Polska - rok 2026

Data: 2016-06-09 10:46:33
Autor: pinokio
Polska - rok 2026
Wielokrotny morderca domaga się od państwa polskiego zadośćuczynienia w wysokości 10 mln euro za to że został skazany na najwyższy wymiar kary - pogrożenie palcem ministra sprawiedliwości. "To jest kara nieludzka i niewspółmierna" twierdzi.
Rozpoczęła się publiczna debata na ten temat, gdzie wypowiadają się autorytety takie jak Soros - "Polska jest krajem faszyzującym i policyjnym".

Data: 2016-06-09 11:19:29
Autor: pinokio
Polska - rok 2026
W dniu 09.06.2016 o 10:46, pinokio pisze:
[...]

Na spotkaniu Anonimowych Pedofobów opowiada jeden uczestnik: "Jeden pan pedofil zaproponował że weźmie ślub z moją pięcioletnią córką. Ja wtedy poczułem niezadowolenie z tego powodu. Czy jestem pedofobem? Dokąd dojdzie społeczeństwo pełne nietolerancji dla pedofili?"

Polska - rok 2026