Polska stała sie panstwem wyznaniowym

Data: 2009-12-02 16:14:35
Autor: Tzva Adonai
Polska stała sie panstwem wyznaniowym
sofu <manhunter1@o2.pl> napisał(a):
Bede je niszczył w miare swoich możliwosci.

Co ci mój kraj zrobił złego, że chcesz go niszczyć, złoczyńco?.. Uderzasz w
Polskę, bo jest słaba?... Taki z ciebie honorowy zawodnik?.. --

Data: 2009-12-02 17:23:35
Autor: sofu
Polska stała sie panstwem wyznaniowym

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzvaadonai@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:hf63pa$efu$1inews.gazeta.pl...

--

Bede niszczył Polske jako panstwo wyznaniowe.
I przestan udawac głupa, ty niszczysz polskosc do cna.

sofu

Data: 2009-12-02 17:44:54
Autor: abc
Polska stała sie panstwem wyznaniowym
Wszystkie państwa są wyznaniowe. Widzimy przecież, że państwa muzułmańskie w
różnym stopniu jedynie tolerują inne religie ale islam jest tam religią
państwową.

Podobnie w Izraelu, judaizm jest religią państwową szabat jest ściśle
przestrzegany, nie działa handel i sklepy są pozamykane, nie działa
transport publiczny, a nawet telewizja.

Podobnie jest z hinduizmem, właściwie wszystkie fałszywe religie są
chronione przez własne państwa.

I jedynie prawdziwa religia Chrystusowa nie ma już własnych państw, bo
zostały one zniszczone przez antychrześcijańskie rewolucje i zamienione w
państwa diabła.

Państwa diabła są oczywiście państwami wyznaniowymi, wrogimi
katolicyzmowi.

Odnośnie różnic między państwem Bożym a państwem diabła
polecam dzieło św. Augustyna "De civitate Dei"
http://ksiegarnia.pwn.pl/produkt/28941/panstwo-boze.html

Nie ma państw bezwyznaniowych i neutralnych światopoglądowo.

--
Extra Ecclesiam nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia

Data: 2009-12-02 08:55:48
Autor: J-23
On 2 Gru, 17:44, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

Klamiesz i klamiesz. Sa takie panstwa.
Jaka jest religia panstwowa w Czechach?

"Większość ludności (59%) deklaruje bezwyznaniowość [6], przynależność
do danej denominacji religijnej deklaruje odpowiednio: katolicyzm (ok.
34,28%), protestantyzm (ok. 4,29%)- głównie husyci , prawosławie
(0,34%),Świadkowie Jehowy (0,29%),islam (0,2%),bahaizm (0,03%),
judaizm (0,02%) i inne. Deklaracje wyznaniowe Czechów nie pokrywają
się jednak z praktykami religijnymi. Wg kościelnych statystyk w
nabożeństwach regularnie uczestniczy około 5% obywateli. W pozostałych
wyznaniach bywa podobnie.

Jedynym krajem Czech, gdzie ludzie wierzący stanowią większość jest
Kraj zliński. Największy odsetek ludności wierzącej mają wśród miast
Trzyniec i Uherský Brod.

Ciekawostką jest, że najbardziej religijną grupą narodowościową w
Czechach są Polacy - przynależność do kościoła lub związku
wyznaniowego zadeklarowało 79,1% czeskich Polaków. Aż 18,1% czeskich
Polaków stanowią ewangelicy augsburskiego wyznania."

J-23 itede...

Data: 2009-12-02 18:12:24
Autor: abc
Polska stała sie panstwem wyznaniowym
Klamiesz i klamiesz. Sa takie panstwa.
Jaka jest religia panstwowa w Czechach?

Nie ma państw neutralnych światopoglądowo. Albo Bóg, albo szatan, tertium nn
datur. Czechy to zdechrystianizowane państwo diabła.

Data: 2009-12-02 09:35:03
Autor: J-23
On 2 Gru, 18:12, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
>Klamiesz i klamiesz. Sa takie panstwa.
>Jaka jest religia panstwowa w Czechach?

Nie ma państw neutralnych światopoglądowo. Albo Bóg, albo szatan, tertium nn
datur. Czechy to zdechrystianizowane państwo diabła.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

wiesz co husyci robili z katolickimi ksiezmi?

Data: 2009-12-03 09:24:03
Autor: WW
J-23 pisze:
On 2 Gru, 18:12, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Klamiesz i klamiesz. Sa takie panstwa.
Jaka jest religia panstwowa w Czechach?
Nie ma państw neutralnych światopoglądowo. Albo Bóg, albo szatan, tertium nn
datur. Czechy to zdechrystianizowane państwo diabła.

Nie karm Trola.

Pozdrawiam
WW

Data: 2009-12-02 18:02:34
Autor: sofu

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

zacytuje cie " właściwie wszystkie fałszywe religie są
chronione przez własne państwa"

Tutaj masz racje w 100 %!
Fałszywe religie i fałszywych kapłanów falszywego koscioła trzeba chronić.
Bez tego nie moga pasożytować na społeczeństwie.
A zaczynało sie tak "niewinnie: od religii w szkołach. miala byc w godzinach
albo wczesnych (pierwszych) albo na ostatnich.
Miała byc za darmo. O żanych ocenach nie było mowy.
Po palcu do dupy1 tak działali komunisci tak działali faszysci i nazisci i
tak dziala KRK w niczym od nich nie lepszy.

sofu

Data: 2009-12-02 18:15:50
Autor: abc
Polska stała sie panstwem wyznaniowym
Tutaj masz racje w 100 %!
Fałszywe religie i fałszywych kapłanów falszywego koscioła trzeba chronić.

Dlatego państwa diabła zwalczają katolicyzm - religię prawdziwą. Natomiast
hołubią religie fałszywe, żeby odciągać ludzi od katolicyzmu i sprwadzać ich
na manowce.

Data: 2009-12-02 18:04:59
Autor: bolek
[...]

To już przesada, żeby jakiś klecha opierał się
o państwa muzułmańskie.

Data: 2009-12-03 09:19:04
Autor: Krzysztof
[...]

Znowu bredzisz - norma jest ogol a nie margines.

K.

Polska stała sie panstwem wyznaniowym