Polska rozmodlona vs Polska rzeczywista

Data: 2012-12-20 09:57:34
Autor: WW
Polska rozmodlona vs Polska rzeczywista
W dniu 2012-12-20 00:24, Grzegorz Z. pisze:
A wyglądało to tak. Radom. Wieczór.

Katolicy   :-P

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska bÄ™dzie wiochÄ… a Polak burakiem”.

Data: 2012-12-20 09:14:23
Autor: Sevek
On 20/12/12 08:57, WW wrote:
W dniu 2012-12-20 00:24, Grzegorz Z. pisze:
A wyglądało to tak. Radom. Wieczór.

Katolicy   :-P

Pomijajac wszystko, to jeden koment mi daje do myslenia. skoro tam staly
napoje i chleb to chyba wystawione byly zeby wziasc? jakos nie wyobrazam
sobie zeby jesc chleb zapijajac pola cola na mrozie.
Druga rzecz ze moznaby naprawde komus potrzebujacemu dac te jedzenie
(niekoniecznie zreszta napoje w pet'ach) tyle ze to nie moja kasa wiec
nie moj biznes.

--
Sevek

Polska rozmodlona vs Polska rzeczywista