Polska pod rządami pełoskurwysynów

Data: 2010-08-07 13:37:34
Autor: Hans Kloss
Polska pod rządami pełoskurwysynów
...wygląda tak oto:  godzina 22. 37 o do zalanej Bogatyni wciąż nie
dało rady dojechać nasze kochane pełowojsko aby ratować mieszkańców.
Gratuluję wyborcom , rzecz jasna tym młodym wykształconym i z dużych
miast.
J-23

Data: 2010-08-07 13:56:21
Autor: Antenka
On 7 Sie, 22:37, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
[...]

A to s....ny! :-E Pod mur i rozstrzelać! Ta ta ta ta ta

Antenka

Data: 2010-08-07 23:23:12
Autor: Lorn
Polska pod rządami ludzi zdrowych psychicznie :>
W dniu 2010-08-07 22:37, Hans Kloss pisze:

Gratuluję wyborcom , rzecz jasna tym młodym wykształconym i z dużych
miast.

Poznali się na dwulicowym Jarusiu. :>

Data: 2010-08-08 09:40:24
Autor: u2
Polska pod rządami pełoskurwysynów
W dniu 2010-08-07 22:37, Hans Kloss pisze:
Gratuluję wyborcom , rzecz jasna tym młodym wykształconym i z dużych
miast.

Wątpliwe, aby głosowali na Komorrę. Zauważ, że większość wybory olała.
Komorrę wybrało zaledwie 28% uprawnionych do głosowania.

Data: 2010-08-08 12:20:37
Autor: CeSaR
Polska pod rządami pełoskurwysynów
Wątpliwe, aby głosowali na Komorrę. Zauważ, że większość wybory olała.
Komorrę wybrało zaledwie 28% uprawnionych do głosowania.

Jarkacza chciało wybrać jeszcze mniej. I choćbyś się osrał po pachy to wynik poszedł w świat.

Data: 2010-08-08 12:25:50
Autor: u2
Polska pod rządami pełoskurwysynów
W dniu 2010-08-08 12:20, CeSaR pisze:
W¹tpliwe, aby g³osowali na Komorrê. Zauwa¿, ¿e wiêkszoœÌ wybory ola³a.
KomorrĂŞ wybraÂło zaledwie 28% uprawnionych do gÂłosowania.

Jarkacza chciaÂło wybraĂŚ jeszcze mniej. I choĂŚbyÂś siĂŞ osraÂł po pachy to wynik poszedÂł w Âświat.

To się umyj i wyperfumuj jak piszesz na grupę dyskusyjną.

Data: 2010-08-08 12:34:38
Autor: .heÂŽsk.
Polska pod rz±dami pełoskurwysynów
On Sun, 8 Aug 2010 12:20:37 +0200, "CeSaR" <adres@mail.com> wrote:

> [...]

Jarkacza chciało wybrać jeszcze mniej. I choćbyś się osrał po pachy to wynik poszedł w świat.

 juz dwa raz narod glupi zasunal mu kopa.  czy chlopina nie rozumie, ze czas isc na trawke ?

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-08 12:29:54
Autor: wp
[...]

Ja z drugiej strony słyszałem o tajnym projekcie PiS. Chodzi o metode
szybkiego desantu wojsk do stref wymagającej pilnej pomocy, kryptonim
"Alfa"... "Alfa teleportuj".

A tak poważnie, uważasz że gdyby na prezydenta został wybrany
przedstawiciel PiS, wojska znalazłyby się tam szybciej?

pełowojsko, niedługo będą pełowozy i pełosedesy :)

Ps nie tylko my mamy problemy:
http://www.tvn24.pl/0,1668406,0,1,1600-ofiar-i-ciagle-pada,wiadomosc.html

--
wp

PGP PUBLIC KEY http://cnetside.net/0xB29BFD46.asc

Data: 2010-08-08 05:27:42
Autor: Hans Kloss
On 8 Sie, 12:29, wp <w...@cnetside.net> wrote:

A tak poważnie, uważasz że gdyby na prezydenta został wybrany
przedstawiciel PiS, wojska znalazłyby się tam szybciej?

Nie wiem, a sprawdzić się nijak nie da.  Wiem natomiast że tylko
pisowcy czynili, zgodnie z przedwyborczymi obietnicami, niezerowe
wysiłki uprzątnięcia choćby części tego syfu w jakim tkwi nasze
państwo. Platfonsy ograniczają się, podobnie jak swego czasu elesde,
do konserwowania istniejącego stanu rzeczy "by żyło się lepiej" im i
ich kolegom. No i pielęgnują- tumiwisizm i bezhołowie w wojsku,
złodziejstwo i prywatę w tzw. "służbie zdrowia", służalczość i
bezprawie w tzw. "wymiarze sprawiedliwości", łapownictwo i kolesiostwo
w administracji publicznej....  Efekty owego troskliwie pielęgnowanego
burdelu widoczne są co dzień, aleśmy do większości z nich tak
przywykli że ich po prostu nie zauważamy. Niektóre manifestują się
jednak od czasu do czasu w spektakularny sposób, obecnie w postaci
wielce profesjonalnej akcji ratunkowej w Bogatyni.
J-23

Data: 2010-08-08 15:03:44
Autor: Anatol

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:af14f306-608d-4dde-8b2b-c63c301dcd15x25g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Wojsko jest niezbędne tylko do dostarczenia śmigłowców i sprzętu przeprawowego (głównie są to gąsiennicowe transportery PTS )którego nie posiadają służby cywilne. Najblizsze transportery PTS były w Głogowie

http://www.wprost.pl/ar/204976/Ciezki-sprzet-wojskowy-jedzie-do-zalanej-Bogatyni-Miasto-odciete-od-swiata/

 z którego przejazd samochodem osobowym szacuje się na 2,42 h:

http://www.zumi.pl/trasa.html?loc1=woj.+Dolno%B6l%B1skie%2C+G%B3og%F3w+1&loc2=Bogatynia&byCar=on&cId1=f089a8722ee806036afc000094002d3000b9b80016e24f04&sId1=&cId2=&sId2=

Transport kolumny ciężkiego sprzętu na lawetach trwa pewnie ze 3 razy dłużej + ok. 1 h na mobilizację ludzi i środków transportu.

Natychmiastową akcję śmigłowców uniemożliwiła natomiast pogoda :

http://www.gazetawroclawska.pl/aktualnosci/291713,bogatynia-zla-pogoda-nie-pozwala-na-start-smiglowcow-ludzi,id,t.html

Oprócz tego potrzebni są także profesjonalni ratownicy których powinna dostarczyć zawodowa straż pożarna a nie dyżurnii piloci F-16 czy spadochroniarze z sił szybkiego reagowania wyszkoleni w likwidacji siły żywej i sprzętu przeciwnika.

Anatol

Data: 2010-08-08 06:43:07
Autor: Hans Kloss
On 8 Sie, 15:03, "Anatol" <c...@usuntowp.pl> wrote:

Transport kolumny ciężkiego sprzętu na lawetach trwa pewnie ze 3 razy dłużej
+ ok. 1 h na mobilizację ludzi i środków transportu.

Ile czasu trwałby dojazd  batalionu saperów (obecnie batalion
ratownictwa inżynieryjnego)  ze zwykłymi pontonami na zwykłych Starach
z Brzegu Dolnego (240 km, ok 4 godziny)? To na bank wystarczyłoby do
wszczęcia akcji ratowania najbardziej zagrożonych ludzi przynajmniej
do czasu przybycia ciężkiego sprzętu.
Przypominam że w razie określonego zagrożenia w odpowiednich
jednostkach ogłasza się stan podwyższonej gotowości bojowej, w czasie
którego jednostka w każdej chwili może spodziewać się alarmu i rozkazu
wymarszu. Czas na przygotowanie do wymarszu PUŁKU PIECHOTY
ZMECHANIZOWANEJ z pełnym wyposażeniem wynosił, w czasach gdy służyłem
w MON-ie, 60 minut. Dla nędznego batalionu saperów powinno być
najwyżej  minut 30. Trzeba tylko ogłosić stan podwyższonej gotowości a
potem wydać rozkaz wymarszu....
W dodatku podobno  nikt mieszkańców miasta nie ostrzegł  przed
zbliżającą się falą, tak przynajmniej twierdzi burmistrz. Czyżby to
znowu robota podstępnych bobrów?
J-23

Data: 2010-08-08 17:05:06
Autor: Anatol

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Akcja ratownicza był już wszczęta przy użyciu przygotowywanych do takich
akcji strażaków polskich i niemieckich. Od wojska był tu potrzebny ciężki
sprzęt do ewakuacji dobytku czy zwierząt domowych czy transportu zaoptarzenia oraz śmigłowce do ewakuacji. Z powodó zapewne propoagandowych do pomocy oddelegowano też kilkudziesięciu artylerzystów z pobliskiej jednostki ale
równie dobrze można było wysłać oddziały prewencji policji albo straż
miejską z pobliskich miejscowości.

[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Jeżeli jednostka jest postawiona w stan gotowości bojowej tzn. skasowane są urlopy a cały stan jednostki odbywa służbę w czasie 7 dni w tygodniu to można taki wymarsz całęj jednostki zarządzić. Głównym celem armii nie powinna być jednak pomoc straży pożarnej czy rolnikom tak jak i zadania w zakresie obierania ziemniaków i pucowania kibli.

Do akcji przeciwpowodziowych i przeciwpożarowych w lasach będzie trzeba rozbudować i wyposażyć specjalne jednostki straży pożarnej szybkiego reagowania (w wyszkoleniem spadochronowym włącznie) - z własnymi śmigłowcami i nowoczesnym sprzętem przeprawowym. Wygląda na to że zmiany klimatu z powodu jego ocieplenia będą generować coraz więcej takich zdarzeń.

W dodatku podobno  nikt mieszkańców miasta nie ostrzegł  przed
zbliżającą się falą, tak przynajmniej twierdzi burmistrz. Czyżby to
znowu robota podstępnych bobrów?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ostrzeżono władze samorządowe o zwiększonych opadach ale nikt nie jest w stanie przewidzieć w których punktach opady będą krytyczne i która rzeczka na terenie Polski z tego powodu wyleje.

Anatol

Data: 2010-08-08 10:27:09
Autor: Hans Kloss
On 8 Sie, 17:05, "Anatol" <c...@usuntowp.pl> wrote:

 ale nikt nie jest w stanie przewidzieć
Czyli jak zwykle- stało się coś  co się w dobrze rządzonym kraju
wydarzyć w żadnym razie nie powinno (i nie chodzi tu o samą klęskę
żywiołową), ale winnych brak. Albowiem taka była karma, kismet, fatum,
albowiem nikt w całej galaktyce nie jest w stanie wysłać ekipy
ratunkowej do zalanego miasta w czasie krótszym niż 9 godzin. Takim
właśnie państwem jest tuskolandia- sami w niej niewinni, począwszy od
"zakochanej" sawickiej, poprzez rycha i zbycha z tej afery co to jej
nie było na rozwalającym MON psychiatrze skończywszy. Oppss, chyba się
trochę zagalopowałem- winni przecież są. Winne jest PiS zawsze, wciąż
i wszystkiemu.
No i bobry.
J-23

Data: 2010-08-08 17:11:07
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:i3mh35$n00$1inews.gazeta.pl...
[...]

Rozsądnym i jasno myślącym ludziom Twoje wyjaśnienia całkowicie wystarczają. Niestety, jest grupa ludzi potocznie zwana picowcami, którym żadne tłumaczenia nie wystarczają.

Data: 2010-08-08 17:18:20
Autor: u2
[...]

Problemem jest to, że oprócz chamstwa w pełobandzie króluje
niekompetencja i brak odpowiedniego doświadczenia w przeciwdziałaniu
sytuacjom kryzysowym takim jak powodzie.

Mieli trzy lata, aby cokolwiek zrobić. Woleli jednak przedstawiać Polskę
jako zieloną wyspę na czerwonym morzu.

Okazało się, że Polskę to morze zalewa.

Polska pod rządami pełoskurwysynów