"Polska reprezentacja rozbita i upokorzona na Narodowym"

Data: 2012-02-29 20:57:02
Autor: Grzegorz Z.
"Polska reprezentacja rozbita i upokorzona na Narodowym"
Zajrzałem w przyszłość :)

Data: 2012-02-29 21:46:11
Autor: raff
"Polska reprezentacja rozbita i upokorzona na Narodowym"
On Wed, 29 Feb 2012 20:57:02 +0100, "Grzegorz Z."
<tictactoe@colleen.org> wrote:

Zajrzałem w przyszłość :)

Moze ty sie jednak tymi dworcami zajmij ?

R.

Data: 2012-02-29 21:58:42
Autor: Grzegorz Z.
raff napisał:

On Wed, 29 Feb 2012 20:57:02 +0100, "Grzegorz Z."
<tictactoe@colleen.org> wrote:

Zajrzałem w przyszłość :)

Moze ty sie jednak tymi dworcami zajmij ?

A ty interpunkcją i "Mozą".

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-02-29 22:50:36
Autor: raff
"Polska reprezentacja rozbita i upokorzona na Narodowym"
On Wed, 29 Feb 2012 21:58:42 +0100, "Grzegorz Z."

raff napisał:

On Wed, 29 Feb 2012 20:57:02 +0100, "Grzegorz Z."
<tictactoe@colleen.org> wrote:

Zajrzałem w przyszłość :)

Moze ty sie jednak tymi dworcami zajmij ?

A ty interpunkcją i "Mozą".

A mnie zwisaja twoje przytyki do polskich znakow. Na dworzec paszol
won!

R.

Data: 2012-03-01 00:23:57
Autor: Grzegorz Z.

raff napisał:

[...]

Zwisaja? Nie nerwulsja Rafaello.

Data: 2012-03-01 12:19:52
Autor: raff
[...]

Tam ktos mial wibrator. Popros, na pewno ci ulzy.

R.

Data: 2012-03-01 13:12:32
Autor: raff
raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

>Zwisaja? Nie nerwulsja Rafaello.

Tam ktos mial wibrator. Popros, na pewno ci ulzy.

R.

Opowiedz nam wieprzku jakie maiałeś doznania kiedy jakiś smieciarz zapakował
ci wibratorek w odbyt. Podobno to uwielbiasz!

Data: 2012-03-01 13:16:48
Autor: Grzegorz Z.
raff napisał:

[...]

Powinno raczej być "Zwisaja? Nu szto wy Rafaello, nie nerwulsja!"

Data: 2012-03-01 13:26:20
Autor: raff
"Polska reprezentacja rozbita i upokorzona na Narodowym"
On Thu, 1 Mar 2012 13:16:48 +0100, "Grzegorz Z."

raff napisał:

[...]

Nie pekaj, Grzesio. Wibratorek byl ? Czy za maly ?

R.

Data: 2012-03-01 13:13:39
Autor: raff
> [...]

>Powinno raczej być "Zwisaja? Nu szto wy Rafaello, nie nerwulsja!"

Nie pekaj, Grzesio. Wibratorek byl ? Czy za maly ?

Nie pekaj wieprzku. Zaceruj odbyt po ostatnich figalach w dworcowej toalecie.

Data: 2012-03-01 13:27:18
Autor: Grzegorz Z.

raff napisał:

[...]

Nie pekaj, Grzesio.

***

Data: 2012-03-01 13:40:41
Autor: raff
"Polska reprezentacja rozbita i upokorzona na Narodowym"

raff napisał:

[...]

Za maly wibratorek ? Bo ja wiem, to moze cztery wez do kupy i tak
zapakuj ?

R.

Data: 2012-03-01 14:07:56
Autor: Grzegorz Z.

raff napisał:

[...]

Za mało ostatnio pedałujesz pączusiu. Energia cię rozpiera.

Data: 2012-03-01 15:25:31
Autor: raff

raff napisał:

[...]

Paczusiu to mozesz sobie na dworcu mowic, do swoich kolegow.

R.

Data: 2012-03-01 18:36:27
Autor: Grzegorz Z.

raff napisał:

[...]

Paczusiu to mozesz

'Paczusiu' to bym na ciebie mówił jakbyś pracował na poczcie. Choć w sumie to przydałoby ci się trochę POprzerzucać w sortowni, no nie?

Popatrz leniu jak ciężko pracują np. "shipbreakers" w Pakistanie:

http://www.youtube.com/watch?v=mRJYgNc_TNc --

Data: 2012-03-01 20:01:36
Autor: raff
[...]

Mnie nie interesuja zwyczaje was pedalow.

R.

Data: 2012-03-02 05:49:07
Autor: Grzegorz Z.
raff napisał:

[...]

A pewnie. Co sobie malczik będziesz "raczki" brudził. Od tego masz "pedalow".

Data: 2012-03-02 11:53:05
Autor: raff
[...]

Byl wibratorek ? Nie pomogl ?

R.

Data: 2012-03-02 13:46:03
Autor: Grzegorz Z.
raff napisał:

[...]

Czy ja dobrze zrozumiałem? Dla ciebie praca to "zwyczaje was pedalow" ? --

Data: 2012-03-02 16:06:06
Autor: raff
[...]

Oj, nie pomogl wibratorek. Popros Bombla, on cie wychedozy.

R.

Data: 2012-03-02 16:12:31
Autor: Grzegorz Z.
raff napisał:

[...]

Nie odpowiedziałeś na moje pytanie, zatem zadam je jeszcze raz: (hehe)

Data: 2012-03-02 16:20:03
Autor: raff
"Polska reprezentacja rozbita i upokorzona na Narodowym"
On Fri, 2 Mar 2012 16:12:31 +0100, "Grzegorz Z."

raff napisał:

[...]

A mnie zwisaja twoje pytania.

Popros Bombla, on cie odprezy.

R.

Data: 2012-03-02 17:14:37
Autor: Grzegorz Z.

raff napisał:

[...]

Toczka toczka zapiataja wot gemboszka charoszaja

Data: 2012-03-02 19:22:33
Autor: raff
[...]

Ja pierdole. Idz do Bombla, on ci wsadzi tak jak lubisz.

A teraz spierdalaj.

R.

Data: 2012-03-02 19:51:11
Autor: Bartosz
Dnia Fri, 02 Mar 2012 19:22:33 +0100, raff napisał(a):

[...]

Zawsze byłeś prostackim chamem i takim zdechniesz!

B.

Data: 2012-03-02 20:43:32
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Bartosz" <bartosz89@o2.pl> napisał w wiadomości news:1x8ksf6c3gnkg$.ig83axd7ewn2.dlg40tude.net...
[...]

To smierdzący gnój ten Rafałek. Mysli, że jak ma bogate nazwisko to może zachowywac się jak cham!

BomBel

Data: 2012-03-02 19:57:29
Autor: Grzegorz Z.
raff napisał:

[...]

Powinno być "A teraz spierdalaja." --

Data: 2012-03-02 20:42:43
Autor: Leprechaun

Użytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:eu32l7hna1i2bguquo057h4879fha1t5q54ax.com...
[...]

To, że ty lubisz nie oznacza, że lubią to inni ty pisowski pojebie!

BomBel

Data: 2012-03-02 20:41:33
Autor: Leprechaun

Użytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:trhvk71o89n0cf24luijs5l6kseuinuvt54ax.com...
[...]

Zamknij mordę parszywy gnoju! Wypierdalaj z grupy! Żarty się skończyły!

BomBel

Data: 2012-03-01 18:37:50
Autor: Leprechaun

[...]

Zawsze miałem cie za zboczonego durnia! Masz jakąś schizę na punkcie
wibratorów? Może cię nim zrobiono? ;))))

BomBel

Data: 2012-03-01 13:11:19
Autor: raff
> [...]
<tictactoe@colleen.org> wrote:

>A ty interpunkcją i "Mozą".

A mnie zwisaja twoje przytyki do polskich znakow. Na dworzec paszol

Te, ruskie dziecko szczęścia. Wal się w dyńkę wieprzku!

Data: 2012-03-01 13:10:18
Autor: raff
> [...]
<tictactoe@colleen.org> wrote:

>Zajrzałem w przyszłość :)

Moze ty sie jednak tymi dworcami zajmij ?

Ty się nimi zajmij smieciarzu!

Data: 2012-03-01 12:42:12
Autor: Jadryś
"Polska reprezentacja rozbita i upokorzona na Narodowym"
W dniu 2012-02-29 20:57, Grzegorz Z. pisze:
Zajrzałem w przyszłość :)

Coś nie bardzo z tym twoim jasno/czarno widzeniem.. Jackowskim to jednak ty nie jesteś..

Data: 2012-03-01 14:22:28
Autor: Grzegorz Z.
Jadryś napisał:

W dniu 2012-02-29 20:57, Grzegorz Z. pisze:
Zajrzałem w przyszłość :)

Coś nie bardzo z tym twoim jasno/czarno widzeniem.. Jackowskim to jednak ty nie jesteś..

hehe

Poczekaj na wynik "meczu nadziei".

Później na wynik "meczu o wszystko".

A na koniec pociesz się wynikiem "meczu o honor".

Data: 2012-03-01 18:20:22
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-01 14:22, Grzegorz Z. pisze:
Jadryś napisał:

[...]

No tak, nie wziąłem pod uwagę zakresu czasowego w który wybiegłeś, myślałem że chodzi o wczorajszy sparing z tymi burakami, którzy wbrew propagandzie nie są żadną klasową drużyną.

Data: 2012-03-02 19:56:03
Autor: pluton
"Polska reprezentacja rozbita i upokorzona na Narodowym"
myślałem że chodzi o wczorajszy sparing z tymi burakami, którzy wbrew
propagandzie nie są żadną klasową drużyną.

No i dobrze, bo klasowa druzyna zrobila by nam wynik prezia - 7:0

Nullification

Data: 2012-03-02 20:04:14
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-02 19:56, pluton pisze:
myślałem że chodzi o wczorajszy sparing z tymi burakami, którzy wbrew
propagandzie nie są żadną klasową drużyną.
No i dobrze, bo klasowa druzyna zrobila by nam wynik prezia - 7:0

I to by był przysłowiowy kubeł zimnej wody na rozpalone propagandą łby. Szkoda że to nie był jakiś Gabon czy Sierra Leone a tylko rozleniwieni Portugale..

"Polska reprezentacja rozbita i upokorzona na Narodowym"