Polska sowieckim węglem stoi

Data: 2019-01-09 10:02:02
Autor: Pajdak
Polska sowieckim węglem stoi
https://biznes.interia.pl/wiadomosci/news/polskie-kopalnie-nie-daja-rady-rosja-lata-nam-weglowa,2598713,4199

"uż nie tylko ciepłownictwo i składy opałowe, ale także energetyka musi
sięgać po węgiel z Rosji - wynika z dokumentów, do których dotarł "DGP". W
efekcie potwierdzają się nasze prognozy z pierwszej połowy 2018 r. - import
węgla do Polski w ubiegłym roku to 18-19 mln ton.

Ponad 70 proc. przyjechało z Rosji."

zenusiu-koguciku - POwiedz coś na ten temat "mondrego"!

Jest juz POmysł!

https://praca.interia.pl/news-prof-krystian-probierz-nalezy-wydluzyc-tydzien-pracy-kopaln-,nId,2765758

Krystian Probierz jest senatorem PiS.

--
Pajdak

Data: 2019-01-09 01:35:51
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 9 stycznia 2019 10:25:16 UTC+1 użytkownik Pajdak napisał:
[...]

To jest dobre:
"Wielka szkoda, że kopalnia Krupiński znajduje się w likwidacji. To mniej o około 2,8 mln ton węgla rocznie na rynku. Kopalnia Krupiński mogłaby z powodzeniem dalej funkcjonować, posiada koncesję do roku 2030 i znaczące zasoby węgla koksowego."

Szczególnie w świetle tego:
"Radio TOK FM dotarło do niepublikowanej do tej pory odmownej odpowiedzi Ministerstwa Energii adresowanej do brytyjskiego inwestora zainteresowanego reaktywacją kopalni Krupiński w Suszcu. Tym samym potwierdziła się informacja, że rząd nie chce sprzedać zakładu. Brytyjczycy jednak uważają, że inwestycja może się opłacać. (...) Na dodatek pomoc publiczna związana z likwidacją kopalni Krupiński jest kosztowna - każdy miesiąc utrzymywania likwidowanego zakładu kosztuje budżet państwa 7,5 mln zł. (...) Według informacji otrzymanych od przedstawicieli inwestora, Brytyjczycy nie zrazili się odmową. Chcą zainwestować w Suszcu kilkaset milionów złotych, utworzyć 2 tysiące miejsc pracy. Przeciwwskazań nie widzi Komisja Europejska, zgodnie z jej zaleceniami przedstawiciele rządu powinni jedynie wykreślić kopalnie z listy likwidowanych, a inwestor powinien zwrócić pomoc publiczną. Inwestor deklarował zwrot pieniędzy."

http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,130517,24062380,rzad-nie-chce-sprzedac-kopalni-krupinski-brytyjskiemu-inwestorowi.html

Słuszną linię ma nasza partia!

--
Bruno

Data: 2019-01-09 12:03:24
Autor: Lord Donald
W dniu 09.01.2019 o 10:02, Pajdak pisze:
[...]

Widzę że boli cię srasjdaku że nie chcą od twojego fryca. Dojebał byś nam jak nas nazywasz polaczkom, a tu huj nie da rady. Teraz biegnij na skargę do PE na politykę PiSuarów chroniącą Polaków, bo Polacy nie będą jednak kitu z okien wpierdalać po tym jak POsrańcy na zlecenie fryca próbowali ujebać naszą gospodarkę cenami za energię. Widzę że złość w was POsrańcach aż wam dym z uszu bucha, chyba wy sami z tej złości więcej emitujecie gazów cieplarnianych niż cały nasz kraj.

Data: 2019-01-09 12:58:13
Autor: Pisiorowy Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

Teraz biegnij na skargę do PE na politykę PiSuarów chroniącą Polaków,

dildo nie gadaj głupot tylko idź becalować za prąd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-01-10 08:36:17
Autor: Pajdak
Polska sowieckim węglem stoi
genetyczny idiota "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> bełkocząc w wiadomości news:q14kdr$ngl$1gioia.aioe.org...

[...]

Pisz dziadek! Pisz więcej w tym stylu. Lepszego dowodu na to, że elektorat PiS to genetyczni debile nie trzeba! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-01-10 02:52:22
Autor: Zenek Kapelinder
Polska sowieckim węglem stoi
Nikt pizdziak twojego gwizdka gwizdzacego na parze z ruskiego wegla nie slucha. Podpal sie w protescie dotrzesz do milionow.

Data: 2019-01-09 12:10:16
Autor: Lord Donald
[...]

Z tego co widzę ty jesteś te mądrzejsze konto srajdaka, z konta Pajdak dajesz debilowaty post, a później jako ekspert Pajdak z konta Bruno, próbujesz to uzasadniać jako ekspert, mimo że uzasadnienie bardziej debilowate jak same hasła z pierwszego postu do których się odnosisz. W ten sposób srajdaczku próbujesz podbudować rangę swoich debilowatych postów. Postaraj się o rozbieżność czasową, bo praktycznie, srajdaku twoje posty z dwóch kont się od razu przeplatają. Można odnieść że debil dyskutuje z debilem, jakby ktoś nie wiedział że to ten sam pracujący na zlecenie POsrańców kretyn.

Data: 2019-01-09 03:41:12
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 9 stycznia 2019 12:10:17 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:

> [...]
> "Radio TOK FM dotarło do niepublikowanej do tej pory odmownej odpowiedzi Ministerstwa Energii adresowanej do brytyjskiego inwestora zainteresowanego reaktywacją kopalni Krupiński w Suszcu. Tym samym potwierdziła się informacja, że rząd nie chce sprzedać zakładu. Brytyjczycy jednak uważają, że inwestycja może się opłacać. (...) Na dodatek pomoc publiczna związana z likwidacją kopalni Krupiński jest kosztowna - każdy miesiąc utrzymywania likwidowanego zakładu kosztuje budżet państwa 7,5 mln zł. (...) Według informacji otrzymanych od przedstawicieli inwestora, Brytyjczycy nie zrazili się odmową. Chcą zainwestować w Suszcu kilkaset milionów złotych, utworzyć 2 tysiące miejsc pracy. Przeciwwskazań nie widzi Komisja Europejska, zgodnie z jej zaleceniami przedstawiciele rządu powinni jedynie wykreślić kopalnie z listy likwidowanych, a inwestor powinien zwrócić pomoc publiczną. Inwestor deklarował zwrot pieniędzy."

[ciach bełkocik]

Nie turbuj się waszmość, bo jeszcze wylewu dostaniesz. Doskonale zdaje sobie sprawę, że podstawowym założeniem naszej polityki węglowej jest niedopuszczanie prywatnych właścicieli do wydobycia węgla. Popełniono ten błąd dwa razy i o zgrozo okazało się że prywatne kopanie radzą sobie bez ciągłych dotacji. W przypadku Bogdanki udało się ten błąd częściowo naprawić gdy większościowy pakiet przejął państwowy koncern Enea. PG Silezja (kopalnia która tak jak Kurpiński była przewidziana do likwidacji) znalazła prywatnego inwestora zagranicznego nadal radzi sobie samodzielnie. Tu masz całą historię: http://solidarnosc-pgsilesia.pl/kompania-ma-klopoty-bo-jej-wegiel-skazony-jest-panstwowym-dna

--
Bruno

Data: 2019-01-10 08:34:50
Autor: Pajdak
genetyczny debil "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:q14kqn$pl3$1gioia.aioe.org...
[...]

Brawo dizadek! Brawo! Pisz więcej w tym stylu.
Lepszych dowodów, że elektorat PiS to idioci nie trzeba!

--
Pajdak

Data: 2019-01-10 14:32:15
Autor: Lord Donald
[...]

No i widzisz srajdaczku, to jest wasza POsrana polityka idiotów. Oczywiście edukacja i służba zdrowia podobnie dotowana przez nasze państwo do likwidacji, ci bogatsi pojada se za granicę się wykształcić i leczyć a reszta niech zdycha. Widać gówno wiesz o o gospodarce krajowej, albo palisz głupa na zlecenie twoich niemieckich POsrańców, którzy ta mają jeden cel zlecony przez twojego fryca, aby u nas w kraju nic nie było. No ale u takich jak wy to zawsze będzie taniej kupić u waszego Niemca niż wykonać taką samą usługę w naszym kraju. Dziwne że twoim Niemcom jakoś opłaca się dotować swoje kopalnie niż ściągać niby tańsze paliwa z zagranicy, no ale to przecież twoje kochane Niemcy, jak puszczali Polaków kominem i wytwarzali z nas mydło, to właśnie tacy idioci jak ty i twoi POsrańcy byli pełni dla nich podziwu i to tacy jak ty właśnie mówili że Niemcy są tak mądrzy że potrafią zrobić coś z niczego, a więc trudno z takimi debilami jak ty tutaj dyskutować, bo zero racji tylko mentalność szwabskiej dziwki, a takich jak ty to po co nam węgiel, służba zdrowia, szkoły, lotniska, skoro możemy wszytko kupić u waszego Niemca, oczywiście wcześniej za to Polacy muszą oddać się w niewolę podobnie jak ty teraz przypierdalasz tam za miskę zupy, tylko srajdaczku nie pomyślałeś o tym że jak wszyscy Polacy pójdą w niewolę to i porzucona twoja rodzinka w Polsce zdechnie z głodu bo z tej michy zupy, którą tam dostajesz za niewolniczą pracę ich raczej nie wykarmisz, a na niemieckie szkoły i opiekę medyczną dal nich nie będzie ciebie stać, nie mówiąc o niemieckim węglu aby ogrzać da nich dodatkowy barak u twojego wspaniałego fryca.

Data: 2019-01-10 05:45:25
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 10 stycznia 2019 14:32:18 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:

> [ciach bełkocik]

[Ciach bełkocik]

Już ci mówiłem, nie turbuj się tak. Inwektywami nic nie wskórasz.

Węgla brakuje, ale pisiory blokują budowę nowej kopalni.
https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/wojna-o-kopalnie-jan-karski-ministerstwo,60,0,2403132.html Widać lepiej brać od Ruskich.

Data: 2019-01-10 16:17:00
Autor: Pajdak

osrany komuch "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:q17hgv$1r1n$1gioia.aioe.org...
[...]

Brawo lo(r)dzik! Brawo! Wieczorem nie właź do swego wspaniałego wyra ze słomy bo słoma tez niemiecka! Nie ogrzewaj się też niemieckimi polanami bo są z 120 wiekowego lasu, a co gorsze węgiel jest brunatny! Tez od nich! .Nie żryj z żelaznej psiej michy bo tez niemiecka! Wróc do swoich sowieckich tradycji! Żryj jak świnia, śpij na gnoju i chwal swego kremlowskiego pana pod sowieckie niebiosa! Pisz często i tak "treściwie" jak dotychczas. Lepszego dowodu na to, że elektorat PiS wywodzący się z PZPR to debile!

--
Pajdak

Data: 2019-01-10 08:17:09
Autor: Zenek Kapelinder