Polska powinna miec króla ! Królem powinien byc oczywiscie Donald Tusk!

Data: 2009-11-23 15:31:52
Autor: sofu
Polska powinna miec króla ! Królem powinien byc oczywiscie Donald Tusk!
Żartowałem kurwa, żartowałem !

Data: 2009-11-23 20:28:52
Autor: raff
sofu pisze:
Żartowałem kurwa, żartowałem !

No bo krolem powinien byc Glownia.

Ja tez zartowalem.

R.

Data: 2009-11-23 20:31:03
Autor: abc
Polska powinna miec króla ! Królem powinien byc oczywiscie Donald Tusk!
Żartowałem kurwa, żartowałem !

Tak na serio, to na początek wystarczyłby regent. Taki jak admirał Horthy
http://pl.wikipedia.org/wiki/Mikl%C3%B3s_Horthy

Data: 2009-11-24 12:48:42
Autor: zbig

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:heeoi6$j5r$1nemesis.news.neostrada.pl...
Żartowałem kurwa, żartowałem !

Tak na serio, to na początek wystarczyłby regent. Taki jak admirał Horthy
http://pl.wikipedia.org/wiki/Mikl%C3%B3s_Horthy

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

A potem Chrystus Król i Królowa Maryja

Data: 2009-11-23 20:50:27
Autor: Jadrys
sofu pisze:
Żartowałem kurwa, żartowałem !

No a kogo byś widział na tronie? Ja bym zagłosował na Wałęsę.

Data: 2009-11-24 01:16:52
Autor: BarnabaRudge

--

Mój pewniak to Michnik. Przez 10 lat był juz czyms w rodzaju króla wiec na
pewno dałby sobie rade.

sofu

Data: 2009-11-24 13:31:53
Autor: cytryna
sofu pisze:
> Żartowałem koorwa, żartowałem !
>

>   No a kogo byś widział na tronie? Ja bym zagłosował na Wałęsę.

A Waliza, ksywa TW Bolek, to na regenta czy na renegata. Głosujmy!

Data: 2009-11-24 14:46:02
Autor: Andrzej Adam Filip
Polska powinna miec krĂłla ! Kr Ăłlem powinien byc oczywiscie Donald Tusk!
"sofu" <manhunter1@o2.pl> pisze:
Żartowałem kurwa, żartowałem !

A czy król powinien zostać wpisany "po nazwisku" do Konstytucji? :-)
patrz pierwsza konstytucja Napoleona Pierwszego wymieniająca z
pierwszego konsula z imienia i nazwiska :-)

Słowo jest cieniem uczynku.
  -- Demokryt (ok. 460 - ok. 370 p.n.e.)

Data: 2009-11-24 21:01:26
Autor: abc
[...]

Nie jest potrzebna żadna konstytucja. Wystarczy Ewangelia.

Polska powinna miec króla ! Królem powinien byc oczywiscie Donald Tusk!