Polska piekna i bogata!

Data: 2016-01-22 10:00:18
Autor: Budzik
Polska piekna i bogata!
Użytkownik Mark Woydak mark.woydak@forest.gmx.it ...

http://biznes.onet.pl/praca/placa-minimalna-projekt-resortu-pracy/y5nsb
g "Resort pracy pokazał projekt dotyczący płacy minimalnej. 12 zł brutto
- tyle wynosić ma minimalna stawka godzinowa wynagrodzenia w przypadku
umów zleceń. W środę resort pracy zamieścił na stronach RCL projekt
ustawy w tej sprawie."

TRZY EURO?!! Ja pier...lę! Dobra zmiana! Dobra!

A co, zła?
Akurat sam pomysł 12 za godzine MINIMUM popieram rekami i nogami.
I nie interesuja mnie gadki, ze być moze upadnie kilka firm, ktore płaciły mniej. Skoro płaciły mniej i nie sa w stanie zmienić swojego podejscia to moze powinny upasc?

Inna sprawa ze jak zwykle dobra zmiana dokłada cos od siebie czyli jakies pomysły o ewidencji czasu pracy przy jednoosobowej działalnosci gospodarczej.
Ja rozumiem, ze przy kontroli mozna spróbować to szacowac, ale ewidencja czasu pracy? Naprawde?

Data: 2016-01-22 18:01:36
Autor: Mark VVoydak
Polska piekna i bogata!
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:XnsA59769344DE33budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Chyba się nie rozumiemy. 3 euro to nawet na warunki polskie NĘDZNA stawka.
Gdzie są związki zawodowe!?

--
Mark Woydak

Data: 2016-01-22 19:00:42
Autor: Budzik
Polska piekna i bogata!
Użytkownik Mark VVoydak mark.woydak@forest.gmx.it ...

Chyba się nie rozumiemy. 3 euro to nawet na warunki polskie NĘDZNA
stawka. Gdzie są związki zawodowe!?

Ale pamietaj, ze to jest stawka ABSOLUTNE MINIMUM...

Polska piekna i bogata!