Polska stała sie panstwem wyznaniowym

Data: 2009-12-02 18:05:39
Autor: - heÂŽsk -
Polska stała sie panstwem wyznaniowym
On Wed, 2 Dec 2009 17:10:30 +0100, "sofu" <manhunter1@o2.pl> wrote:

Polska wraz z wyrokiem Trybuna?u stanu sta?a sie panstwem wyznaniowym
oddanym kotabasom z mafii Watykanskiej.
Od tej chwili nie jest to juz moje, demokratyczne panstwo.
Bede je niszczy? w miare swoich mo?liwosci.

 zacznij od siebie...

--

 HeSk

Data: 2009-12-02 18:17:19
Autor: sofu
Polska stała sie panstwem wyznaniowym

Użytkownik "- heRsk -" <brukselskiebigbrednie@interia.pl> napisał w
wiadomości news:gg7dh552oc75p7242j10ee77hfr4imb83l4ax.com...
> [...]

> oddanym kotabasom z mafii Watykanskiej.
> Od tej chwili nie jest to juz moje, demokratyczne panstwo.
> Bede je niszczy? w miare swoich mo?liwosci.

Alez zaczynam od siebie! Czuje sie niejako wyzwolony.
Od tej chwili mam w dupie pewne sprawy dotyczace Polski.
Ale nie musze mówic co mam na mysli i nie powiem.
Własciwie powinienem byc wdzieczny moherowym dziadkom z Trybunału Stanu RP,
ze mnie pozbawili złudzeń ale i wyzwolili na reszte zycia.

sofu

Polska stała sie panstwem wyznaniowym