Polska przywraca wiarę w lepsze czasy

Data: 2017-11-05 07:03:40
Autor: Totalna Opozycja
Polska przywraca wiarę w lepsze czasy
komuszy kundel "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
http://niezalezna.pl/207702-kaplan-z-aleppo-polska-przywraca-wiare-w-lepsze-czasy

- Gdy jestem w Polsce, to widzę jednak, że mimo tylu cierpień można
zbudować kraj pokoju i bezpieczeństwa. Widziałem także zdjęcia zniszczonej
Warszawy - jakże mi to przypomina sytuację w Aleppo. Jak myślę o Polsce i
Polakach, to wiem, że jesteście przykładem, jak odbudować kraj i wlać
nadzieję na lepsze jutro w serca moich rodaków - powiedział o. Ziad Hilal,
jezuita z Aleppo w wywiadzie dla "Gazety Polskiej Codziennie".

Och  jak ten patriota o polskobrzmiącym nazwisku "jezuita" wychwalał czasy
PRL. Łzy kapały same! ;-))))

CL

Polska przywraca wiarę w lepsze czasy