Polska powiedziała NIE dla krzyża!

Data: 2010-08-10 00:13:59
Autor: boukun
Polska powiedziała NIE dla krzyża!
To, czego nie potrafi zrobić nieudolna władza, zrobił polski naród. Naród się spontanicznie skrzyknął i mówi NIE dla krzyża! Naród mówi NIE dla Kaczyńskiego, naród mówi NIE dla kościoła, Polska jest świeckim państwem, ludzie tańczą i śpiewają. Od dzisiaj władza musi zacząć zmieniać swoje stosunki z kościołem, od dzisiaj PiS jest już marginalną podżegacką organizacją. To właśnie Jarosławowi Kaczyńskiemy tysiące Polaków powiedziało won, zniknij z życia publicznego. To koniec PiSu!

boukun

Data: 2010-08-10 00:18:20
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i3pupj$6ma$1mx1.internetia.pl...
[...]

I koniec bajki
a wiecie drogie dzieci co by było gdyby wprowadzili walutę EUR w 2009 ze Słowacją jak te kurwy z PiS obiecali?
Ale nie ma co gdzybać.
Tfu!

Data: 2010-08-10 00:38:08
Autor: zinek
[...]

polowa tych bucow ploretariackich to nie wie po co tam jest - najebana i nacpana...
twarzyczki godnee tvn i jacykowa...

Data: 2010-08-10 00:39:31
Autor: boukun

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:i3q06q$t6j$1mx1.internetia.pl...

[...]

Naród powiedział NIE Lechowi Kaczyńskiemu, warszawiacy powiedzieli, że są
szczęśliwi, że Lech Kaczyński nie jest pochowany w Warszawie. Z drugiej
strony błędem było pochowanie Lecha Kaczyńskiego na Wawelu, pochowano by go na
Powązkach, pies z kulawą nogą by tam nie przyszedł, poza przyniesieniem tam
krzyża harcerskiego...

boukun

Data: 2010-08-10 00:46:52
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i3q09f$ulk$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nie to nie byl błond
Rzydy wiedzieli co robiom, ze bedzie koszerny biznes na wycieczkach i biletach.

Data: 2010-08-10 10:47:33
Autor: boukun

Użytkownik "Gdzie EUR waluta obiecana do 2009" <elguapo@bcdefg.pl> napisał w wiadomości news:i3q0hb$5q3$1speranza.aioe.org...
[...]

No i robią kolejną prowokację dziadów...

boukun

Data: 2010-08-10 00:40:39
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 10 Aug 2010 00:38:08 +0200, zinek napisał(a):

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i3pupj$6ma$1mx1.internetia.pl...
To, czego nie potrafi zrobić nieudolna władza, zrobił polski naród. Naród się spontanicznie skrzyknął i mówi NIE

polowa tych bucow

Zrobiłeś im testy?

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-10 02:26:09
Autor: ab.666

"zinek" <unknown@op.pl> wrote in message

polowa tych bucow ploretariackich to nie wie po co tam jest - najebana i
nacpana...

Byłeś tam i testy krwi im robiłeś?
czy tylko tak, po katolicku pieprzysz fałszywe świadectwo przeciw bliźniemu
swemu?

ab.

Data: 2010-08-10 01:00:23
Autor:
Polska powiedziała NIE dla krzyża!
To, czego nie potrafi zrobić nieudolna władza, zrobił polski naród.

Mówią, że w Polsce raczej resztki NARODU. Przeważa LUDNOŚĆ Polski...

To niech zaczną od zdejmowania krzyży w szkołach. Tam są dzieci, niczego
nieświadome,czasami innej wiary. Dlaczego one mogą być tym krzyżem gwałcone?

I niech usuną krzyże przydrożne, powypadkowe, które jakoś dziwnie stoją,
chociaż obecne prawo na to nie pozwala...

I w parlamencie wisi przecież, a tam to dopiero dzieją się rzeczy... i padają
słowa!

Współczuje policjantom zajęcia dzisiaj na Krakowskim Przedmieściu.
To wydarzenie od 23:00 do 01:00 to obciach dla Polski, Polaków i większości
użytkowników Facebook'a. Pokolenie tamagochi (nie mówię tu o przechodniach i
gapiach - którzy zjawili się tam w większości).

Gdyby władza (politycy) nie chciała mieć z tego radochy, to przed Pałacem
dawno stanęłaby tablica upamiętniająca ofiary katastrofy.

Na Wawelu też miała być tablica... i jakoś jej nie ma. Trudno, żeby ludzie
ponownie uwierzyli 'władzy'.

Aha: "kŻyże mJastu" i "moCHery na stos" - ładnie się komponują. Transparanty
nie były drukowane spod Worda i nie miał kto błędów sprawdzić...

Data: 2010-08-10 05:56:27
Autor: ab.666

<newsroomy.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:i3q8b7$kl4

przed Pałacem
dawno stanęłaby tablica upamiętniająca ofiary katastrofy.

a czemu akurat tam?

ab.

Data: 2010-08-10 08:30:26
Autor:
ab.666 <to@nie.adres> napisał(a):

<newsroomy.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:i3q8b7$kl4

> przed Pałacem
> dawno stanęłaby tablica upamiętniająca ofiary katastrofy.

a czemu akurat tam?

Bo katastrofa, której ofiary ma upamiętniać zdarzyła się poza granicam RP, w
kraju do którego nie możemy swobodnie wjeżdżać? Bo w katastrofie zginęło wielu ważnych przedstawicieli kierownictwa Państwa
Polskiego, w tym najważniejszy: Prezydent RP?

Trzeba zapytać ludzi, którzy stawiają krzyże w innych dziwnych miejscach.
Szkoły, parlament, pobocze drogi. O tym jakoś 'przeciwnicy krzyża' nie
wspominają. Zrobili sobie jazdę na 1 krzyżu pod Pałacem.

Wyśmiewanie jakiegokolwiek tematu, zwłaszcza 'słabości' innych ludzi stanowi o
większej małości tych wyśmiewających.
Patrząc jednak na to, że obecne młode pokolenie to pokolenie tamagochi.
Które żałobę potrafi przechodzić tapetą na komórce a miłość wyznają w opisach
gadu-gadu - nie dziwi nic.

Nie wiem czemu media to przerabiają na politykę pro- i ant-kaczyńską,
Pro- i anty-pis. Robią to chyba z premedytacją, żeby mieć temat.
Debilna polaryzacja, która w tym przypadku nie ma żadnego realnego znaczenia.
Jest to tak samo debilne jak myślenie przed I turą:aby nie wygrał Kaczyński
,trzeba głosować na Komorowskiego - albo na odwrót. Wystarczyło zagłosować na
1 z 9 pozostałych, by nie przeszedł do II tury ten 'dziesiąty'.

Zginęło cywilne i wojskowe kierownictwo Państwa. Nazwiska i opcje polityczne
nie mają tu znaczenia.

Nie tylko katolicy chcieliby móc uczcić pamięć ofiar, mieć do tego miejsce. Bo
przypominam, że ONI nie bronią samego krzyża przed pałacem, tylko tego, że NIE
WIERZĄ - mając ku temu podstawy - iż w jego miejsce władze postawią obiecaną
tablicę pamiątkową.

Data: 2010-08-10 10:52:16
Autor: boukun

Użytkownik <newsroomy.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i3r2n1$t02$1inews.gazeta.pl...
ab.666 <to@nie.adres> napisał(a):

> [...]

Bo katastrofa, której ofiary ma upamiętniać zdarzyła się poza granicam RP, w
kraju do którego nie możemy swobodnie wjeżdżać?

No to przecież ma stanąć w kaplicy na Wawelu? Chyba wystarczy?. Plac przed pałacem prezydenckim to nie tablica ogłoszeń!!!

boukun

Data: 2010-08-11 10:57:28
Autor:
> [...]

No to przecież ma stanąć w kaplicy na Wawelu? Chyba wystarczy?. Plac przed pałacem prezydenckim to nie tablica ogłoszeń!!!

Nie krzycz i nie denerwuj się. Może to chodzi też o to, że L.K. był ostatnim
prezydentem wolnej i suwerennej Polski. I nie mam tu na myśli polityki
(PO/PIS). Tylko fakt, że od grudnia 2009 obowiązuje Traktat Lizboński. Jak
wiadomo traktat ten spowoduje w nieodległym czasie przekazanie wielu
kompetencji krajowych instytucji/ministerstw itp. głupiej biurokratycznej
machinie z Brukseli: www.youtube.com/watch?v=zf3yw_2-7P0

Data: 2010-08-11 17:58:09
Autor: boukun

Użytkownik <newsroomy.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i3tvmo$dk6$1inews.gazeta.pl...

> [...]

prezydentem wolnej i suwerennej Polski. I nie mam tu na myśli polityki
(PO/PIS). Tylko fakt, że od grudnia 2009 obowiązuje Traktat Lizboński.

A kto ci takich głupot do głowy nawkładał? Polska była wolna jedynie półtora roku, od sierpnia 1980 do 13 grudnia 1981 roku, potem już nigdy wiecej... A traktat Lizboński podpisał talmudysta Kaczyński, kolega Kiszczaka. To, co mamy dzisiaj, jest prostą wypadkową stanu wojennego i późniejszej jego finalizacji przy okrągłym stole...  Kaczyńscy & Co. to układ okrągłego stołu, po zniechęceniu i wytrzebieniu Polaków z opozycji...

boukun

Data: 2010-08-10 11:03:19
Autor: ab.666
Polska powiedziała NIE dla krzyża!

<newsroomy.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message

> a czemu akurat tam?

Bo katastrofa, której ofiary ma upamiętniać zdarzyła się poza granicam RP

To nie tłumaczy, dlaczego akurat pod Pałacem?

A przy okazji, czy każdemu Polakowi/Polce co zginie w wypadku nalezy stawiać
tablicę w miejscu pracy?

ab.

Data: 2010-08-10 11:16:49
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "ab.666" <to@nie.adres> napisał w wiadomości news:4c61165d$0$20994$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

To nie tłumaczy, dlaczego akurat pod Pałacem?

A przy okazji, czy każdemu Polakowi/Polce co zginie w wypadku nalezy stawiać

Nie każdemy. Tylko "Prawdziwemu Polakowi", "Prawdziwemu Patriocie", "Genetycznemu Patriocie", "Patriocie z Wyższej Półki". Teraz wiadomo komu?

Data: 2010-08-10 14:13:19
Autor: ab.666

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> wrote in message

> [...]

Nie każdemy. Tylko "Prawdziwemu Polakowi", "Prawdziwemu Patriocie",
"Genetycznemu Patriocie", "Patriocie z Wyższej Półki". Teraz wiadomo komu?

Ano... to jeszcze zapytam Krzyżaków, czy obok Pałacu jest symbol kielni i
cyrkla poświęcony prez. Narutowiczowi?

ab.

Data: 2010-08-11 08:49:24
Autor: Marek Borowski
On 10-08-2010 11:03, ab.666 wrote:
[...]

Bo pisiorki chca aby bylo skojarzenie przezydent == lech kaczynski.
Chca zawlaszcyc symbol prezydenta. A prezydent dzis jest ten jutro inny.
Sorry trzeba sie z tym pogodzic.

Pozdr

Marek

Data: 2010-08-10 10:50:46
Autor: boukun

Użytkownik <newsroomy.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i3q8b7$kl4$1inews.gazeta.pl...

[...]

Właśnie wczorajsza demonstracja Polaków będzie zaczątkiem dyskusji, o wyniesieniu symboliki żydowskiej religii z wszelkich państwowych instytucji..

Acha, widziałem wczoraj w TV organizatora tej impry, Dominika, to nie był Żyd...

boukun

Data: 2010-08-10 08:13:31
Autor: WW
W dniu 2010-08-10 00:13, boukun pisze:
[...]

Chyba za wcześnie odtrąbiłeś zwycięstwo nad ciemnogrodem.
Długo jeszcze te symbole zabobonu będą nas straszyły ze ścian urzędów państwowych.

Jednak wydaje się, że naprawdę tym razem kk posunął się za daleko. Teraz już nie chodzi o ten znak ale o wszystkie znaki.
Wygląd na to, ze kk strzelił sobie samobĂłja  :-)

Pozdrawiam
WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂźhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-08-10 10:53:40
Autor: boukun

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:4c60ee0f$0$22811$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Właśnie, teraz już właśnie chodzi o wszystkie te żydowskie znaki, teraz trzeba będzie w końcu coś z tym zrobić...

boukun

Polska powiedziała NIE dla krzyża!