Polska sercem Europy

Data: 2018-12-15 13:43:42
Autor: u2
Polska sercem Europy
https://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-artykuly/trzy-filary-morawieckiego-europa-wyższe-płace-i-modernizacja/ar-BBQYQe7

Trzy filary Morawieckiego: Europa, wyższe płace i modernizacja

DoRzeczy.pl 41 min temu

- Mamy ambitny program dla Polaków. Trzy filary, na których chcemy zbudować dalszy rozwój Polski: Europa, wyższe płace, unowocześnienie i modernizacja Polski - zapowiadał na konwencji PiS-u premier Mateusz Morawiecki

- My, jak obiecujemy to dotrzymujemy słowa - podkreślał.

Morawiecki skrytykował działania opozycji, ale jednocześnie zaprosił polityków z drugiej strony sceny politycznej do współpracy.

- Oni nie dotrzymują słowa. Te złamane obietnice widać w miejscach rządzony przez Koalicję Obywatelską, choćby w Łodzi, gdzie są znaczne podwyżki, których miało nie być. Wiarygodność jest kluczowa dla rywalizacji, dla porwania za sobą ludzi. Wiarygodność jest fundamentem naszego programu - mówił. - Dzisiaj po raz kolejny wyciągamy rękę do konkurentów politycznych. Zapraszamy was do współpracy dla dobra Polski. Niech to będzie spór na programy, a nie emocje i kłamstwa. Orzeł naszej gospodarki musi wzbić się jeszcze wyżej - dodawał.

Premier odniósł się również do sukcesu swojego rządu, którym pochwalił się już wczoraj podczas przemówienia w Sejmie.

- Po listopadzie jest pierwszy raz w historii II RP nadal nadwyżka budżetowa. Im się to nigdy nie udało. Oni sobie obliczyli, że deficyt budżetowy będzie na minusie 100 miliardów, jesteśmy na plusie - czy można się bardziej pomylić? (...) Ja wolę dodawać niż odejmować, dlatego mamy nadwyżki i nowe propozycje - zaznaczał.

- Tak, jak gwiazda betlejemska prowadziła do celu Trzech Króli, tak niech nas wszystkich prowadzi Polska - zakończył swoje wystąpienie Mateusz Morawiecki.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-12-15 05:48:14
Autor: Jakub A. Krzewicki
Polska sercem Europy
W dniu sobota, 15 grudnia 2018 13:43:43 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
[...]

"A jak wszystko dobrze pójdzie zobaczyta chłopy jak wyrośnie piękna dżungla w sercu Europy!"

Data: 2018-12-15 14:52:31
Autor: u2
Polska sercem Europy
W dniu 15.12.2018 o 14:48, kupa pisze:

"A jak wszystko dobrze pójdzie zobaczyta chłopy jak wyrośnie piękna dżungla w sercu Europy!"

studiuj kupa wypociny twoich ziomali z giewu:)))))

http://forum.gazeta.pl/forum/w,49353,82942867,82942867,Dozwolone_od_lat_21.html

Data: 2018-12-15 06:55:20
Autor: Jakub A. Krzewicki
Polska sercem Europy
W dniu sobota, 15 grudnia 2018 14:52:45 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

> "A jak wszystko dobrze pójdzie zobaczyta chłopy jak wyrośnie piękna dżungla w sercu Europy!"
> studiuj kupa wypociny twoich ziomali z giewu:)))))

Nieznaszsie. To z GWna to dobre dla Wiesiaczków-komuszków. Za dużo hary
i za mało bystrości do wyłapania kontekstu.

Data: 2018-12-15 06:18:55
Autor: TW Kłapouchy
Polska sercem Europy
[...]

E tam Grześ z uśmiechem za unijną kasę obiecuje pińcetkę.
https://twitter.com/jmiskiewicz/status/1073687828423475205

Niedługo nie trza będzie wcale pracować, tak nam zrobią dobrze:)

Data: 2018-12-15 16:58:03
Autor: Pajdak
Polska sercem Europy
pajac "TW Kłapouchy" <bytomir.kwasigrochowy@gmail.com> napisał w wiadomości news:3e16155a-fea0-4d5e-82eb-
E tam Grześ z uśmiechem za unijną kasę obiecuje pińcetkę.
https://twitter.com/jmiskiewicz/status/1073687828423475205

Co z tego kapnie Rydzykowi? ;-))

Niedługo nie trza będzie wcale pracować, tak nam zrobią dobrze:)

Oczywiście. zenus obiecywał miliardy euro z reparacji. Niektórzy doszywali sobie do gaci nowe kieszenie by mieć gdzie trzymac taką forse! Sąsiad juz nawet gwoździe kupił by reperować rozwalony płot.

Jak dotąd to"dobrze robią" kolesiowi z Torunia:

google -- > gliński tuczy rydzyka

Tylko się nie masturbuj!

Pies sąsiada wciąż tęskni za tobą! Coś ty mu zrobił? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-12-15 20:49:04
Autor: silvio balconetti
Polska sercem Europy

Telewizja pokazala https://tinyurl.com/y8s8m4vm

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????????????????????????????????????????????????????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała Rodzina Radia Maryja" (MM).

Data: 2018-12-15 16:52:46
Autor: Pajdak
Polska sercem Europy
pijaczek "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5c14f6fe$0$483$65785112news.neostrada.pl...
https://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-artykuly/trzy-filary-morawieckiego-europa-wyższe-płace-i-modernizacja/ar-BBQYQe7

Trzy filary Morawieckiego: Europa, wyższe płace i modernizacja

Buuuhahhahahahhahahahahahhahahahaha!  Obiecaj im coś Pinokio! ;-)))

Gdzie te miliony elektrycznych samochodów? ;-)))

Gdzie te 3 miliony mieszkań które obiecywał PiS?

Ile ci płaca za takie ambaje ? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-12-15 17:32:13
Autor: Budzik
Polska sercem Europy
UĹźytkownik u2 u_2@o2.pl ...

– My, jak obiecujemy to dotrzymujemy słowa – podkreślał.

Kwota wolna!
Frankowicze!
500+ na kazde dziecko!

I to by było na tyle... :(

--
Pozdrawia... Budzik
"Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

Polska sercem Europy