem?

Data: 2011-08-30 20:08:47
Autor: u2
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 20:05, zdumiony pisze:
W dniu 2011-08-30 19:59, u2 pisze:
No nie potrafisz, potrafisz tylko nadawać na innych.

A co mam poradzić że UPR to partia na której się najmocniej zawiodłem?

Czyli nadajesz tylko na UPR ? ja nigdy na UPR sie nie zawiodłem, bo ona
nigdy nie rządziła, choć była w Sejmie.

Z kolei nie zwiodłem się również na PiS, choć rządziła, ani n.p. na SO,
choć obyczajowo dzielą nas lata świetlne.

Data: 2011-08-30 20:12:55
Autor: u2
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 20:10, zdumiony pisze:
Z kolei nie zwiodłem się również na PiS, choć rządziła, ani n.p. na SO,
choć obyczajowo dzielą nas lata świetlne.

A na PSL?

Pisalem juz o PSL, to taka esbecka wydmuszka, ktora ma za zadanie
gaszenie niepokojow na wsi, a przy okazji robia milionowe interesiki na
idiotach. Pisalem rowniez o milionerze Jasiu K. z PSL, ktory jest na
Podlasiu numero uno. Wczesniej byl m.in. w SO.

Data: 2011-08-30 20:16:24
Autor: zdumiony
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 20:12, u2 pisze:
A na PSL?

Pisalem juz o PSL, to taka esbecka wydmuszka,

Masz na to dowody?

Data: 2011-08-30 20:17:11
Autor: u2
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 20:16, zdumiony pisze:
Pisalem juz o PSL, to taka esbecka wydmuszka,

Masz na to dowody?

Do wody czy na linkę ?

Data: 2011-08-30 20:13:49
Autor: zdumiony
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 20:08, u2 pisze:
Z kolei nie zwiodłem się również na PiS, choć rządziła, ani n.p. na SO,
choć obyczajowo dzielą nas lata świetlne.

Na Samoobronie się nie zawiodłem bo nie miałem wobec nich najmniejszych złudzeń :)

Data: 2011-08-30 20:15:28
Autor: u2
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 20:13, zdumiony pisze:
[...]

No jasne, bo masz wytyczne z centrali. A mi p. Lepper zaimponowal mowiac
z mownicy sejmowej o zlodziejach wsrod politykow III RP.

Data: 2011-08-30 20:19:58
Autor: zdumiony
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 20:15, u2 pisze:
No jasne, bo masz wytyczne z centrali. A mi p. Lepper zaimponowal mowiac
z mownicy sejmowej o zlodziejach wsrod politykow III RP.

Nie uwierzysz, ale nie pracuję dla nikogo.
Po prostu staram się samodzielnie myśleć.

Data: 2011-08-30 18:29:15
Autor: obserwator
Polska ormowcem światowym
> [...]
> z mownicy sejmowej o zlodziejach wsrod politykow III RP.

Nie uwierzysz, ale nie pracuję dla nikogo.
Po prostu staram się samodzielnie myśleć.

... ale z PSL, to chyba tez sie rozczarujesz. To komuchy.

Data: 2011-08-30 20:30:55
Autor: u2
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 20:29,  obserwator pisze:
[...]

Raczej byznesmeni rodem z III RP.

Data: 2011-08-30 20:33:51
Autor: zdumiony
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 20:25, u2 pisze:
Nie uwierzysz, ale nie pracuję dla nikogo.
Po prostu staram się samodzielnie myśleć.

Udowodnij to :)

Że nie jestem wielbłądem?

Data: 2011-08-30 20:34:39
Autor: u2
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 20:33, zdumiony pisze:
Udowodnij to :)

Że nie jestem wielbłądem?

Ze potrafisz samodzielnie myslec i wyciagac wnioski.

Data: 2011-08-30 20:41:42
Autor: zdumiony
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 20:34, u2 pisze:
Ze potrafisz samodzielnie myslec i wyciagac wnioski.

PSL też nie jestem zachwycony po prostu już nie wierzę w zmiany.

Data: 2011-08-30 20:42:25
Autor: u2
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 20:41, zdumiony pisze:
W dniu 2011-08-30 20:34, u2 pisze:
Ze potrafisz samodzielnie myslec i wyciagac wnioski.

PSL też nie jestem zachwycony po prostu już nie wierzę w zmiany.

A po co tobie zmiany ?

Data: 2011-08-30 20:53:29
Autor: zdumiony
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 20:42, u2 pisze:
A po co tobie zmiany ?

Właściwie po nic, do tej pory najbardziej mi odpowiadało PO, mam zaufanie zwłaszcza do konserwatywnego skrzydła - co sądzisz o Gowinie?
http://www.tvn24.pl/12690,1554796,1,1,gowin-minister-kopacz-jak-antygona,wiadomosc.html
Ale gdy PO rządzi ma plusy - walka z dopalaczami jak i minusy - parcie na dwudniowe wybory. Ale największym minusem jest pomysł podatku katastralnego.

Data: 2011-08-30 20:56:43
Autor: u2
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 20:53, zdumiony pisze:
A po co tobie zmiany ?

Właściwie po nic, do tej pory najbardziej mi odpowiadało PO, mam
zaufanie zwłaszcza do konserwatywnego skrzydła - co sądzisz o Gowinie?

A, ty z pelomafii. Dobrze, ze sie przyznales, moze przezyjesz
"rewolucje", ktora nam funduje wraza razwietka z pelomafii :]

Data: 2011-08-30 21:00:21
Autor: zdumiony
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 20:56, u2 pisze:
A, ty z pelomafii. Dobrze, ze sie przyznales, moze przezyjesz
"rewolucje", ktora nam funduje wraza razwietka z pelomafii :]

rewolucję - chodzi o podatek katastralny?

Data: 2011-08-30 19:03:45
Autor: obserwator
Polska ormowcem światowym
> [...]
> "rewolucje", ktora nam funduje wraza razwietka z pelomafii :]

rewolucję - chodzi o podatek katastralny?

...raczej kolejna splate dlugow...jak po rzadach komuchow:)

Data: 2011-08-30 21:01:29
Autor: u2
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 21:00, zdumiony pisze:
W dniu 2011-08-30 20:56, u2 pisze:
A, ty z pelomafii. Dobrze, ze sie przyznales, moze przezyjesz
"rewolucje", ktora nam funduje wraza razwietka z pelomafii :]

rewolucję - chodzi o podatek katastralny?

Gorzej. Znacznie gorzej. :)

Data: 2011-08-30 21:03:05
Autor: zdumiony
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 21:01, u2 pisze:
rewolucję - chodzi o podatek katastralny?

Gorzej. Znacznie gorzej. :)

Może być coś gorszego ze strony PO?

Data: 2011-08-30 21:05:15
Autor: u2
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 21:03, zdumiony pisze:
W dniu 2011-08-30 21:01, u2 pisze:
rewolucję - chodzi o podatek katastralny?

Gorzej. Znacznie gorzej. :)

Może być coś gorszego ze strony PO?

POzyjesz, zobaczysz :)

Data: 2011-08-30 21:07:30
Autor: zdumiony
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 21:05, u2 pisze:
Może być coś gorszego ze strony PO?

POzyjesz, zobaczysz :)

Chodzi o zmianę rządów PO na rządy PiS?

Data: 2011-08-30 21:10:34
Autor: u2
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 21:07, zdumiony pisze:
W dniu 2011-08-30 21:05, u2 pisze:
Może być coś gorszego ze strony PO?

POzyjesz, zobaczysz :)

Chodzi o zmianę rządów PO na rządy PiS?

Ahahahaha, tys zwykly pelobandyta. Spadaj, pokim jeszcze dobry :)

Data: 2011-08-30 21:15:00
Autor: u2
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 21:10, u2 pisze:
[...]

Bankructwo, chlopcze, bankructwo. jak za czasow tego bandyty
sprzedawczyka Jeruzela.

Data: 2011-08-31 10:20:16
Autor: zdumiony
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 21:15, u2 pisze:
Bankructwo, chlopcze, bankructwo. jak za czasow tego bandyty
sprzedawczyka Jeruzela.

Wpierw zbankrutują USA

Data: 2011-08-31 17:09:52
Autor: zdumiony
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-31 15:07, u2 pisze:
Wpierw zbankrutują USA
Chcialbys :)

Wystarczy popatrzeć ile mają długów i że dolar się sypie.
Oczywiście wolałbym bankructwo USA niż Polski.

Data: 2011-08-31 01:48:15
Autor: stevep
Polska ormowcem światowym
Dnia 30-08-2011 o 21:10:34 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Nie nadymaj się bo pękniesz kretynie.

--
stevep

Data: 2011-08-31 01:47:01
Autor: stevep
Polska ormowcem światowym
Dnia 30-08-2011 o 20:19:58 zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a):

[...]

Nie uwierzy to ponad poziom bezmózga.

--
stevep

Data: 2011-08-31 01:45:28
Autor: stevep
Polska ormowcem światowym
Dnia 30-08-2011 o 19:58:29 zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a):

[...]

Pewnie u2 uważa, że jesteś z razwietki.

--
stevep

Data: 2011-08-31 01:43:37
Autor: stevep
Polska ormowcem światowym
Dnia 30-08-2011 o 18:55:05 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Sądząc po tobie to czytanie Michałkiewicza zrobiło cię idiotą, który  wszędzie widzi razwietki i jaczejki.

--
stevep

Data: 2011-08-31 01:42:01
Autor: stevep
Polska ormowcem światowym
Dnia 30-08-2011 o 18:49:37 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-08-30 17:46,  obserwator pisze:
A tak w ogole jaka partie zalozyl p. Michalkiweicz i jaki ona ma wplyw  na
polityke?

Zadnej partii nie zalozyl i chwala mu za ciete pioro.
A Judajczycy już go zaszli od tyłu?

--
stevep

Data: 2011-08-30 20:28:42
Autor: Klin
Polska ormowcem światowym
Użytkownik  obserwator napisał:

http://www.youtube.com/watch?v=ToRNTatCl-U

Zapoznac sie z katarska sytuacja gospodarcza i polityczna.

   Łatwo jest urządzić raj na ziemi dla miliona ludzi kiedy się
   dysponuje tak wielkimi bogactwami. Zastanów się jak
   żyją ludzie w liczniejszych krajach półwyspu Arabskiego
   i dlaczego monopole naftowe podzieliły to bogactwo
   tak nie równo. Dlaczego nie pozwolono Irakowi uczestniczyć
   w tym bogactwie i tak zaciekle broniono niepodległości
   małego Kuwejtu. Powiem Ci bo musiano by sprawiedliwiej to
   bogactwo podzielić.

Data: 2011-08-30 18:32:15
Autor: obserwator
Polska ormowcem światowym
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                                                                                      ,> napisał(a):
> [...]
   żyją ludzie w liczniejszych krajach półwyspu Arabskiego
   i dlaczego monopole naftowe podzieliły to bogactwo

a Rosja jest ubozsza pod tym wzgledem? Dlaczego tak sie nie urzadzila i ludzie
tam sa biedni?

  Dlaczego nie pozwolono Irakowi uczestniczyć
   w tym bogactwie i tak zaciekle broniono niepodległości
   małego Kuwejtu. Powiem Ci bo musiano by sprawiedliwiej to
   bogactwo podzielić.

...bo tam maja tez takich talibow jak my PO, PSL i SLD w Polsce.

Data: 2011-08-30 20:53:22
Autor: Klin
Polska ormowcem światowym
Użytkownik  obserwator napisał:
Klin<klin\@wp.pl,

                                                                  ,>  napisał(a):

[...]

    Policz ile milionów ma Rosja jaki to olbrzymi kraj nie da się łatwo
    zapewnić wszystkim dobrobytu. A i tam są pewnie obszary
    o porównywalnym standardzie dla elity. Mogą się tym nawet nie
   chwalić by biedoty nie drażnić.  W Kuwejcie. Katarze, Bahrajnie przy
    takich zasobach ropy chociażby monopole zagraniczne brały 90% zysku
    to się może udać

Data: 2011-08-30 19:00:31
Autor: obserwator
Polska ormowcem światowym
Klin
[...]

W Rosji kagebowskie elity biora cala pule i dla reszty nie starcza. Wielkosc panstwa i ilosc ludnosci nie ma nic do rzeczy. Wazne jaki jest system
i kto rzadzi. Tam nadal rzadza sowieci ktorzy sie przepoczarzyli w demokratow,
podobnie jak w Polsce.

Data: 2011-08-30 21:06:17
Autor: Klin
Polska ormowcem światowym
[...]

   W emiratach też dobrobytu starcza dla nie wielu. Śmietanę inni spijają.

Data: 2011-08-30 19:09:21
Autor: obserwator
Polska ormowcem światowym
Klin
 W emiratach też dobrobytu starcza dla nie wielu. Śmietanę inni spijają.

dobrobyt zalezy od systemu i umiejetnosci zarzadzania krajem. --

Data: 2011-08-30 20:55:06
Autor: u2
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 20:53, Klin > pisze:
   Policz ile milionów ma Rosja jaki to olbrzymi kraj nie da się łatwo
   zapewnić wszystkim dobrobytu.

Nie da sie, kiedy wszystkich tam sie trzyma za morde :) Dlatego tak
tragicznie tam umieraja :)

Data: 2011-08-30 21:00:20
Autor: Klin
Polska ormowcem światowym
Użytkownik u2 napisał:
[...]

    A gdyby popuścili każdy miałby równo czyli gówno.

Data: 2011-08-30 19:07:40
Autor: obserwator
Polska ormowcem światowym
Klin <klin\@wp.pl,
  A gdyby popuścili każdy miałby równo czyli gówno.

przepraszam? ....Panie Klin to nie chodzi o rowno, tylko o to aby bylo
normalnie, jak w panstwach demokratycznych.

Data: 2011-08-30 21:09:40
Autor: u2
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 21:07,  obserwator pisze:
  A gdyby popuścili każdy miałby równo czyli gówno.
przepraszam? ....Panie Klin to nie chodzi o rowno, tylko o to aby bylo
normalnie, jak w panstwach demokratycznych.

A co wg ciebie to norma ?

Data: 2011-08-30 21:20:21
Autor: Klin
Polska ormowcem światowym
[...]

     Kadaffi rządził niedemokratycznie podobno - ciekawe po ilu latach
     demokraci odbudują tam stan  portfeli społeczeństwa do poziomu
     sprzed rewolucji demokratycznej rebeliantów. Swoje na pewno
     raz dwa zapełnią.

Data: 2011-08-30 19:44:46
Autor: obserwator
Polska ormowcem światowym
[...]

a jakie te portfele byly? Wie pan? Takie jak w Polsce za PRl-u.

Jak szybko odbuduja to zalezy o tego, czy nie pojawia sie tam tacy mentalni talibowie i przepoczwarzeni w demokratow zwolennicy poprzedniego rezimu, jak u nas ci z PO, SLD i PSL.

Data: 2011-08-30 21:47:30
Autor: u2
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 21:44,  obserwator pisze:
a jakie te portfele byly? Wie pan? Takie jak w Polsce za PRl-u.

Niewazne sa portfele, wazna jest wladza, a wlasciwie jej krwisty smak :)

Data: 2011-08-30 22:09:17
Autor: Klin
Polska ormowcem światowym
[...]

    Dowiemy się wtedy,  gdy libijczycy zaczną wołać "Kadaffi wróć".
    Co może być nawet prędzej niż  u nas "Komuno wróć" i odbić
    się rykoszetem na władzy, która tam dorwała się do stołków
    z pomocą Wielkiego Amerykańskiego Brata. Spróbuj sobie
    wyobrazić jak Polacy po ochłonięciu zareagowali na taką
    pomoc, gdyby nam jej udzieliło bratnie NATO przy usuwaniu
    komunistów a przy okazji doprowadziło kraj do ruiny.

Data: 2011-08-30 22:15:49
Autor: u2
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 22:09, Klin > pisze:
  Dowiemy się wtedy,  gdy libijczycy zaczną wołać "Kadaffi wróć".

No coz, poki co jankesi gora, choc mi osobiscie nie podobaja sie
"metody" obu stron :

http://pl.wikipedia.org/wiki/Libia

"Dzięki dochodom płynącym z bogatych złóż ropy naftowej Libia stała się
krajem niezaleĹźnym od Zachodu. Miliardy dolarĂłw uzyskanych z ropy wydano
na szkoły, drogi, domy, szpitale, rozwój rolnictwa oraz broń i
popieranie ruchów narodowowyzwoleńczych. W roku 1986 w odpowiedzi na
sponsorowanie przez Libię zamachów na amerykańskie cele, lotnictwo USA
dokonało nalotu na Libię, w którym zginęły dziesiątki ludzi. W roku 1988
nad Lockerbie w południowej Szkocji eksplodował w powietrzu samolot
pasażerski amerykańskich linii lotniczych Pan Am – zginęło łącznie 270
osób. O zamach oskarżono libijskie służby bezpieczeństwa, czego
dowiedziono podczas procesu, który zaczął się w 1999 roku."

Data: 2011-08-30 21:02:05
Autor: u2
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 21:00, Klin > pisze:
Nie da sie, kiedy wszystkich tam sie trzyma za morde :) Dlatego tak
tragicznie tam umieraja :)

   A gdyby popuścili każdy miałby równo czyli gówno.

Tego nie wiesz na pewno, bo nigdy nie popuscili :)

Data: 2011-08-30 18:58:23
Autor: Leprechaun
Polska ormowcem światowym

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e5cf8dd$0$2500$65785112news.neostrada.pl...
.. swiadcza o tym niezbicie wpisy na twitter niejakiego Radoslawa S. :

Poczytaj tu: http://wiadomosci.oriet.pl/1/36/1,111066/59/94/Jacwing,item.html. Lepsze.

BomBel

Data: 2011-08-30 19:03:34
Autor: zdumiony
Polska ormowcem światowym
W dniu 2011-08-30 18:58, Leprechaun pisze:

Poczytaj tu:
http://wiadomosci.oriet.pl/1/36/1,111066/59/94/Jacwing,item.html. Lepsze.

Buahaha

Polska ormowcem światowym