Polska, poletko doświadczalne USA

Data: 2011-10-23 14:42:09
Autor: boukun
Polska, poletko doświadczalne USA
Stupid Pole...

Okrągłostołowa głajcha jest na usługach USA i ... Rosji. Od 1989 roku Rosja podzieliła się wpływami nad protektoriatem polskim z USA...
Będą srać w te naszą ziemię trucizny ile popadnie...
Nie ma się co dziwić, skoro od czasu Magdalenki wszystkie syjonistyczne rządy sporządzają polskie ustawy w USA...

boukun

Data: 2011-10-23 06:10:02
Autor: Tzva Adonai
Polska, poletko doświadczalne USA
boukun napisał(a):

Okraglostolowa glajcha jest na uslugach USA i ... Rosji.

Rosji też?!... To chyba dobrze, jeśli już dawać dupy, to dwóm panom
jednocześnie - gdy jeden zrezygnuje z usług, to zawsze pozostanie
drugi...

Bada srac w te nasza ziemie trucizny ile popadnie...

Mam informacje potwierdzone licznymi dowodami, że od lat
przeprowadzana jest zorganizowana akcja anihilacji polskiego narodu na
zlecenie określonych kół.. Gdy polskie rodziny śpią, pod osłoną nocy
do ich domostw zbliżają się tajne jednostki uzbrojone w gaz i
specjalne rurki, które upychają w szczeliny i trują całe rodziny
(oprócz tych żydowskich rzecz jasna)... Czasem gdy przebudzisz się w
środku nocy to widzisz cienie, które szybko znikają - to są właśnie te
sekretne jednostki skrytobójców...

Data: 2011-10-23 15:23:45
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:f30493f7-5710-4265-85f9-0dd18bbd2b27n13g2000vbv.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Teraz, pod pozorem wydobycia gazu będą nas truli i niszczyli..., za sprawą sprzedawczyków syjonistycznych u władzy... Okupant rżnie nas od wewnątrz http://www.youtube.com/watch?v=RvwEGLrATAk

boukun

Data: 2011-10-23 06:36:44
Autor: Tzva Adonai
Polska, poletko doświadczalne USA
boukun napisał(a):

Teraz, pod pozorem wydobycia gazu b�d� nas truli i niszczyli..., za spraw�
sprzedawczyk�w syjonistycznych u w�adzy... Okupant r�nie nas od wewn�trz
http://www.youtube.com/watch?v=RvwEGLrATAk

Dlatego trzeba natychmiast zrezygnować z wydobywania gazu łupkowego,
przepędzić wszystkie amerykańsko-syjonistyczne kompanie wydobywcze i
zwiększyć dostawy zdrowego gazu z Rosji od naszych przyjaciół-
Słowian...

Data: 2011-10-23 15:46:33
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:f8692a7d-80a2-4774-b8da-cb8ef9949665v28g2000vby.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
Należy najpierw przepędzić ten sejm na cztery wiatry, przepędzić syjonistów u władzy, tych wszystkich sprzedawczyków, którzy wysyłają projekty polskich ustaw do sporzadzenia w USA... i należy odkopać nasze projekty z lat PRLu i samemu wdrażać nasze technolpogie i samemu zająć się odkrywką kopalnianą i geologiczną... Polskę stać na to! Ale nie ze zdrajcami, sprzedawczykami i marionetkami u władzy...

boukun

Data: 2011-10-23 07:08:15
Autor: Tzva Adonai
Polska, poletko doświadczalne USA
boukun napisał(a):

. i nale�y odkopa� nasze projekty z lat PRLu i samemu
wdra�a� nasze technolpogie i samemu zaj�� si� odkrywk� kopalnian� i
geologicznďż˝...

Myślisz jak syjonista-imperialista... Nasi bracia z Rosji będą głęboko
zmartwieni faktem, że próbujesz uniezależnić się od bratnich dostaw...
A i nasi przyjaciele z Ameryki poczują się urażeni - niewykluczone
nawet, że zakwalifikują Polskę jako kolebkę terroryzmu w Europie
Środkowej... Nie lepiej po prostu być dobrym Polakiem i bardziej się
wypiąć?...

Data: 2011-10-23 19:12:40
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 23 Oct 2011 06:36:44 -0700 (PDT), Tzva Adonai napisał(a):

boukun napisał(a):

[...]

....ba - zaprosić ich do nas!
:-/
--
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

Data: 2011-10-23 15:53:04
Autor: pluton
Polska, poletko doświadczalne USA
Mam informacje potwierdzone licznymi dowodami, że od lat
przeprowadzana jest zorganizowana akcja anihilacji polskiego narodu na
zlecenie określonych kół..

a kogo konkretnie zanihilowano ?
Jakies nazwisko ?

Nullification

Data: 2011-10-23 07:02:43
Autor: Tzva Adonai
Polska, poletko do�wiadczalne USA
pluton napisał(a):

a kogo konkretnie zanihilowano ?
Jakies nazwisko ?

Na pierwszy ogień idą polscy patrioci z tzw. listy Wildsteina...

Data: 2011-10-23 16:27:02
Autor: pluton
Polska, poletko do�wiadczalne USA

a kogo konkretnie zanihilowano ?
Jakies nazwisko ?

Na pierwszy ogień idą polscy patrioci z tzw. listy Wildsteina...

Ale kto konkretnie umarl ?

Nullification

Data: 2011-10-23 22:25:36
Autor: J-23
On 23 Paź, 15:10, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
boukun napisał(a):

> [...]

(oprócz tych żydowskich rzecz jasna)... Czasem gdy przebudzisz się w
środku nocy to widzisz cienie, które szybko znikają - to są właśnie te

Sp. klasyk twierdzil ze bezglosne helikoptery unoszace sie nad jego
rezydencja powoduja zanik sygnalu radiowego i zaklucaja prace soko-
mkrofalowki. Urzadzenia pokladowe zainstalowane na tych latajacych
tworach obcego (zydowskiego) mocarstwa napromieniowuja polskie
warzywa, i glowki kapusty ani mysla kisnac, a polskie swinie
pozbawiane sa sloniny!

Data: 2011-10-23 22:31:55
Autor: J-23
On 23 Paź, 14:42, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

To juz teraz Rosja ci sie nie podoba? Moze sojusz z Polski marsjanami
bedzie najwlasciwszy? tyle ze marsjanie to chyba tez sa Zydzi

Polska, poletko doświadczalne USA