Polska rajem dla narciarzy? Nast臋pca Muchy zapo wiada inwestycje ... (z TVN24)

Data: 2013-12-08 12:48:15
Autor: Krzysiek St臋pniak
Polska rajem dla narciarzy? Nast臋pca Muchy zapo wiada inwestycje ... (z TVN24)
殴r贸d艂o: http://www.tvn24.pl/polska-rajem-dla-narciarzy-nastepca-muchy-zapowiada-inwestycje,377882,s.html

" -Je偶eli chcemy zarabia膰 na naszych g贸rach i chcemy je uporz膮dkowywa膰, to musimy stwarza膰 ku temu warunki - powiedzia艂 minister w sobot臋 dziennikarzom w Wierchomli w Beskidzie S膮deckim (Ma艂opolska). Stacja narciarska Dwie Doliny Muszyna-Wierchomla by艂a w sobot臋 gospodarzem og贸lnopolskiego otwarcia sezonu zimowego 2013/2014.

Minister Biernat zaznaczy艂, 偶e prace nad zmian膮 prawa dotycz膮cego inwestowania w infrastruktur臋 turystyczn膮 i narciarsk膮 na terenach g贸rskich trwaj膮 od dw贸ch lat. Obecnie resort sportu i turystyki wraz z sejmow膮 Komisj膮 Kultury Fizycznej, Sportu i Turystyki pracuje nad skompletowaniem proponowanych rozwi膮za艅 w jeden dokument, obejmuj膮cy zmiany w wielu ustawach.

- B臋dzie on dotyczy艂 zmian w wielu ustawach: od prawa 艣rodowiskowego, przez ustaw臋 o sporcie a偶 po prawo budowlane - zaznaczy艂 szef resortu sportu. - Zmiany te maj膮 prowadzi膰 do u艂atwie艅, chocia偶by tego, 偶eby mo偶na by艂o 艂atwiej inwestowa膰 na stokach g贸rskich w infrastruktur臋 dotycz膮c膮 narciarstwa czy szerzej: uprawiania sport贸w - doda艂.

W jego opinii, w wi臋kszo艣ci obszar贸w polskie prawo dotycz膮ce tej dziedziny jest bardziej restrykcyjne ni偶 w krajach unijnych. - To jest straszne utrudnienie, odwleka takie inwestycje w czasie na bardzo d艂ugi okres - zaznaczy艂 Biernat.

"Prawo 艣niegu"

Jak zapowiedzia艂, jedna z najbardziej kontrowersyjnych spraw dotycz膮ca sposobu korzystania z prywatnych grunt贸w pod infrastruktur臋 narciarsk膮, np. trasy i wyci膮gi, w nowych przepisach "p贸jdzie w kierunku 'prawa 艣niegu', w kierunku rozwi膮za艅 austriackich鈥.

"Prawo 艣niegu", funkcjonuj膮ce w wielu krajach Europy, m贸wi o tym, 偶e prywatne grunty po艂o偶one w atrakcyjnych g贸rskich terenach mog膮 by膰 udost臋pniane turystom czy narciarzom, a w艂a艣ciciele tych teren贸w otrzymuj膮 za takie u偶yczenie wynagrodzenie.

Szef sejmowej Komisji Kultury Fizycznej, Sportu i Turystyki Ireneusz Ra艣 (PO) zapowiedzia艂, 偶e prace nad tymi propozycjami komisja powinna rozpocz膮膰 do lutego przysz艂ego roku, aby w okolicach czerwca przedstawi膰 gotowe rozwi膮zania. - Chcemy w pracach korzysta膰 z do艣wiadcze艅 Ma艂opolski - zaznaczy艂.

Uroczyste otwarcie sezonu zimowego w Polsce zosta艂o zorganizowane po raz 7. przez Ma艂opolsk膮 Organizacj臋 Turystyczn膮. W tym roku gospodarzem wydarzenia by艂a jedna z najwi臋kszych polskich stacji narciarskich Dwie Doliny Muszyna-Wierchomla. 艁膮czy ona wyci膮gami dwie miejscowo艣ci w Beskidzie S膮deckim: Muszyn臋 i Wierchoml臋 i dysponuje 15 km tras zjazdowych o r贸偶nym stopniu trudno艣ci, w wi臋kszo艣ci o艣wietlonych, w tym jedn膮 z najd艂u偶szych tras zjazdowych w Polsce o d艂ugo艣ci 3 km."

:) :) :)

Data: 2013-12-09 20:05:17
Autor: Mirek
On 08.12.2013 12:48, Krzysiek St臋pniak wrote:

jedn膮 z najd艂u偶szych tras zjazdowych w Polsce o d艂ugo艣ci 3 km."

Gdzie tam maj膮 3km tras臋? - No OK - na tym 艂膮czniku u g贸ry przy dobrym serwisie i sprzyjaj膮cym wietrze da si臋 zjecha膰 ;)
Oni tam powinni:
1. Zrobi膰 jeden wsp贸lny karnet na ca艂膮 Krynic臋, Muszyn臋 i Wierchoml臋.
2. Pu艣ci膰 ski-bus Sczawnik <-> Czarny Potok
3. Po艂膮czy膰 Czarny Potok ze S艂otwinami wyci膮giem i tras膮.

--
Mirek.

Data: 2013-12-10 05:41:29
Autor: Krzychoo
Polska rajem dla narciarzy? Nast臋pca Muchy z apowiada inwestycje ... (z TVN24)
Kolejny oszo艂om, kt贸ry wierzy w cuda i... przeszczep m贸zgu g贸rali.
Jako艣 nie wierz臋 w cuda od czasu jak poszed艂em do szko艂y...,
a by艂o to daaawno.

--
Krzychoo

Data: 2013-12-11 10:55:32
Autor: Krzysiek St阷niak
Polska rajem dla narciarzy? Nast阷ca Muchy zapowiada inwestycje ... (z TVN24)

W dniu 2013-12-10 05:41, Krzychoo pisze:

Kolejny oszo硂m, kt髍y wierzy w cuda i... przeszczep m髗gu g髍ali.
Jako nie wierz w cuda od czasu jak poszed砮m do szko硑...,
a by硂 to daaawno.

Czy ten "oszo硂m, kt髍y wierzy w cuda" to by硂 do mnie? Je秎i tak, to poszukaj we w砤snych s硂wach jednej z przyczyn, dla kt髍ych ta grupa umiera.

Znalaz砮m link na tekst, kt髍y mo縠 zainteresowa odwiedzaj眂ych to miejsce i wstawi砮m go. To po pierwsze.
A po drugie, podejrzewam, jest niema砤 grupa czytaj眂a i niemaj眂a ochoty, 秏ia硂禼i, czasu, etc. na pisanie. I ja tak mam.

Z racji do秝iadczenia 縴ciowego wiem, 縠 co jest, to jest, a co b阣zie, to mooo縠 b阣zie, ale niekoniecznie. Nie znajduj zatem Twojego komentarza jako odkrywczego. Id lepiej na narty zamiast obra縜 innych...

A tekst ministra napawa mnie jednak nadziej, 縠 by mo縠 wreszcie kto na szczytach w砤dzy zwr骳i uwag na sport, w kt髍y aktywnie bawi si prawdopodobnie najwi阫sza cz甓 spo砮cze駍twa.
Ministrowie i (niekt髍zy) premierzy je縟勘 wszak na nartach...

Data: 2013-12-11 11:46:32
Autor: Krzychoo
W dniu 11.12.2013 10:55, Krzysiek St臋pniak pisze:

W dniu 2013-12-10 05:41, Krzychoo pisze:

Kolejny oszo艂om, kt贸ry wierzy w cuda i... przeszczep m贸zgu g贸rali.
Jako艣 nie wierz臋 w cuda od czasu jak poszed艂em do szko艂y...,
a by艂o to daaawno.

Czy ten "oszo艂om, kt贸ry wierzy w cuda" to by艂o do mnie?

Nie.
Nie do Ciebie, lecz do ludzi wierz膮cych w cuda typu
"Kolorowy Zawr贸t G艂owy" w Bieszczadach, Olimpiada z Zakopni臋tym,
albo Krakowie i t.p. g艂upoty, jakie l臋gn膮 si臋 w g艂owach niepowa偶nych
ludzi wierz膮cych w cuda w Najja艣niejszej.

Ka偶dy kto cho膰 raz by艂 za granic膮, cho膰by w Czechach, wie
lub powinien si臋 domy艣la膰 (albo podejrzewa膰), 偶e to nie wypali
bo czasy in偶yniera Raabe (konstruktor kolejki na Kasprowy)
min臋艂y bezpowrotnie. Przynajmniej w skali naszego 偶ycia.
Dop贸ki 偶yj膮 Byrcyny i inni z tego pokolenia nic si臋 nie zmieni.
Takie mam zdanie na ten temat.

Je艣li tak, to poszukaj we w艂asnych s艂owach jednej z przyczyn,
dla kt贸rych ta grupa umiera.

Ta grupa umiera, tak jak umieraj膮 Newsy.
Sam by艂em w grupie zak艂adaj膮cej i walcz膮cej o ni膮, ale jak wida膰
i ja ma艂o si臋 ni膮 interesuj臋.
Takie czasy.
Smartfony i pejsbuki...

Nie znajduj臋 zatem Twojego komentarza jako odkrywczego.
Nie mia艂 takich ambicji.

Id藕 lepiej na narty zamiast obra偶a膰 innych...

???
Chyba si臋 zagalopowa艂e艣.

A tekst ministra napawa mnie jednak nadziej膮, 偶e by膰 mo偶e wreszcie kto艣 na
szczytach w艂adzy zwr贸ci艂 uwag臋 na sport,...
Tak, idzie zima, a wybory wkr贸tce. PR rz膮dzi.

Ministrowie i (niekt贸rzy) premierzy je偶d偶膮 wszak na nartach...

Na pewno w Najja艣niejszej?... ;-p

--
Krzychoo

Data: 2013-12-11 12:12:51
Autor: Krzysiek St阷niak
W dniu 2013-12-11 11:46, Krzychoo pisze:
W dniu 11.12.2013 10:55, Krzysiek St阷niak pisze:

[...]

Nie do Ciebie, lecz do ludzi wierz眂ych w cuda typu
"Kolorowy Zawr髏 G硂wy" w Bieszczadach, Olimpiada z Zakopni阾ym,
albo Krakowie i t.p. g硊poty, jakie l阦n si w g硂wach niepowa縩ych
ludzi wierz眂ych w cuda w Najja秐iejszej.

Ka縟y kto cho raz by za granic, cho鎎y w Czechach, wie
lub powinien si domy秎a (albo podejrzewa), 縠 to nie wypali
bo czasy in縴niera Raabe (konstruktor kolejki na Kasprowy)
min瓿y bezpowrotnie. Przynajmniej w skali naszego 縴cia.
Dop髃i 縴j Byrcyny i inni z tego pokolenia nic si nie zmieni.
Takie mam zdanie na ten temat.

Je秎i tak, to poszukaj we w砤snych s硂wach jednej z przyczyn,
dla kt髍ych ta grupa umiera.

Ta grupa umiera, tak jak umieraj Newsy.
Sam by砮m w grupie zak砤daj眂ej i walcz眂ej o ni, ale jak wida
i ja ma硂 si ni interesuj.
Takie czasy.
Smartfony i pejsbuki...

Nie znajduj zatem Twojego komentarza jako odkrywczego.
Nie mia takich ambicji.

Id lepiej na narty zamiast obra縜 innych...

???
Chyba si zagalopowa砮.

A tekst ministra napawa mnie jednak nadziej, 縠 by mo縠 wreszcie kto na
szczytach w砤dzy zwr骳i uwag na sport,...
Tak, idzie zima, a wybory wkr髏ce. PR rz眃zi.

Ministrowie i (niekt髍zy) premierzy je縟勘 wszak na nartach...

Na pewno w Najja秐iejszej?... ;-p

Skoro nie do mnie osz... by, to przepraszam za z砮 odczytanie postu.
I pozdrawiam.
:)

Data: 2013-12-31 17:41:16
Autor: Titus Atomicus
Polska rajem dla narciarzy? Nast阷ca Muc hy zapowiada inwestycje ... (z TVN 24)
Imho pomysly bez sensu.
Gor nowych nie usypiemy, temeratury nie obnizymy i Polska rajem dla narciarzy byc nie moze.
Prawo sniegu jest bez sensu. Jesli niektorzy gorale nie chca zeby im ktos po obejsciu jezdzil to ich sprawa. W koncu to ich obejscie. Mowie tak, choc zaluje, ze niejaki Byrcyn blokuje trase z Gubalowki, ktora tyle lat tam sobie istniala.
A Polska bylaby rajem dla narciarzy gdybysmy mieli takie zarobki, zebysmy mogli sobie w zimie wjezdzac bez problemow do krajow, ktore maja prawdziwe gory i prawdziwe zimy.
Ale to juz inna historia.
--
TA

Data: 2014-01-03 12:51:46
Autor: J.F.
Polska rajem dla narciarzy? Nast阷ca Muc hy zapowiada inwestycje ... (z TVN 24)
Dnia Tue, 31 Dec 2013 17:41:16 +0100,
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisa(a):
Imho pomysly bez sensu.
Gor nowych nie usypiemy, temeratury nie obnizymy i Polska rajem dla narciarzy byc nie moze.

Tego sniegu i gor jednak troche jest i moze nie raj, ale dobrze byc
moze. W Czechach i Slowacji temperatury chyba ciut wyzsze, bo
generalnie poludniowe stoki powinni miec, a jakos lepiej.
Fakt ze sniegu maja jakos dziwnie wiecej.

[...]

Ale chyba nie o to chodzi ze nie chce, tylko ze go za dlugo olewano i
sie obrazil.
A Polska bylaby rajem dla narciarzy gdybysmy mieli takie zarobki, zebysmy mogli sobie w zimie wjezdzac bez problemow do krajow, ktore maja prawdziwe gory i prawdziwe zimy.

Ale zarobki rosna i mozemy. Tylko uciazliwosc drobna - 1000 km, dwa
dni w podrozy, aby sobie tydzien pojezdzic.
Ja z Wroclawia w promieniu dwoch godzin mam nieprzeliczona ilosc
osrodkow i moge sobie weekendowo jezdzic. A i do Zakopanego coraz blizej ... tylko po co tam jechac?

J.

Data: 2014-01-06 17:45:45
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1ipawes4xg2hh.a6j4eqzmpoj2.dlg40tude.net...
[...]

W promieniu dwu godzin samolotem masz Alpy, ale w砤秐ie trzeba zap砤ci wi阠ej.

Data: 2014-01-07 19:07:46
Autor: J.F
Polska rajem dla narciarzy? Nast阷ca Muchy zapowiada inwestycje ... (z TVN24)
U縴tkownik "Pszemol"  napisa w wiadomo禼i grup
[...]

Ale nie mam samolotu :-)
Niestety, tak ladnie to tylko w folderze wyglada.
Nie wstane rano o 6, nie pojade na lotnisko i nie bede o 9 na stoku.

Z Wroclawia chyba nic nie lata (ale np z Poznania tak), na lotnisko trzeba dojechac, godzine na odprawe dodac, pol godziny na odbior bagazu dodac, a do stoku ciagle daleko.
Za kazda osobe trzeba zaplacic, za nadbagaz trzeba zaplacic ... nawet nasz premier zapakowal rodzine do auta i pojechal sam :-)

No chyba zeby od poczatku sie nastawic na wypozyczanie sprzetu na miejscu.

J.

Data: 2014-01-07 12:39:33
Autor: Pszemol
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:52cc4273$0$2378$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nikt Ci nie ka縠 wstawa rano o 6 - ja latam w pi眛ek wiecz髍... :-)
Wracam w niedziel wiecz髍. Lot liniami "United" oko硂 18-tej
w pi眛ek z Chicago O'Hare, zalatuj do Calgary p蠹no wieczorem.
Za narty nie p砤c bo mam wydan przez te linie lotnicze kart
VISA kt髍a ma w砤秐ie jako bonus darmow pierwsz walizk :-)
Do tej縠 walizki (du縜 torba podw骿na na narty i desk snowboard)
pakuj desk, narty, kijki i buty snowboardowe, kask i gogle - limit
23kg osi眊am i buty narciarskie si ju w tym limicie nie mieszcz.
Do podr阠znego (bezp砤tnego zawsze) pakuj wi阠 par but體
narciarskich, spodnie i swetr, bielizn, r阫awiczki, czapk itp...
Tam, w Calgary, wynajmuj samoch骴, jad do Banff do hoteliku,
jestem troch po p蟪nocy... Rozpakowuj si i ide spa...
Przesypiam nock z pi眛ku na sobot i raniutko, po gor眂ym
秐iadanku w hotelu, autem jad z Banff na stok "Lake Louise"
- to zaledwie 45 minut jazdy. Jestem na 9 rano i je縟z do 16-tej
ca潮 sobot z kr髏k przerw na drugie 秐iadanie/lunch. Wracam
do miasteczka Banff po nartach i tu ciep砤 kolacja, odpoczynek
przy kominku i TV no i potem oczywi禼ie spanko...
W niedziel to samo - rano po 秐iadaniu na narty, po 16 powr髏
do Calgary, oddanie auta z wypo縴czalni na lotnisku i powr髏
do Chicago. Masz dwa pe硁e dni jazdy na nartach....

Wi阠 jak sam widzisz, kolega ma racj: jak tylko zarobki Ci na
to pozwalaj to nie musisz mie stoku narciarskiego pod nosem
tylko lecisz w pi眛ek gdzie chcesz i wracasz w niedziel do domu.

Data: 2014-01-08 13:17:09
Autor: J.F
[...]

Piatek wieczor moze byc, tylko ze Chicago duze miasto i Calgary tez.
Z Wroclawia do Innsbrucku chyba nic nie lata, a przeciez trzeba dalej jechac.

Za narty nie p砤c bo mam wydan przez te linie lotnicze kart
VISA kt髍a ma w砤秐ie jako bonus darmow pierwsz walizk :-)

No a ja nie mam :-(

Tam, w Calgary, wynajmuj samoch骴, jad do Banff do hoteliku,
jestem troch po p蟪nocy... Rozpakowuj si i ide spa...

Czyli koszta dodatkowe, a i tak 6h. Ja mam troche dalej i przestaje byc wesolo.

Przy czym mam szanse w ~8h w Alpy zajechac wlasnym samochodem,  wiec moze dlatego samoloty nie lataja.
Ale wolalbym nie jechac 8h noca po calym dniu na stoku ..

Wi阠 jak sam widzisz, kolega ma racj: jak tylko zarobki Ci na
to pozwalaj to nie musisz mie stoku narciarskiego pod nosem
tylko lecisz w pi眛ek gdzie chcesz i wracasz w niedziel do domu.

Wiesz ile sie leci z Wroclawia do Calgary ? Dobe ? :-)

J.

Data: 2014-01-08 13:10:53
Autor: Pszemol
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:52cd41c8$0$2365$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wszed砮m na lufthansa.com bo w ko馽u co, do Breslau nie lataliby? ;-)
i znalaz砮m to:
17:55 Wroclaw  19:25 Frankfurt   LH5719 Operated by LOT Polish Airlines
21:15 Frankfurt  22:15 Innsbruck   LH1274 Operated by Tyrolean

Niby z przesiadk we Frankfurcie ale jest...
Wi阠 nie jest tak 糽e jak Ci si wydaje... :-)

Za narty nie p砤c bo mam wydan przez te linie lotnicze kart
VISA kt髍a ma w砤秐ie jako bonus darmow pierwsz walizk :-)

No a ja nie mam :-(

Bez ich karty Visa walizka kosztuje, owszem, ale przecie nie o kosztach
tu mowa. M體imy o mo縧iwo禼iach dla kogo, kogo sta na wydanie
kasy na wyjazd na narty...

Tam, w Calgary, wynajmuj samoch骴, jad do Banff do hoteliku,
jestem troch po p蟪nocy... Rozpakowuj si i ide spa...

Czyli koszta dodatkowe, a i tak 6h. Ja mam troche dalej i przestaje byc wesolo.

Znowu - nie m體imy tu o kosztach...
Zreszt rental car na tydzie to koszt rz阣u 150-200 dolc體, niedu縪
w por體naniu do reszty kasy jak trzeba na taki wyjazd samolotem wyda.

Przy czym mam szanse w ~8h w Alpy zajechac wlasnym samochodem, wiec moze dlatego samoloty nie lataja.
Ale wolalbym nie jechac 8h noca po calym dniu na stoku ..

Po pierwsze - lataj, przyk砤d wy縠j. A to tylko jeden Innsbruck.
Mo縠sz polecie do Szwajcarii - Grenoble albo do W硂ch - mo縧iwo禼i
masz przecie w ciul i troch... Pewnie 30x tyle co ja wok蟪 Calgary.

[...]

A wiesz ile si leci z Chicago do Innsbrucku? ;-)
Ka縟y lata tam gdzie ma 秐ieg i jest wzgl阣nie blisko...

Sprawd sobie przeloty do W硂ch, czyli dalej ni ludziki typowo
samochodami je縟z z Polski - do Mediolanu masz wzgl阣nie
tanie po潮czenia, z tego co niedawno sprawdza砮m...

Data: 2014-01-08 13:16:12
Autor: Pszemol
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:lak7ss$mtk$1dont-email.me...
Sprawd sobie przeloty do W硂ch, czyli dalej ni ludziki typowo
samochodami je縟z z Polski - do Mediolanu masz wzgl阣nie
tanie po潮czenia, z tego co niedawno sprawdza砮m...

Pi阫ne masz i du縪 ta駍ze i kr髏sze ni przez Frankfurt do Insbrucku (3 godziny):

Wylot w pi眛ek:
17:40 Wroclaw  18:55 Munich   LH5761 Operated by LOT Polish Airlines
19:35 Munich  20:40 Milan, Malpensa   LH1864 Operated by Lufthansa Cityline

Powr髏 w niedziel:
17:00 Milan, Malpensa  18:10 Munich   LH1861
19:40 Munich  20:55 Wroclaw   LH5760 Operated by LOT Polish Airlines

Czyli jak si chce to si da i nie ma co narzeka :-)

A na narty stamt眃, prosz:

http://milanostyle.com/skiing-in-italy-ski-resorts-near-milan/

Data: 2014-01-09 00:56:53
Autor: J.F.
Polska rajem dla narciarzy? Nast阷ca Muchy zapowiada inwestycje ... (z TVN24)
Dnia Wed, 8 Jan 2014 13:16:12 -0600, Pszemol napisa(a):
[...]

Zdaza mnie przeladowac w 40 minut ? Czy skonczy sie noclegiem na
lotnisku ?

Reszta faktycznie - kwestia portfela.

J.

Data: 2014-01-09 17:44:35
Autor: Pszemol
Polska rajem dla narciarzy? Nast臋pca Muchy zapowiada inwestycje ... (z TVN24)
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Dnia Wed, 8 Jan 2014 13:16:12 -0600, Pszemol napisa艂(a):
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message
Sprawd藕 sobie przeloty do W艂och, czyli dalej ni偶 ludziki typowo
samochodami je偶dz膮 z Polski - do Mediolanu masz wzgl臋dnie
tanie po艂膮czenia, z tego co niedawno sprawdza艂em...

Pi臋kne masz i du偶o ta艅sze i kr贸tsze ni偶 przez Frankfurt do Insbrucku (3 godziny):

Wylot w pi膮tek:
[...]

Monachium to ma艂e lotnisko (w por贸wnaniu do Frankfurtu), powinni zd膮偶yc...

A jak nie zd膮偶膮 to narty wypo偶yczysz i Lufthansa Ci za to zap艂aci... Mi zap艂acili za op贸zniona walizke z nartami jak lecia艂em liniami Southwest
z Chicago do Salt Lake City w Utah w zesz艂ym roku.

Masz jeszcze inny samolot w piatek do Monachium z Wrclawia o 17-tej, da Ci
to wiecej czasu na przesiadk臋...

Monachium to dosyc dobre miejsce na przesiadki - wiec jak z Wroclawia masz
tam takie sensowne polaczenie w piatek i niedziel臋 to znajdziesz na pewno
mnostwo innych miejsc w Alpach niz Mediolan dobrych na weekendowe narty -
do wyboru do koloru...

Data: 2014-01-09 01:08:07
Autor: J.F.
Polska rajem dla narciarzy? Nast阷ca Muchy zapowiada inwestycje ... (z TVN24)
Dnia Wed, 8 Jan 2014 13:10:53 -0600, Pszemol napisa(a):
[...]

To nie sprawa prestizu, to kwestia ilosci chetnych :-)

[...]

Przesiadka trwa.
Bez ich karty Visa walizka kosztuje, owszem, ale przecie nie o kosztach
tu mowa. M體imy o mo縧iwo禼iach dla kogo, kogo sta na wydanie
kasy na wyjazd na narty...

No tak, ale zaczynaja rosnac w sporym tempie. Samoloty, doplaty, auto
z wypozyczalni, hotel przyjmujacy po polnocy ...

[...]

No to u nas jednak drozej. Ale przy tygodniu to w zasadzie nie ma
sprawy, dojazd juz nie jest taki relatywnie uciazliwy ... no i sporo
rodakow jednak po Alpach smiga.

[...]

Osrodkow w Alpach jest multum, ale szukalismy takich blisko duzego
lotniska :-)

J.

Data: 2014-01-15 05:00:19
Autor: Titus Atomicus
Polska rajem dla narciarzy? Nast阷ca Muc hy zapowiada inwestycje ... (z TVN 24)
In article <1ipawes4xg2hh.a6j4eqzmpoj2.dlg@40tude.net>,
> [...]

generalnie poludniowe stoki powinni miec, a jakos lepiej.
Fakt ze sniegu maja jakos dziwnie wiecej.

No wlasnie - skad oni maja ten snieg?

> [...]

Ale chyba nie o to chodzi ze nie chce, tylko ze go za dlugo olewano i
Byc moze, w sumie to jego sprawa i go nie potepiam.
Ale trasy zal.

> A Polska bylaby rajem dla narciarzy gdybysmy mieli takie zarobki, > zebysmy mogli sobie w zimie wjezdzac bez problemow do krajow, ktore maja > prawdziwe gory i prawdziwe zimy.

Ale zarobki rosna i mozemy.

No, mi jakos nie rosna. Wrecz przeciwnie.
I te wyjazdy w Alpy jakos podrozaly porownujac z analogicznym okresem sprzed lat 15.

[...]

A ja wlasnie do Zakopanego mam najlepszy dojazd.

... tylko po co tam jechac?

A jechac... na skitury. Blisko i niedrogo.

Jakby mi ten Kolorowy Zawrot Glowy tam wybudowali, to by mi cale Tatry zadeptali. :-(

Data: 2014-01-16 00:05:27
Autor: J.F
Polska rajem dla narciarzy? Nast阷ca Muchy zapowiada inwestycje ... (z TVN24)
U縴tkownik Titus_Atomicus-B7310A.05001915012014@node2.news.atman.pl...
> [...]
generalnie poludniowe stoki powinni miec, a jakos lepiej.
Fakt ze sniegu maja jakos dziwnie wiecej.

Nie wiem. Wilgotne powietrze znad morza Srodziemnego tam gdzies sie zmraza ?

> [...]
sie obrazil.
Byc moze, w sumie to jego sprawa i go nie potepiam.

Byc moze szansa na dogadanie jest ... wiec zal wiekszy.

> [...]
No, mi jakos nie rosna. Wrecz przeciwnie.
I te wyjazdy w Alpy jakos podrozaly porownujac z analogicznym okresem
Musisz sie starac. Srednia krajowa rosnie, euro tanieje.

J.

Data: 2014-01-17 23:20:32
Autor: Chris94
Polska rajem dla narciarzy? Nast阷ca Muchy zapowiada inwestycje ... (z TVN24)
Dnia Thu, 16 Jan 2014 00:05:27 +0100, J.F napisa(a):

[...]

Po prostu maj wy縠j po硂縪ne stoki narciarskie, wi阠 na tych stokach
maj temperatury ni縮ze. A na ni縠j po硂縪nych stokach maj tak sam
bryndz jak my.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Polska rajem dla narciarzy? Nast臋pca Muchy zapo wiada inwestycje ... (z TVN24)