Polską rządzi babka Stefcia

Data: 2013-11-08 01:19:43
Autor: Mark Woydak
Polską rządzi babka Stefcia

Niektórzy mężczyźni najchętniej wysłaliby swoje teściowe w daleką podróż z
biletem w jedną stronę. Jednak relacje premiera z mamą jego żony
Małgorzaty, Stefanią Sochacką (75 l.), są zupełnie inne. "Moja mama
uwielbia Donka. Jest jego najwierniejszym wyborcą" - wyznaje Małgorzata
Tusk w swojej książce "Między nami".

Pani Stefania jest autorytetem dla premiera. Jak się okazuje, teściowa
bardzo chętnie doradza zięciowi, jak rządzić krajem. "Zgłasza mu swoje
uwagi, udziela rad, co powinien zrobić, podsuwa problemy, o których
powinien pomyśleć, opowiada, jak niektórzy ludzie cierpią i jak jej zdaniem
można temu zaradzić. Mama ma wyczulony słuch na ludzką skargę i reaguje
natychmiast, wysyłając SMS-y" - pisze pani Małgorzata.

Jak się okazuje, premier ceni zdanie swojej teściowej i często korzysta z
jej rad w sprawach państwowych. "Mój mąż jest przekonany, że jej
spostrzeżenia bywają więcej warte niż badania opinii czy analizy socjologów
i traktuje je poważnie. Czasami wraca z Warszawy do domu i mówi: - Zrobiłem
tak, jak radziła mi twoja mama. I z reguły tego nie żałuje" - wyznaje
premierowa w swojej książce. Po co więc premierowi taki sztab ekspertów -
doradców. Szkoda pieniędzy.

Data: 2013-11-08 18:05:47
Autor: Mark Woydak
Polską rządzi babka Stefcia
PiS-owski PSYCHOPATA podpisyjący się "Mark Woydak" (używający również innych
ksywek) piszacy z mx05.eternal-september.org uzywajacy czytnika
40tude_Dialog/2.0.15.1pl to OSZOŁOM PODSZYWANIEC. Fakt, ze podszywa sie pod
moje dane swiadczy o daleko posunietej chorobie alkoholowej. Tani alkohol i
marne wina dokonaly calkowitego spustoszenia w mózgu tego osobnika. Nie ma
juz dla niego ratunku! Módlmy się bracia i siostry! Wspierajmy go w tych
cięzkich chwilach! Nie ma nikogo oporócz nas! Nawet zdychający pies i
wyleniały ze starości kot go opuścili! Módlmy się bracia i siostry! Nadzieja na pełny
powrót do zdrowia tego osobnika jest niewielka ale spełnijmy chrześciański
obowiązek! Wnośmy modły za PiS-owskiego chorego psychicznie brata!

MW