Polska prezydencja w UE

Data: 2011-03-16 15:13:15
Autor: Bruner
Polska prezydencja w UE

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4d8108fe$0$2500$65785112news.neostrada.pl...
.. aby chciec trzeba umiec, niestety nasza wladza to banda
niekompetentnych nieuków. Wg mnie to wrecz wraza agentura :

typowe rozumowanie kogos kto przegral wybory

Data: 2011-03-16 20:17:07
Autor: u2
Polska prezydencja w UE
W dniu 2011-03-16 20:13, Bruner pisze:
.. aby chciec trzeba umiec, niestety nasza wladza to banda
> niekompetentnych nieuków. Wg mnie to wrecz wraza agentura :

typowe rozumowanie kogos kto przegral wybory

Brunetko ja nie startowałem w wyborach, ani nawet nie głosowałem na PiS.

Widzę co się obecnie wyprawia w realu, a to jest dalekie od propagandy
sukcesu rodem z epoki Edzia Gierka.

Polska prezydencja w UE