Polska pi³ka no¿na jest na poziomie polskiej polityki

Data: 2010-07-29 22:45:21
Autor: u2
Polska pi³ka no¿na jest na poziomie polskiej polityki
Taki ciekawy cytat zauwa¿y³em dzisiaj w szkle ma³o koñ-taktowym.

0-6 z Hiszpani± jest tego dobitnym przyk³adem :)

Jak zwykle niezwykle subtelna ironia panów redaktorów odczarowuje polsk±
pi³kê no¿n± oraz polsk± politykê.

Gdyby tak pi³karze grali w pi³kê jak panowie redaktorzy ironizowali to z
pewno¶ci± wynik z Hiszpanami by³by inny. :)

Data: 2010-07-29 22:54:33
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-29 22:45, u2 pisze:
[...]

I na poziomie sytuacji gospodarczej kraju..

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-07-29 22:59:51
Autor: u2
W dniu 2010-07-29 22:54, jadrys pisze:
Gdyby tak pi³karze grali w pi³kê jak panowie redaktorzy ironizowali to z
pewno¶ci± wynik z Hiszpanami by³by inny. :)

I na poziomie sytuacji gospodarczej kraju..

Kolejny cytat : Po co Polsce te nowe stadiony ?

Odpowied¼ : aby premier mia³ gdzie zagraæ.

Data: 2010-07-29 23:04:19
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-29 22:59, u2 pisze:
[...]

Trzeba naprawdê mieæ nie po kolei w g³owie ¿eby nie budowaæ stadiony zamiast choæby porz±dnych dróg.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-07-30 00:12:57
Autor: Jaksa
Polska piłka nożna jest na poziomie polski ej polityki
On Thu, 29 Jul 2010 23:04:19 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

  W dniu 2010-07-29 22:59, u2 pisze:
W dniu 2010-07-29 22:54, jadrys pisze:
Gdyby tak piÅ‚karze grali w piÅ‚kÄ™ jak panowie redaktorzy ironizowali  to z
pewnością wynik z Hiszpanami byłby inny. :)
I na poziomie sytuacji gospodarczej kraju..

Kolejny cytat : Po co Polsce te nowe stadiony ?

Odpowiedź : aby premier miał gdzie zagrać.

Trzeba naprawdÄ™ mieć nie po kolei w gÅ‚owie żeby nie budować stadiony  zamiast choćby porzÄ…dnych dróg.

Ano, ale PO potrafi. Spaciony przyglup Adamowicz, prezio Gdanska,
przy zawalaniu niemal wszystkiego co tylko mozna bylo zawalic,
dopial budowy Baltic Areny, horrendalnym kosztem.

Wymiana calego taboru tramwajowego w Gdansku to zaledwie 1/3
kosztu budowy stadionu, do ktorego i tak bedzie trzeba bedzie
wiecznie doplacac.

Jaksa

Data: 2010-07-29 15:26:53
Autor: magdaverakosiorek
On Jul 29, 5:12 pm, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:
On Thu, 29 Jul 2010 23:04:19 +0200, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

Wymiana calego taboru tramwajowego w Gdansku to zaledwie 1/3
kosztu budowy stadionu, do ktorego i tak bedzie trzeba bedzie

E tam, tabor tramwajowy.
Wybudowali by kilka porz±dnych ko¶cio³ów w nowych dzielnicach. Na
cztery budynki mieszkalne powinien przypadaæ jeden ko¶ció³.
magdavera

Data: 2010-07-30 00:41:44
Autor: Jaksa
On Fri, 30 Jul 2010 00:26:53 +0200, magdaverakosiorek  <magdaverakosiorek@gmail.com> wrote:

> [...]

Wymiana calego taboru tramwajowego w Gdansku to zaledwie 1/3
kosztu budowy stadionu, do ktorego i tak bedzie trzeba bedzie

Wybudowali by kilka porządnych kościołów w nowych dzielnicach. Na
cztery budynki mieszkalne powinien przypadać jeden kościół.
magdavera

Jakbys kupo nie wiedziala, koscioly nie sa budowane
z panstwowych pieniedzy.

A teraz wypierdalaj.

Jaksa

Data: 2010-07-30 08:24:24
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:op.vgmmnulr1j561patlantis...
> [...]

magdavera

Jakbys kupo nie wiedziala, koscioly nie sa budowane

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ]

A świątynia opatrzności bożej?

Data: 2010-07-30 17:40:24
Autor: u2
[...]

W sumie rozumiem Donka, chce przeskoczyæ niewygodn± pracê od podstaw. A
tak siê po prostu nie da.

E tam, tabor tramwajowy.
Wybudowali by kilka porz±dnych ko¶cio³ów w nowych dzielnicach. Na
cztery budynki mieszkalne powinien przypadaæ jeden ko¶ció³.
magdavera

Nie martw siê o kler, oni zwykle dopinaj± swego.

Jakbys kupo nie wiedziala, koscioly nie sa budowane
z panstwowych pieniedzy.

A teraz wypierdalaj.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ]

A ¶wi±tynia opatrzno¶ci bo¿ej?

By³em niedawno w nowym ko¶ciele i bardzo mi siê podoba³. Z pewno¶ci± nie
jest to chybiona inwestycja.

20 mln na ¶wi±tyniê opatrzno¶ci bo¿ej to grosze w porównaniu z bandyck±
misj± w Afganistanie.

Data: 2010-08-01 02:32:34
Autor: Jaksa
On Fri, 30 Jul 2010 08:24:24 +0200, Bogdan Idzikowski  <bogdanid@sz.home.pl> wrote:

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci  news:op.vgmmnulr1j561patlantis...
> [...]

A teraz wypierdalaj.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ]

Swiatynia Opatrznosci Bozej jest jedna,
a kosciolow sa dziesiatki tysiace.

Rozumiesz roznice zdebilaly emerycie?

Jaksa

Data: 2010-08-01 09:23:41
Autor: Bogdan Idzikowski

<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> [...]

A teraz wypierdalaj.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Wszystko jedno. Obiekt kultu za pieniądze państwowe.

Data: 2010-08-01 09:30:28
Autor: u2
[...]

Nie tak do końca. Chciał LSD przypodobać się dla kleru i stąd ta dziwna
wojna :

http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Awi%C4%85tynia_Opatrzno%C5%9Bci_Bo%C5%BCej_w_Warszawie

W 2004 roku senatorowie SLD wraz z Ryszardem Jarzembowskim  jako
pomysłodawcą chcieli wesprzeć budowę Świątyni Opatrzności Bożej kwotą 20
mln złotych, przeniesioną z już ustalonego budżetu IPN. Ówczesny pomysł
potępili m.in. poseł PiS Ludwik Dorn, SLD Marek Dyduch, arcybiskup
Tadeusz Gocłowski i Leon Kieres, szef IPN[5]. W 2006 roku Sejm zapisał w
budżecie państwa kwotę 20 mln zł na dofinansowanie ochrony dziedzictwa
narodowego, w tym budowy Świątyni Opatrzności Bożej. Warunkiem
otrzymania pieniędzy było powstanie przy Świątyni instytucji kultury
(m.in. muzeum Jana Pawła II). Ostatecznie jednak Świątynia nie otrzymała
wspomnianej kwoty. Zapis o dofinansowaniu projektu – tym razem kwotą 40
mln zł – znalazł się ponownie w budżecie państwa na rok 2007, jednak z
przyczyn prawno-proceduralnych fundusz ten nie został wykorzystany.

Inicjatywy te były ostro krytykowane przez posłów SLD, którzy zarzucili
pomysłodawcom łamanie wynikającej z Konstytucji zasady świeckości
państwa. Posłowie, którzy głosowali za dotacją odpowiadali, że pieniądze
te są przeznaczone na muzeum Jana Pawła II, które ma powstać w świątyni,
a to oznacza dotację na rzecz kultury. Z drugiej strony głos w sprawie
zabrał prymas Józef Glemp, nazywając przepis, który nie pozwala państwu
wspomóc budowy Świątyni dziwnym [6].

Pomysł spotkał się również z krytyką niektórych wiernych, oskarżających
Kościół o wydawanie publicznych pieniędzy w zupełnie niepotrzebnym celu,
gdyż w Warszawie jest już duża liczba świątyń. Fakt bardzo dużego kosztu
budowy zwrócił również uwagę tych, którzy zarzucali Kościołowi
megalomanię, [7], podobnie jak to było w przypadku bazyliki licheńskiej.
[8][9]

Data: 2010-08-02 00:47:04
Autor: Jaksa

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci  news:op.vgqg4klb1j561patlantis...
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> [...]

Wszystko jedno. Obiekt kultu za pieniądze państwowe.

Ciebie faktycznie nalezaloby juz poddac eutanazji, pierdziochu.

Jaksa

Polska pi³ka no¿na jest na poziomie polskiej polityki