Polska reprezentacja w PE...

Data: 2009-06-16 08:00:28
Autor: konserwator
Polska reprezentacja w PE...
w tym roku zmniejszyla sie o kilkunastu pewnie poslow.
Przeciez nikt w miare inteligentny nie uwierzy, ze ta fon Jungingen bedzie tam reprezentowala plskie interesy zamiast niemieckich!

Data: 2009-06-16 09:05:34
Autor: Vic
Polska reprezentacja w PE...
konserwator wrote:
Przeciez nikt w miare inteligentny nie uwierzy, ze ta fon Jungingen bedzie tam reprezentowala plskie interesy zamiast niemieckich!

W miare inteligentny potrafi powtorzyc niezbyt skomplikowane niemieckie nazwisko, a jesli nie, to inteligencja pozwala mu odnalezc owo nazwisko na necie i przekopiowac. Pozostalym pozostaje pierdolenie o "fon Jungingenach" w przekonaniu, ze to zabawne...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-16 09:56:13
Autor: Piotr
Polska reprezentacja w PE...
Dnia Tue, 16 Jun 2009 09:05:34 +0200, Vic napisa(a):

[...]

Widz Vicu, e podje si walki o "principia", he, he...
Ale, jakby nie byo, to po samych gymbach patrzc, dobrze nie jest, i
to bez znaczenia czy to prosta postubecka twarz, czy te paszczur ma
von na osod.
Piotr

Data: 2009-06-17 00:04:19
Autor: Vic
Polska reprezentacja w PE...
Piotr wrote:
to bez znaczenia czy to prosta postubecka twarz, czy te paszczur ma
von na osod.

Dobrze, gdy paszczur ma choc "von" na oslode. Bo moze nie miec nawet tego, jak - nie szukajac daleko - pani Fotyga czy inna Wrobel :)

--
Vic

Data: 2009-06-17 08:21:47
Autor: konserwator
Polska reprezentacja w PE...

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy pisz, e skonno rodowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasa"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html
Uytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisa w wiadomoci news:h195fc$q8i$2nemesis.news.neostrada.pl...
Piotr wrote:
[...]

albo np. Vic Jungingen....
(jak sie nie ma co sie chce to sie ma co sie ma....)

Data: 2009-06-17 08:41:09
Autor: Vic
Polska reprezentacja w PE...
konserwator wrote:
> albo np. Vic Jungingen....

Biedaczysko... Znasz jeszcze jakies niemieckie slowo?

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-16 15:43:43
Autor: konserwator
Polska reprezentacja w PE...

Uytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisa w wiadomoci news:h17gs0$4vn$1mx1.internetia.pl...
konserwator wrote:
[...]

nie watpie, ze ty -czlonek niemieckiej sekcji CDU na Polske potrafisz powtorzyc (przepastowac) to nazwisko.
Nie mam najmniejszych watpliwosci...

Data: 2009-06-17 00:02:29
Autor: Vic
Polska reprezentacja w PE...
konserwator wrote:
> nie watpie, ze ty -czlonek niemieckiej sekcji CDU na Polske
> potrafisz powtorzyc (przepastowac) to nazwisko.

Potrafie zarowno powtorzyc jak i wpastowac :)
CDU jest OK - normalna konserwatywna, chrzescijanska, prawicowa partia. Szkoda, ze w Polsce nie ma normalnej chadecji (o delegaturze w RP nie slyszalem). Jesli pojawi sie kiedys u nas partia taka jak CDU, to pewnie zasile szeregi jej wyborcow.
Poki co, nie jestem czlonkiem zadnej partii i nie mam zamiaru byc :)

> Nie mam najmniejszych watpliwosci...

Nie bierz tego do siebie, ale slyszalem kiedys od bardzo madrego czlowieka, ze brak watpliwosci jest cecha charakterystyczna dla glupcow ;)

--
Vic

Data: 2009-06-17 08:17:31
Autor: konserwator
Polska reprezentacja w PE...

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy pisza, ze sklonnosc srodowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasla"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html
Uzytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:h195bu$q8i$1nemesis.news.neostrada.pl...

wiec nie masz zadnych watpliwosci?
glupcze.... :-)

Data: 2009-06-17 08:42:55
Autor: Vic
Polska reprezentacja w PE...
konserwator wrote:

Wszedles juz pod ten stol?

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-17 12:31:57
Autor: konserwator
Polska reprezentacja w PE...

[...]
Uytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisa w wiadomoci news:h1a3ti$bis$2mx1.internetia.pl...
konserwator wrote:

Wszedles juz pod ten stol?

Oczywiscie nie zrozumiales, czemu sie wcale nie dziwie....

rym

Data: 2009-06-16 10:52:16
Autor: boukun
Polska reprezentacja w PE...

Uytkownik "konserwator" <djmacdonald@algonet.se> napisa w wiadomoci news:h17chr$1u3$1atlantis.news.neostrada.pl...
w tym roku zmniejszyla sie o kilkunastu pewnie poslow.
Przeciez nikt w miare inteligentny nie uwierzy, ze ta fon Jungingen bedzie tam reprezentowala plskie interesy zamiast niemieckich!

Jak byo tak jest. By Rysiu jest Rasiad czy Richard, chuj go wie. By Buzek i jest Bucek, by Siwiec i jest Siwiec, by Bielan i jest Bielan, ydzi zawsze na swoim miejscu, Polacy im przecie ycie poukadali.

boukun

Polska reprezentacja w PE...