Polska policja czy gestapo?

Data: 2011-08-03 12:53:45
Autor: obserwator
Polska policja czy gestapo?
Data: 2011-08-03 14:59:49
Autor: VSS
Polska policja czy gestapo?
W wiadomości:j1bgcp$48$1@inews.gazeta.pl,
 obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> nastukał:
http://vod.gazetapolska.pl/330-zatrzymanie-starucha

niech giną kibolskie ścierwa

--
VSS

Data: 2011-08-03 13:03:45
Autor: obserwator
Polska policja czy gestapo?
VSS <vss@onet.pl> napisał(a):
W wiadomości:j1bgcp$48$1@inews.gazeta.pl,
 obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> nastukał:
> http://vod.gazetapolska.pl/330-zatrzymanie-starucha

niech giną kibolskie ścierwa

obejrzyj film *Kibole* ktory zamiescilem. Moze zrozumiesz jak celowo
konfliktuja Polakow, pelowskie bydlaki. --

Data: 2011-08-03 15:15:39
Autor: VSS
Polska policja czy gestapo?
W wiadomości:j1bgvh$1u6$1@inews.gazeta.pl,
 obserwator <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> nastukał:

obejrzyj film *Kibole* ktory zamiescilem. Moze zrozumiesz jak celowo
konfliktuja Polakow, pelowskie bydlaki.

mohery i pisowskie szmaty też konfiktują i jakoś nie zamieszczasz filmów z ich wystepami.

--
VSS

Data: 2011-08-03 13:17:41
Autor: obserwator
Polska policja czy gestapo?
VSS <vss@onet.pl> napisał(a):
mohery i pisowskie szmaty też konfiktują i jakoś nie zamieszczasz filmów z ich wystepami.

pierdzielisz polski kacapie.

Data: 2011-08-03 16:21:41
Autor: VSS
Polska policja czy gestapo?
W wiadomości:j1bhpl$4cc$1@inews.gazeta.pl,
VSS <vss@onet.pl> napisał(a):

mohery i pisowskie szmaty też konfiktują i jakoś nie zamieszczasz
filmów z ich wystepami.

pierdzielisz polski kacapie.

skończyły ci sięargumety pisowski pomiocie ?

--
VSS

Data: 2011-08-03 16:59:22
Autor: Grzegorz Z.
Polska policja czy gestapo?
obserwator napisał:

VSS <vss@onet.pl> napisał(a):
mohery i pisowskie szmaty też konfiktują i jakoś nie zamieszczasz filmów z ich wystepami.

pierdzielisz polski kacapie.

Nie pierdzieli tylko prawdę mówi. Kto pobił reporterkę Polsatu na spędzie
sekty Grzyba? Tusk czy Komorowski?

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-03 17:22:15
Autor: stevep01
Polska policja czy gestapo?
VSS <vss@onet.pl> napisał(a):

> mohery i pisowskie szmaty też konfiktują i jakoś nie zamieszczasz filmów z

> ich wystepami.

pierdzielisz polski kacapie.

A ty bździsz ruski kretynie.
stevep  --

Data: 2011-08-03 15:23:25
Autor: obserwator
Polska policja czy gestapo?
stevep01@onet.eu napisał(a):
A ty bździsz ruski kretynie.
stevep

....spokojnie kacapie, bo nie dozyjesz w zdrowiu do smierci:)

Data: 2011-08-03 17:42:16
Autor: stevep01
Polska policja czy gestapo?
stevep01@onet.eu napisał(a):

> A ty bździsz ruski kretynie.

> stevep

...spokojnie kacapie, bo nie dozyjesz w zdrowiu do smierci:)

Ty już teraz jesteś umysłowo chorym psycholem.
  --
stevep

Data: 2011-08-03 15:56:08
Autor: obserwator
Polska policja czy gestapo?
stevep01@onet.eu napisał(a):

Ty już teraz jesteś umysłowo chorym psycholem.

taa.. jest...niech zyje Stalin i Tusk!

Data: 2011-08-03 17:54:20
Autor: Leprechaun
Polska policja czy gestapo?

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j1bp5d$pnn$1inews.gazeta.pl...
stevep01@onet.eu napisał(a):

A ty bździsz ruski kretynie.
stevep

...spokojnie kacapie, bo nie dozyjesz w zdrowiu do smierci:)

http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2011-08-03 17:53:57
Autor: Leprechaun
Polska policja czy gestapo?

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j1bhpl$4cc$1inews.gazeta.pl...
VSS <vss@onet.pl> napisał(a):

mohery i pisowskie szmaty też konfiktują i jakoś nie zamieszczasz filmów z
ich wystepami.

pierdzielisz polski kacapie.

Same "polskie kacapy" ;)))). Ty MATOLE! http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2011-08-03 17:53:13
Autor: Leprechaun
Polska policja czy gestapo?

Data: 2011-08-03 17:11:46
Autor: A. Filip
VSS: niech giną kibolskie ścierwa [Was: Polska policja czy gestapo?]

Ty też jesteś z policji?

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Lenistwo mówi: "Wykształcony człowiek - to oszust".

Data: 2011-08-03 17:14:30
Autor: u2
W dniu 2011-08-03 17:11, A. Filip pisze:
niech giną kibolskie ścierwa
Ty też jesteś z policji?

Moim zdaniem on jest z wrazej razwietki. No wiesz, jest tutaj sluzbowo :)

Data: 2011-08-03 17:24:12
Autor: stevep01
VSS: niech giną kibolskie ścierwa [Was: Polska policja czy gestapo?]

> Ty też jesteś z policji?

Moim zdaniem on jest z wrazej razwietki. No wiesz, jest tutaj sluzbowo :)

A ty z Tworek.
stevep

Data: 2011-08-03 17:35:40
Autor: raff

<stevep01@onet.eu> wrote in message news:41f0.00000171.4e39681cnewsgate.onet.pl...

> Ty też jesteś z policji?

Moim zdaniem on jest z wrazej razwietki. No wiesz, jest tutaj sluzbowo :)

A ty z Tworek.
stevep

Nie mow Stefek ! Widziales go tam ?

A byles po lekach czy przed ?

R.

Data: 2011-08-03 17:44:16
Autor: stevep01
VSS: niech giną kibolskie ścierwa [Was: Polska policja czy gestapo?]

> [...]

A ty widziałeś białe myszki kretynie?
stevep

Data: 2011-08-03 17:41:42
Autor: A. Filip
stevep01@onet.eu pisze:
> [...]
> Ty też jesteś z policji?
Moim zdaniem on jest z wrazej razwietki. No wiesz, jest tutaj sluzbowo :)

Skąd aż tak dobrze znasz Tworki? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Toć raj na ziemi stworzyć każdy chce. Ale czy forsę ma? Niestety, nie!

Data: 2011-08-03 17:46:23
Autor: stevep01
stevep01@onet.eu pisze:

> A ty z Tworek.

> stevep

Skąd aż tak dobrze znasz Tworki? :-)

Bo mam do czynienia z pacjentami w twojej osobie na przepustce
 stevep
 -- --

Data: 2011-08-03 18:04:22
Autor: raff

<stevep01@onet.eu> wrote in message news:41f0.00000177.4e396d4fnewsgate.onet.pl...
stevep01@onet.eu pisze:

> A ty z Tworek.

> stevep

Skąd aż tak dobrze znasz Tworki? :-)

Bo mam do czynienia z pacjentami w twojej osobie na przepustce

stevep

Stefek belkotliwie wyartykulowal, ze jest na przepustce i ma do czynienia z pacjentami.

R.

Data: 2011-08-03 19:07:55
Autor: cirrus3

stevep01@onet.eu pisze:

[...]

Nie brak tu pisowskich pacjentow.

--

stevep

Data: 2011-08-03 16:54:27
Autor: u2
Polska policja czy gestapo?
W dniu 2011-08-03 14:53,  obserwator pisze:
http://vod.gazetapolska.pl/330-zatrzymanie-starucha

Dziwi mi ta kolejna prowokacja. Widac, ze wlaza Donkowi bez wazeliny, a
Donek ma ich w dupie :)

Data: 2011-08-03 17:18:34
Autor: A. Filip
Policja w Polsce w sposób zorganizowany chroni odmawiających podania numeru służbowego ?
" obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> pisze:
http://vod.gazetapolska.pl/330-zatrzymanie-starucha

Policja jak jest kaĹźdy widzi - z tego filmu wychodzi zarzut
zorganizowanego krycia przez grupę policjantów (utrudnienie
identyfikacji, okazania numeru służbowego) tego który według świadków rzucił słowa "mogące być karalnymi" a już *co najmniej* zasługującymi na znaczące konsekwencje służbowe.

P.S.
W tytule nie chodzi o tego pierwszego w cywilu który blachę wyciągnął i
pokazał, a jedynym trochę poważniejszym (moim) zarzutem jest że nie
podał gdzie przewozi zatrzymanego.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Lecz ponad wszystkim błyszczeli Kasjusz i Brutus - właśnie dlatego,

Data: 2011-08-03 17:21:11
Autor: u2
W dniu 2011-08-03 17:18, A. Filip pisze:
W tytule nie chodzi o tego pierwszego w cywilu który blachę wyciągnął i
pokazał

Nie pokazal blachy. Popatrz uwazniej. Poza tym nie ma obowiazku podawac
identyfikatora dla osoby postronnej wobec ktorej nie podejmuje interwencji.

Data: 2011-08-03 15:25:19
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Nie pokazal blachy. Popatrz uwazniej. Poza tym nie ma obowiazku podawac
identyfikatora dla osoby postronnej wobec ktorej nie podejmuje interwencji.

..a teraz nazwij Filipa - Zydem i oskarz go, ze nadaje z GazWyb.

Data: 2011-08-03 17:27:07
Autor: u2
W dniu 2011-08-03 17:25,  obserwator pisze:
a teraz nazwij Filipa - Zydem i oskarz go, ze nadaje z GazWyb.

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Ty, ani Hans ani trojga imion nie reklamuja co rusz GWna tak jak ty :)

Data: 2011-08-03 15:36:35
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-08-03 17:25,  obserwator pisze:
> a teraz nazwij Filipa - Zydem i oskarz go, ze nadaje z GazWyb.
> http://www.gazeta.pl/usenet/

Ty, ani Hans ani trojga imion nie reklamuja co rusz GWna tak jak ty :)

ty za to reklamujesz non stop onet i zmieniasz sie jak kameleon.
Jestes pewnie zydem:))

Data: 2011-08-03 17:39:50
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

To według świadków ten kryjący się nie podjął "interwencji słownej"? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Robienie kampanii już mnie nie kręci. Będę bulterierem Kaczyńskich.

Data: 2011-08-03 19:17:16
Autor: u2
W dniu 2011-08-03 17:39, A. Filip pisze:
To według świadków ten kryjący się nie podjął "interwencji słownej"?

Nie widzialem, aby interweniowal wobec nich. W ogole nie rozumiem takiej
interwencji wykonanej przeciwko pokojowemu tlumowi kibicow Legii, czy
jakiegokolwiek innego klubu. Moze chodzilo o wywolanie zamieszek ?

Data: 2011-08-03 17:52:56
Autor: Leprechaun
Polska policja czy gestapo?