Polska stała sie panstwem wyznaniowym

Data: 2009-12-02 17:10:30
Autor: sofu
Polska stała sie panstwem wyznaniowym
Polska wraz z wyrokiem Trybunału stanu stała sie panstwem wyznaniowym
oddanym kotabasom z mafii Watykanskiej.
Od tej chwili nie jest to juz moje, demokratyczne panstwo.
Bede je niszczył w miare swoich możliwosci.

sofu

Data: 2009-12-02 08:40:05
Autor: J-23
On 2 Gru, 17:10, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:
[...]

qrwa, qrwa, qrwa....

J-23 itede...

Data: 2009-12-02 09:11:54
Autor: Hans Kloss
Polska stała sie panstwem wyznaniowym
On 2 Gru, 17:10, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:
Polska wraz z wyrokiem Trybunału stanu stała sie panstwem wyznaniowym

Gdyby tak rzeczywiście było to byłaby najlepsza rzecz jaka spotkała
nasz kraj w ostatnim 50-leciu. Niestety opowiadasz bzdury, a Polska
wprawdzie zmieniła ostatnio swój status "bękarta ugody w Reykjaviku"
ale nie stała się państwem wyznaniowym tylko  kolonią IV Rzeszy Narodu
Niemieckiego.
J-23

Data: 2009-12-02 16:14:35
Autor: Tzva Adonai
sofu <manhunter1@o2.pl> napisał(a):
Bede je niszczył w miare swoich możliwosci.

Co ci mój kraj zrobił złego, że chcesz go niszczyć, złoczyńco?.. Uderzasz w
Polskę, bo jest słaba?... Taki z ciebie honorowy zawodnik?.. --

Data: 2009-12-02 17:23:35
Autor: sofu
Polska stała sie panstwem wyznaniowym

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzvaadonai@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:hf63pa$efu$1inews.gazeta.pl...

--

Bede niszczył Polske jako panstwo wyznaniowe.
I przestan udawac głupa, ty niszczysz polskosc do cna.

sofu

Data: 2009-12-02 17:44:54
Autor: abc
Polska stała sie panstwem wyznaniowym
Wszystkie państwa są wyznaniowe. Widzimy przecież, że państwa muzułmańskie w
różnym stopniu jedynie tolerują inne religie ale islam jest tam religią
państwową.

Podobnie w Izraelu, judaizm jest religią państwową szabat jest ściśle
przestrzegany, nie działa handel i sklepy są pozamykane, nie działa
transport publiczny, a nawet telewizja.

Podobnie jest z hinduizmem, właściwie wszystkie fałszywe religie są
chronione przez własne państwa.

I jedynie prawdziwa religia Chrystusowa nie ma już własnych państw, bo
zostały one zniszczone przez antychrześcijańskie rewolucje i zamienione w
państwa diabła.

Państwa diabła są oczywiście państwami wyznaniowymi, wrogimi
katolicyzmowi.

Odnośnie różnic między państwem Bożym a państwem diabła
polecam dzieło św. Augustyna "De civitate Dei"
http://ksiegarnia.pwn.pl/produkt/28941/panstwo-boze.html

Nie ma państw bezwyznaniowych i neutralnych światopoglądowo.

--
Extra Ecclesiam nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia

Data: 2009-12-02 08:55:48
Autor: J-23
On 2 Gru, 17:44, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

Klamiesz i klamiesz. Sa takie panstwa.
Jaka jest religia panstwowa w Czechach?

"Większość ludności (59%) deklaruje bezwyznaniowość [6], przynależność
do danej denominacji religijnej deklaruje odpowiednio: katolicyzm (ok.
34,28%), protestantyzm (ok. 4,29%)- głównie husyci , prawosławie
(0,34%),Świadkowie Jehowy (0,29%),islam (0,2%),bahaizm (0,03%),
judaizm (0,02%) i inne. Deklaracje wyznaniowe Czechów nie pokrywają
się jednak z praktykami religijnymi. Wg kościelnych statystyk w
nabożeństwach regularnie uczestniczy około 5% obywateli. W pozostałych
wyznaniach bywa podobnie.

Jedynym krajem Czech, gdzie ludzie wierzący stanowią większość jest
Kraj zliński. Największy odsetek ludności wierzącej mają wśród miast
Trzyniec i Uherský Brod.

Ciekawostką jest, że najbardziej religijną grupą narodowościową w
Czechach są Polacy - przynależność do kościoła lub związku
wyznaniowego zadeklarowało 79,1% czeskich Polaków. Aż 18,1% czeskich
Polaków stanowią ewangelicy augsburskiego wyznania."

J-23 itede...

Data: 2009-12-02 18:12:24
Autor: abc
Polska stała sie panstwem wyznaniowym
Klamiesz i klamiesz. Sa takie panstwa.
Jaka jest religia panstwowa w Czechach?

Nie ma państw neutralnych światopoglądowo. Albo Bóg, albo szatan, tertium nn
datur. Czechy to zdechrystianizowane państwo diabła.

Data: 2009-12-02 09:35:03
Autor: J-23
On 2 Gru, 18:12, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
>Klamiesz i klamiesz. Sa takie panstwa.
>Jaka jest religia panstwowa w Czechach?

Nie ma państw neutralnych światopoglądowo. Albo Bóg, albo szatan, tertium nn
datur. Czechy to zdechrystianizowane państwo diabła.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

wiesz co husyci robili z katolickimi ksiezmi?

Data: 2009-12-03 09:24:03
Autor: WW
J-23 pisze:
On 2 Gru, 18:12, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Klamiesz i klamiesz. Sa takie panstwa.
Jaka jest religia panstwowa w Czechach?
Nie ma państw neutralnych światopoglądowo. Albo Bóg, albo szatan, tertium nn
datur. Czechy to zdechrystianizowane państwo diabła.

Nie karm Trola.

Pozdrawiam
WW

Data: 2009-12-02 18:02:34
Autor: sofu

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

zacytuje cie " właściwie wszystkie fałszywe religie są
chronione przez własne państwa"

Tutaj masz racje w 100 %!
Fałszywe religie i fałszywych kapłanów falszywego koscioła trzeba chronić.
Bez tego nie moga pasożytować na społeczeństwie.
A zaczynało sie tak "niewinnie: od religii w szkołach. miala byc w godzinach
albo wczesnych (pierwszych) albo na ostatnich.
Miała byc za darmo. O żanych ocenach nie było mowy.
Po palcu do dupy1 tak działali komunisci tak działali faszysci i nazisci i
tak dziala KRK w niczym od nich nie lepszy.

sofu

Data: 2009-12-02 18:15:50
Autor: abc
Polska stała sie panstwem wyznaniowym
Tutaj masz racje w 100 %!
Fałszywe religie i fałszywych kapłanów falszywego koscioła trzeba chronić.

Dlatego państwa diabła zwalczają katolicyzm - religię prawdziwą. Natomiast
hołubią religie fałszywe, żeby odciągać ludzi od katolicyzmu i sprwadzać ich
na manowce.

Data: 2009-12-02 18:04:59
Autor: bolek
[...]

To już przesada, żeby jakiś klecha opierał się
o państwa muzułmańskie.

Data: 2009-12-03 09:19:04
Autor: Krzysztof
[...]

Znowu bredzisz - norma jest ogol a nie margines.

K.

Data: 2009-12-02 18:05:39
Autor: - heÂŽsk -
Polska stała sie panstwem wyznaniowym
On Wed, 2 Dec 2009 17:10:30 +0100, "sofu" <manhunter1@o2.pl> wrote:

Polska wraz z wyrokiem Trybuna?u stanu sta?a sie panstwem wyznaniowym
oddanym kotabasom z mafii Watykanskiej.
Od tej chwili nie jest to juz moje, demokratyczne panstwo.
Bede je niszczy? w miare swoich mo?liwosci.

 zacznij od siebie...

--

 HeSk

Data: 2009-12-02 18:17:19
Autor: sofu
Polska stała sie panstwem wyznaniowym

Użytkownik "- heRsk -" <brukselskiebigbrednie@interia.pl> napisał w
wiadomości news:gg7dh552oc75p7242j10ee77hfr4imb83l4ax.com...
> [...]

> oddanym kotabasom z mafii Watykanskiej.
> Od tej chwili nie jest to juz moje, demokratyczne panstwo.
> Bede je niszczy? w miare swoich mo?liwosci.

===================

Alez zaczynam od siebie! Czuje sie niejako wyzwolony.
Od tej chwili mam w dupie pewne sprawy dotyczace Polski.
Ale nie musze mówic co mam na mysli i nie powiem.
Własciwie powinienem byc wdzieczny moherowym dziadkom z Trybunału Stanu RP,
ze mnie pozbawili złudzeń ale i wyzwolili na reszte zycia.

sofu

Data: 2009-12-02 19:00:39
Autor: boukun

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hf63a8$fi7$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie rozumiem o co się wściekasz?
Uczyłeś się Religii? Włożyłeś w to dodatkowy wysiłek?
To masz prawo do tego by ten stopień mieć w średniej na świadectwie. Więc warto się uczyć...

boukun

Data: 2009-12-02 19:33:26
Autor: bolek

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hf6al9$ngb$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Chodzi o to że to już nie prawo a obowiązek.
A jeżeli ja nie chcę uczyć się religii i nie mieć stopnia na świadectwie ?
Taka ciemnota w środku Europy. Wstyd.

bolek

Data: 2009-12-02 19:46:36
Autor: boukun

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hf6ci3$oik$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Przecież nikt jeszcze nie zmusza do chodzenia obowiązkowo na religię? I Trybunał mądrze wydał wyrok, wyjątkowo w tym przypadku... Wie co robi...

Mój synek nie chodzi, córka jednego roku, w ostatniej klasie podstawówki nie chodziła, teraz w gimnazjum zachciało się jej przekomarzać z księdzem i znów chodzi. Jak będzie miała gorsze oceny, to pewno w trzeciej klasie zrezygnuje, żeby mieć lepszą średnią do szkoły średniej...

boukun

Data: 2009-12-03 02:00:55
Autor: BarnabaRudge

> [...]

zrezygnuje,
żeby mieć lepszą średnią do szkoły średniej...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Uważaj Boukhun jak twoja corka wkurwi czyms ksiedza to jej rece i nogi
połamie, albo walnie gdzies w głowe i bedziesz miala swira w domu.
Oni nie sa tak wytrzymali na zagrywki dzieciaków jak nauczyciele.

sofu

Data: 2009-12-03 10:37:22
Autor: boukun

Użytkownik "BarnabaRudge" <BarnabaRudge@o2.pl> napisał w wiadomości news:hf72k5$7t3$1news.task.gda.pl...

> [...]

połamie, albo walnie gdzies w głowe i bedziesz miala swira w domu.
Oni nie sa tak wytrzymali na zagrywki dzieciaków jak nauczyciele.

To się zgadza, już się na nią skarżył do wychowawczyni, że mu klasę przerabia na swoją modłę...

boukun

Polska stała sie panstwem wyznaniowym