Polska przywraca wiarę w lepsze czasy

Data: 2017-11-04 22:49:46
Autor: u2
Polska przywraca wiarę w lepsze czasy
http://niezalezna.pl/207702-kaplan-z-aleppo-polska-przywraca-wiare-w-lepsze-czasy

- Gdy jestem w Polsce, to widzę jednak, że mimo tylu cierpień można zbudować kraj pokoju i bezpieczeństwa. Widziałem także zdjęcia zniszczonej Warszawy - jakże mi to przypomina sytuację w Aleppo. Jak myślę o Polsce i Polakach, to wiem, że jesteście przykładem, jak odbudować kraj i wlać nadzieję na lepsze jutro w serca moich rodaków - powiedział o. Ziad Hilal, jezuita z Aleppo w wywiadzie dla "Gazety Polskiej Codziennie".

     - Po opuszczeniu Aleppo przez rebeliantów ustały walki i  możemy żyć normalnie - dzieci chodzą do szkół, uniwersytety znowu kształcą młodych ludzi, mieszkańcy miasta znajdują pracę. To dobry czas, który daje nam nadzieję na normalną przyszłość. Ogromne znaczenie ma tutaj pomoc, którą dostajemy. Musimy pamiętać, że połowa miasta została zniszczona w wyniku działań wojennych, a domy opuściło ok. 3 mln ludzi

- mówił o. Ziad Hilal o sytuacji w Aleppo.

     Chciałem bardzo podziękować polskiemu rządowi i Polakom, którzy przekazali tak wiele środków na nasze akcje i wsparcie papieskiego Stowarzyszenia Pomoc Kościołowi w Potrzebie. Pomagamy tysiącom ludzi w całej Syrii. Nasza pomoc nie jest skierowana tylko dla Aleppo, ale także dla innych miast, jak np. Homs. Prowadzimy lecznicze i edukacyjne projekty. Odbudowujemy domy i szkoły. Wspieramy ludzi  w wynajmowaniu mieszkań, dostępie do wody, energii elektrycznej, studentów, by wracali na uniwersytety i dzieci, by kontynuowały edukację. To bardzo ważne, by dalej się kształcili. Proszę sobie wyobrazić, jak wyglądałoby życie tych ludzi bez waszej pomocy. Jak straszny los by ich czekał bez tego wsparcia. To jest kluczowe w tych czasach i bardzo za to dziękujemy

- dodał duchowny.

[...]

- stwierdził o. Hilal.

Cały wywiad z Mike'a Kruszewskiego z o. Ziadem Hilalem w weekendowym wydaniu "Gazety Polskiej Codziennie".

Źródło: Gazeta Polska Codziennie

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-11-04 15:05:39
Autor: Bytomir Kwasigroch
W dniu sobota, 4 listopada 2017 22:49:44 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
[...]

Niech usańce z turkami płacą za odbudowę. Usańce za to że nasłali CIA
syryjczykom coby przejąć władzę, a turcy bo wywozili z syrii ropę, ruscy zresztą też powinni trochę sypnąć, mieli tam swoje udziały..

Pisoska TVP i tefaueny tego nie powiedzą:) Ale internety wiedzą kto tam
maczał paluchy i kto chciał poprawiać im demokrację. Za libię niech płacą francuzi z usańcami.

Data: 2017-11-04 23:11:18
Autor: u2
W dniu 04.11.2017 o 23:05, Bytomir Kwasigroch pisze:
Niech usańce z turkami płacą za odbudowę.

pod warunkiem że niemcy byciu:)

Data: 2017-11-05 02:05:36
Autor: japanizer

https://img2.cda.pl/g/325894_40602373844012616849.jpg

Data: 2017-11-05 03:56:57
Autor: Bytomir Kwasigroch
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

https://img2.cda.pl/g/325894_40602373844012616849.jpg

Zapierdzielaj na stację benzynową, tam jest po 4,9
http://www.portalspozywczy.pl/mleko/wiadomosci/pkn-orlen-sprzedaje-maslo-za-4-90-zl,150976.html

A mówili że w biedronce najtaniej...

Widział Ty? Wystarczyło spekulantów pogonić i da się po 4,9:)

Data: 2017-11-05 04:18:18
Autor: japanizer
On Sunday, November 5, 2017 at 8:56:58 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch wrote:
> [...]

A mówili że w biedronce najtaniej...

Widział Ty? Wystarczyło spekulantów pogonić i da się po 4,9:)

No proszę, śmiali się z Petru, który mówił o kiełbasie sprzedawanej w aptece, a tu wielka podjarka pisiorków, bo masło rzucili w państwowym cepeenie.

Data: 2017-11-05 05:22:09
Autor: jacekbialy80
Polska przywraca wiarę w lepsze czasy
No właśnie... Nawet Petru by tego nie wymyślił.

Data: 2017-11-06 11:20:54
Autor: Presidente de San Escobar
Bytomir Kwasigroch <bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com> napisał(-a):

Widział Ty? Wystarczyło spekulantów pogonić i da się po 4,9:)

Jak w PRL-u :DDDDDDDDDD Rzucają masło na stacjach by lud ospokoić :DDDDDDD
Mocno śmierdzi etyliną? :DDDDDDDDDDDDDdd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-05 07:03:40
Autor: Totalna Opozycja
komuszy kundel "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
[...]

Och  jak ten patriota o polskobrzmiącym nazwisku "jezuita" wychwalał czasy
PRL. Łzy kapały same! ;-))))

CL

Data: 2017-11-06 11:19:52
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

http://niezalezna.pl/207702-kaplan-z-aleppo-polska-przywraca-wiare-w-lepsze-czasy

Niezależna od rozumu dla tępego luda :DDDDDDD

[...]

I dlatego zamiast bezbronnych dzieci będziemy pomagać pomnikowi we Francji
:DDDDDDDDDDD
Może niech Szydło pomoże temu pomnikowi tak jak dzieciom w Aleppo - na miejscu
:DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy