Polska sie elektryfikuje

Data: 2018-11-15 20:05:19
Autor: J.F.
Polska sie elektryfikuje
Czyli Lasy Panstwowe kupily 15 BMW i3

https://www.msn.com/pl-pl/finanse/firmy/lasy-państwowe-przesiadają-się-do-nowych-bmw-volkswagen-przegrał-milionowy-przetarg/ar-BBOLYba

Moze i dobrze, ale ...
-gdzie te polskie samochody elekryczne ?
-Ursusy sie nie nadawaly ?
-gdzie oni beda tym jezdzic ... naczelnik wojewodzki do domu ?

J.

Data: 2018-11-15 18:04:23
Autor: Zenek Kapelinder
Polska sie elektryfikuje
Akurat to ze lasy panstwowe kupuja sobie drogie zabawki mnie nie dziwi. Kasy maja do oporu, zarzadzaja 1/3 powierzchni Polski.

Data: 2018-11-16 07:42:43
Autor: J.F.
Polska sie elektryfikuje
Dnia Thu, 15 Nov 2018 18:04:23 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
napisał(a):
Akurat to ze lasy panstwowe kupuja sobie drogie zabawki mnie nie dziwi. Kasy maja do oporu, zarzadzaja 1/3 powierzchni Polski.

Ale mozna bylo sobie kupic takie fajne terenowe BMW, w dieslu :-)

J.

Data: 2018-11-16 09:39:09
Autor: Jacek Maciejewski
Polska sie elektryfikuje
Dnia Fri, 16 Nov 2018 07:42:43 +0100, J.F. napisał(a):

Ale mozna bylo sobie kupic takie fajne terenowe BMW, w dieslu :-)

Pewnie już mają :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-11-17 11:45:33
Autor: JDX
Polska sie elektryfikuje
On 2018-11-16 07:42, J.F. wrote:
[...]
Ale mozna bylo sobie kupic takie fajne terenowe BMW, w dieslu :-)
To BMW produkuje jakieś terenówki? Takie prawdziwe, a nie jakieś SUV-y.

Data: 2018-11-15 21:53:17
Autor: tom
Polska sie elektryfikuje

A tutaj: https://spidersweb.pl/autoblog/polski-samochod-elektryczny-syrena-nixi/

Data: 2018-11-16 11:16:44
Autor: Myjk
Polska sie elektryfikuje
Thu, 15 Nov 2018 20:05:19 +0100, J.F.
Moze i dobrze, ale ...

Paranoja, te BMW jest absurdalnie drogie. :/
Jakby Leafa nie mogli kupić, albo innego I-MiEVa.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2018-11-16 18:15:03
Autor: J.F.
Polska sie elektryfikuje
Użytkownik "Myjk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j4gua099asfi.dlg@myjk.org...
Thu, 15 Nov 2018 20:05:19 +0100, J.F.
Moze i dobrze, ale ...
Paranoja, te BMW jest absurdalnie drogie. :/

Tylko ciut drozsze niz VW, a znacznie lepsze :-)

Jakby Leafa nie mogli kupić, albo innego I-MiEVa.

Moze nie spelnialy wymogow, a moze byly jeszcze drozsze ...

J.

Data: 2018-11-18 11:27:49
Autor: jerzu.xyz
Polska sie elektryfikuje
On Fri, 16 Nov 2018 11:16:44 +0100, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:

Jakby Leafa nie mogli kupić, albo innego I-MiEVa.

Leafa ma UTK. Codziennie widzę go podpiętego do słupka.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Polska sie elektryfikuje