Polsk± polityke zagraniczn± prowadzi wdowa po Kurtyce

Data: 2011-04-11 17:46:04
Autor: zbig
Polsk± polityke zagraniczn± prowadzi wdowa po Kurtyce
A teraz kawałek z Michalskiego. W felietonie jest kilka spraw ale ten
o państwie polskim mnie powalił. Chyba znielubię tego faceta, bo
niestety muszę przyznać, że wpędza mnie w intelektualne  kompleksy.
Chyba muszę zacz±ć więcej czytać.
http://www.krytykapolityczna.pl/CezaryMichalski/Dzienswistaka/menuid-291.html

Data: 2011-04-11 21:27:52
Autor: Aron
Polsk± polityke zagraniczn± prowadzi wdowa po Kurtyce
fakty sa takie ze Katyn to bylo ludobojstwo i jakis Michalski tego nie
zmieni.

aron

Data: 2011-04-12 07:02:42
Autor: Andy Niwinski
PolskÄ… polityke zagranicznÄ… prowadzi wdowa po Kurtyce

"Aron" <aron2004@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:f84530da-1d8a-4699-b446-4324d7181726k30g2000yqb.googlegroups.com...
fakty sa takie ze Katyn to bylo ludobojstwo i jakis Michalski tego nie
zmieni.

aron

Faktem jest, żeś głup i nic nie zrozumiałeś z tego co napisał Michalski. Ale tak to jest jak się perły wieprzom rzuca....

Polsk± polityke zagraniczn± prowadzi wdowa po Kurtyce